Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 25-vuotiaana kasvot ja etenkin selkä rasvoittuu, mitä voin tehdä? :<

Vierailija
19.03.2017 |

Kasvojeni iho on sekaihon tyyppistä, kuivuu ja rasvoittuu samaan aikaan. Isoja finnejä ei ole, vaan pieniä jotka keräävät talia. Vartalon puhdistan suihkugeelillä ja pesukukalla tai kuorintakintaalla.

Olisiko joistain ravintolisistä yms apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla loppuelämän juttu tuo rasvoittuminen, eikä vaan vielä 25 vuotiaana..

Löydä itsellesi hyvät ihonhoitotuotteet. Kosteuttavaa, ei öljypohjaisia.

Vierailija
2/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio. Vähennä rasvan käyttöä. Syötkö esim suklaata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio. Vähennä rasvan käyttöä. Syötkö esim suklaata?

Varmaan yksilöllistä? Mulla ei rasvoilla ole merkitystä mutta sokeri saa ihon kukkimaan. Olin jotain 35v kun vasta tajusin tuon ja lopetin sokerin syönnin. Sen jälkeen on ollut kirkas iho. Myös riittävä veden juonti on tärkeää.

Vierailija
4/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäis. Ikää 35 ja edelleen sama juttu. Sanottakoon että en tykkää suklaasta tai ole muutenkaan mikään sokerihiiri. Uskoisin että itselläni tämä on kytköksissä hormonitoimintaan (jossa ei siinäkään kyllä ole mitään vikaa todettu), sillä ainut asia mikä on rasvoittumista hillinnyt on ollut raskaus. Meitä taitaa vaan olla niin moneen junaan, jokaisella omat vikansa.

Vierailija
5/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka, niin mahtaa olla yksi syy rasvoittuvuuteen..

Ap

Vierailija
6/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikenlaista on kokeiltu, ruokavalimuutoksia, meikittömyyttä ja tottakai lukuisat eri puhdistus- ja hoitotuotteet.

Toimivimmaksi on yllättäen paljastunut saippualla pesu+syväkosteutys. Käytän kasvovesi kasvojen lisäksi rintakehään ja niskaan. Kesällä ongelmia tuottaa aurinkorasva, mikään ei tunnu sopivan....

Vierailija
7/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v.ja kyllä vaan rasvottuu edelleen...jouduin siirtymään minipillereihin ja koko vartalo räjähti finneihin pari vuotta sitten. Todella rasittava palata teiniksi, eikä sillon ees ollut näin törkeesti näppyjä esim.rinta täynnä niin ettei välil voi pitää yhtää avonaisempaa pääntietä. Välillä paiseita ilmestyy nivusalueellekin. Pinnan alla iho kuitenkin kuiva ja pitäs käyttää jo kosteuttavampia (ryppy-)tuotteita mut pakko miksailla niiden kaa finnivoiteteita ym. Olen kolme kertaa syönyt akne-antibioottikuurin ja vihdoin vähä iho rauhoittunut (ihon alle jäänyt kuitenki sellaisia patteja). Ja älkää sanoko että lopeta niitten syönti kun sitten taas iskee sietämätön migreeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi