Isorintaiset näyttävät läskeiltä
Kommentit (33)
rintakehässä, niin jää kyllä sängyssä paljosta paitsi. Ihanaa kun on jotain mitä mies voi suudella, kouria jne...
Vaan tarkkailepa miestäsi kesäisin; silmät hakeutuvat niihin naisiin, joilla on RINNAT!
Inhoan rintojani koska varsinkin villapuseroissa tai neuleissa tai ihan vaan trikoopaidoissa näytän mielestäni aina lihavalta. Paitapuseroista puhumattakaan.
Voihan se tietty olla muutenkin kropan mallista kiinni. Oon aika lyhyt, mutta kuitenkin oon hoikka.
Isorintaisilla naisilla vaikuttaa olevan joku luonnehäiriö. Itseäni ei muiden naisten tissit kiinnosta, mutta isotissiset tuntuvat tarkkailevan jatkuvasti muiden rintoja ja tuntuvat perustavan itsetuntonsa kokonaan tissiensä varaan. Omituista.
Toiset tykkää äideistä ja tyttäristä :-) Mieheni aikaisemmatkin tyttöystävät olivat pienirintaisia. Joitain isotissisiä kännihoitoja hällä on kuulemma ollut, mutta sanoi, että isot leilit vievät kaiken huomion rakastelulta ;-D
Mun mies on aina sanonut olevansa enemmän peppu- kuin tissimiehiä :-D Sopii mulle. t. 25
No en mä läskiltä näytä, vaan todella hölmöltä. Kuppikko 70D, vaatekoko XS/32, hoikka vyötärö, lantio lähes olematon ja pituuttakin vain 150cm. Ja näytän edelleen todella lapselta/teiniltä, vaikka lähestyn uhkaavasti jo kolmeakymppiä :) On tämä naiseus sitten vaikeaa :)
Vierailija:
Isorintaisilla naisilla vaikuttaa olevan joku luonnehäiriö. Itseäni ei muiden naisten tissit kiinnosta, mutta isotissiset tuntuvat tarkkailevan jatkuvasti muiden rintoja ja tuntuvat perustavan itsetuntonsa kokonaan tissiensä varaan. Omituista.
Kyllä pikkurintaiset, varhaisteineiltä näyttävät naiset useimmiten toljottaa niitä naisia, joilla ON rinnat.
Vierailija:
Toiset tykkää äideistä ja tyttäristä :-) Mieheni aikaisemmatkin tyttöystävät olivat pienirintaisia. Joitain isotissisiä kännihoitoja hällä on kuulemma ollut, mutta sanoi, että isot leilit vievät kaiken huomion rakastelulta ;-DMun mies on aina sanonut olevansa enemmän peppu- kuin tissimiehiä :-D Sopii mulle. t. 25
Ja okei, peppumies tietenkin, koska edes sillä puolella sulla on kaksi pyöreää kapistusta. Jollet ole ihan lattapeppu.
Minulla on C/D-kupin rinnat ja olen aina ollut suht hoikka (165/50-55), housuista mahtuu yleensä koko 34. Mutta rintojeni vuoksi näytän kyllä lähinnä normaalipainon ylärajoilla keikkuvalta. Mulla myös tosi ulkonevat kylkiluut eli olen ylävartalosta myös sivusuunnassa aika leveä, ja lisäksi olen ns. tasapaksu eli ei tietoakaan tiimalasista, lantio on kuin lapsella ja vyötärö ei ole juurikaan kapeampi, mikä vielä lisää tätä " läskiefektiä" vaikkei ylimääräistä rasvaa tai jenkkakahvoja olekaan. Kroppani on siis tosi eriparia, istuvan kokomekon jos löydän on ostettava välittömästi, niin harvinaista se on..samoin nätisti istuvia puseroita ja jakkuja/takkeja on aika hankala löytää.
Lisäksi olen 30 vuoden aikana saanut niin paljon kommentteja ja tuijotusta osakseni rintavarustukseni takia, että tosiaankin olisin mieluummin huomaamaton A-kuppi kuin tällainen kaikkialla miesten päät kääntävä Lolita.. =)
Mistä moinen luulo, että KAIKKI kuikuilevat isorintaisia naisia? Tiedätkö, että toisten miesten ei tarvitse vilkuilla muita naisia " sillä silmällä" lainkaan, koska heillä on kauniit ja haluttavat vaimot omasta takaa. Joko isoilla rinnoilla tai pienillä. Se on se HYVÄ ITSETUNTO, joka antaa sen loppusilauksen naisen olemukselle :-)
Rinnat kerää miehiä kun mehiläisiä, välikäkö sillä näytänkö läskiltä tai en... =)
itellä on ISOT tissit ja varsinkin kun olen muuten hoikistunut niin näyttävät entistä isommilta. Eikä hoikistumista huomaa kun tisseistä ei oo lähteny yhtään, sukuvika. Läskiin kroppaan sopeutuivat paremmin... siksi jonotankin leikkaukseen...
terv. F80
Vierailija: