Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset näyttävät läskeiltä

Vierailija
21.03.2006 |

vaikkeivat sitä olisikaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla kovin isot? : D

Vierailija
2/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkeivät sitä olisikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattarintaiset ei näytä naisilta lainkaan!

Vierailija
4/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omalla pukeutumisella saa tätäkin vaikutelmaa muunneltua. Ja näyttää sitä paitsi paremmalta sitten vaatteitta. Mieluummin nin ;)

Vierailija
5/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä t-paita saattaa tehrä isomman näköseks.

Vierailija
6/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia, mutta vartalo on vain hyväksyttävä sellaisena kuin se on..

Vierailija
7/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pelkkä kuppikoko kaikkea kerro, paljon on kiinni rinnan muodosta, mallista, täyteläisyydestä ja MUUSTA KROPASTA miltä näyttää. Itse olin kyllä tosi tyytyväinen enkä ole ikinä halunnut isompia. En voi käsittää hypetystä isoista tisseistä. Sehän onkin ihan länsimaalainen ilmiö.

Vierailija
8/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 175cm, 64kg ja isot rinnat. Tästä syystä käytän kohtalaisen tiukkoja paitoja(ei liian), jotta kapea vyötärö tulee näkyviin. Jos pitäisin löysempiä paitoja, näyttäisin tankkerilta.

Vierailija
9/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oikeasti olen aina ollut tosi hoikka, 165cm ja n.52kg. Ehkä se johtui siitä, että jonkun paidan piti aina olla niin suurta kokoa, että sai rinnat sinne mahtumaan... Ja sitten siitä rintojen alta se jäi " koholleen" , joka sai näyttämään tosi isolta! Nykyään on ihanaa, kun on pienemmät rinnat, ja olen sen kokoisen näköinen kuin oikeasti olenkin!!

Vierailija
10/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolanteiset naiset, jotka väkisin pukeutuvat farkkuihin. ja ne joilta sit liian tiukassa puserossa sivumakkarat pursuaa... Mutta entä sitten? Olisiko vahingoniloa??

Vierailija
11/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän se pelkkä kuppikoko kaikkea kerro, paljon on kiinni rinnan muodosta, mallista, täyteläisyydestä ja MUUSTA KROPASTA miltä näyttää. Itse olin kyllä tosi tyytyväinen enkä ole ikinä halunnut isompia. En voi käsittää hypetystä isoista tisseistä. Sehän onkin ihan länsimaalainen ilmiö.

Ihan voit rauhassa itsellesi kuvailla teepussejasi täyteläisiksi.

terveisin,

hyvät B-kupit!

Vierailija
12/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 60-kiloinen ja 175 cm pitkä, rinnat kokoa 75D, enkä kyllä mielestäni näytä tippaakaan lihavalta. Lihavat isorintaiset naiset näyttävät lihavilta, se on kyllä totta :)

Vierailija
13/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isolanteiset naiset, jotka väkisin pukeutuvat farkkuihin. ja ne joilta sit liian tiukassa puserossa sivumakkarat pursuaa... Mutta entä sitten? Olisiko vahingoniloa??

kulkevat lantiofarkuissa ja liian lyhyissä paidoissa. Välistä PURSUAA makkaroita ihmisiltä, joilla ei vielä pitäisi olla minkäänlaista ylimääräistä rasvaa kehossaan.

Minun teini-iässäni lähes kaikilla oli kiinteä vatsa ja hyvä ryhti. Nyt näkee koukkupolvisia, kumaraselkäisiä lantiomakkarallisia nuoria tyttöjä joka paikassa.

Vierailija
14/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin niitä yli kymmenen vuotta, hiljakseen oppinut hyväksymään ja pitämään niistä. Kun on istuvat vaatteet, näyttää just siltä miltä pitääkin.

Vierailija
15/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä D-kuppi ja housujen koko 38-40 ja usein pullukalta näytän.

Se johtuu paidoista, jotka vyötärön kohdalta liian isoja, jotta tissit mahtuisi paidan sisälle.

Vierailija
16/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

terveisin,

hyvät B-kupit!

Vierailija
17/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat tuo silmämääräiseen toisen henkilön tekemään painoarvioon noin 10 kg vähintään lisää, kerran oli testi asiasta

Vierailija
18/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti älyn jättiläinen, vaikutat viimesen päälle fiksulta ihmiseltä kun tuollaisen diagnoosinkin teit.. Muahahahahaaaa...

Ei sulla ihan kaikki oo vintillä kotona, sori vaan ää**ö.

Vierailija
19/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen imetystä rintani olivat D75 ja nyt imetyksen jälkeen C75. Muut mitat 163/48. Käytän AINA vain sellaisia yläosia, jotka ovat vartalonmyötäisiä/sisäänotettuja sivusaumoista. Ja muotoleikkaukset täytyy olla kaikissa kankaisissa yläosissa rinnan kohdalla!

Jos pistän päälleni t-paidan tai muun isomman yläosan, rinnat vetävät sen ikään kuin teltaksi ja yläosa näyttää tosi isolta.

Muutenkin kokoon nähden isot rinnat voivat olla pukeutumisen kannalta hankalat: Kotelomekot ja nappipaidat esim. ovat aina poissuljettu vaihtoehto. Kotelomekoissa tulee aina tuo telttaefekti ja nappipaidoissa etumus hörpottää auki, mikäli vaate on muualta sopiva. Ainoat vaatteet, joissa näytän hyvältä, ovat venyvää materiaalia olevat tiukat yläosat kuten neuleet ja trikoo-paidat. Olen aina vähän kadehtinut pienehkö rintaisia naisia, jotka voivat huoleta vetää päälleen mitä vaan, vaikka ilman rintsikoita. (En nyt mitään aa-kuppeja kadehdi, mutta sellaisia pyöreitä b-kuppeja).

Ja sitten toinen juttu: Jos isorintainen pistää päälleen jotain avarampi kaula-aukkoista tai vaikkapa tiukan topin, heti ajatellaan, että hän ESITTELEE tissejään ja pukeutuminen on jotenkin " lumpahtavaa" , jos taas pienirintainen pistää saman topin, ei kukaan kiinnitä huomiota siihen, eikä sitä pidetä mitenkään lumpahtavana. Sama pätee hiusten väriin ja pituuteen. Ajatelkaa esim. suht neutraalia ravintolailta-asustetta " farkut ja musta pieni toppi" ensin jonkun hoikan pienirintaisen tumma- ja lyhyttukkaisen naiseen päällä ja sitten isorintaisen pitkä- ja vaaleatukkaisen päällä. Toinen on ihan tyylikkään näköinen, toinen hutsahtava. Eikä jälkimmäinen kuitenkaan itse ole hiustensa väriä tai rintojensa kokoa valinnut.

Terv: se jälkimmäinen

...Niin ja ei ole maailman isoin murhe, mutta kyllä minäkin olen tätä ajatellut, niin kuin tuhatta muutakin turhanpäiväistä ulkonäköasiaa

Vierailija
20/33 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

terveisin,

hyvät B-kupit!

minun rintani eivät kärsineet pätkääkään kahden lapsen imettämisestä. Ne ovat aivan yhtä hyvät ja pyöreät (ei riippumisesta merkkiäkään) kuin aina ennenkin. Miehet tuijottavat niitä ja oma mies on aivan hulluna niihin.

Ja tiimalasivartaloni kanssa ne todella näyttävät hyviltä. Kapea vyötärö on nykyisin tosi harvinainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi