Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedoksi kaikille miehille tinderissä: golf-kuvat ovat ärsyttäviä

Vierailija
18.03.2017 |

Jos miehellä pn golf-kuva, painan 95% varmuudella rastia. Samoin käy miehille, jotka poseeraavat ilman paitaa tai ovat kuvassa kaljatölkki kädessä.

Golf-kuva viestii jotakin tämän suuntaista: " Katsokaa, olen menestynyt juppi, joka osaa pelata golfia. Tai siis. Oikeesti olen epävarma mies, joka yrittää pönkittää itsetuntoon mukamas elitistisellä harrastuksella.

Golfia pelaa nykyään kaikki pellet...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän huvittavaa, että laitetaan golfkuvia ellei lajia oikeasti harrasta. Toisaalta jos se on vain hyvä kuva, niin onhan sekin hyvä perustelu. Kuitenkin jokseenkin harhaanjohtavaa. 

Miehet ovat aika pahasti hakoteillä jos koittavat herättää naisten kiinnostusta Tinderissä rahalla. Ei naiset kiinnostu varakkuudesta tuolla tavoin. Paljon helpompi nainen on saada kiinnostumaan ulkonäöllä ja muutamalla mukavalla sanalla. 

Eli jos mies laittaisi Tinder-kuviinsa Kelan toimeentulotukihakemuksesta kuvan, niin se ei haittaisi jos olisi tarpeeksi komea supliikkimies? Uskottele itsellesi ihan mitä haluat.

Vierailija
22/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän huvittavaa, että laitetaan golfkuvia ellei lajia oikeasti harrasta. Toisaalta jos se on vain hyvä kuva, niin onhan sekin hyvä perustelu. Kuitenkin jokseenkin harhaanjohtavaa. 

Miehet ovat aika pahasti hakoteillä jos koittavat herättää naisten kiinnostusta Tinderissä rahalla. Ei naiset kiinnostu varakkuudesta tuolla tavoin. Paljon helpompi nainen on saada kiinnostumaan ulkonäöllä ja muutamalla mukavalla sanalla. 

Eli jos mies laittaisi Tinder-kuviinsa Kelan toimeentulotukihakemuksesta kuvan, niin se ei haittaisi jos olisi tarpeeksi komea supliikkimies? Uskottele itsellesi ihan mitä haluat.

Olisi aika omituinen kuva ja antaisi friikin vaikutelman, joten tuskin toimisi kovinkaan moneen. Sen sijaan jos laittaa ihan normaalit kuvat ja kertoo olevansa työtön jos sitä kysytään, niin en ole ainakaan itse kohdannut ongelmia. Muistaakseni kaksi naista on lopettanut kirjoittelun ja olen jutellut ainakin yli sadan kanssa Tinderissä.

Etenkään nuorille naisille miehen työllä ei ole juurikaan väliä ainakaan tuossa vaiheessa. Kun on komea, niin naiset ajattelevat pelkän seksinkin olevan mielenkiintoinen vaihtoehto, joten työllä ei ole väliä. Se, että kerrot varallisuudestasi asettaa sinut naisen mielessä sellaiseen kategoriaan, johon et välttämättä halua itseäsi laittaa. Toki jos ei ole ulkonäköä, olet oikeasti varakas ja haluat helppoa seksiä pyrkyreiltä, niin sitten kannattaa. Tavallinen komea mies ei hyödy mitenkään varakkuutensa mainostamisesta Tinderissä. Siitä on ennemminkin haittaa jos nainen ottaa sinut liian tosissaan parisuhdetta ajatellen jos tavoitteenasi on saada seksiä. Toisaalta seksin myötä homma on helppo kääntää myös siihen parisuhteeseen jos siltä tuntuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman vois sanoo tiedoksi kaikille miehille  joilla on mitään urheiluharrastuksia että ei kiinnosta. 

Tälläset luovat jutut kuten autoharrastus tai taide on aina plussaa. Mutta hikiset lätkät ja jalkapallot saa pillun kuivumaan kun saharan aavikko. 

Millon miehet tajuaa että ne lihakset ei kiinnosta. Kun kaikki lihasjuipit on niin tyhjäpäitä. 

Nerokkaat miehet on aina kiihottanu. 

Kaverilla on salipullistelukuva ja sillä jotain 100 matchia. Mulla kuva, jossa luen yliopiston matikan tenttiin ja 4 matchia. Taidat olla vähemmistössä

Vierailija
24/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana palasin Golfia ei todellakaan ole nykyään menestyksen symbooli:)

M39

Vierailija
25/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irc-gallerian aikoihin mulla oli kaveri, joka oli aina persaukinen ja näytti sen kuvissaan. Juuri sellanen hyvännäköinen muusikkorenttu, jolla ei huolta huomisesta. Se huomio mitä sai naisilta.. huhhuh

eri

Vierailija
26/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvä tietää.

Taidankin laittaa omaan profiiliin kuvan kun hoilattiin Ranen kanssa mombasaa kaanonissa paikallisessa karaokebaarissa.

Hauskaa oli vaikka tuli siellä kuuma. Oikeen hiki virtas ja kaljaa sai vetää jatkuvasti.

Vierailija
27/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, mutta jos olisin, olisivat nämä kuviinsa lisäänneet ruksin saavia:

-golf

-viina

-tupakkatuotteet

-muut aineet

-paidattomuus

-kuntosali

-auto

Mutta hyvähän se vain on varmaan että itselleen sopivat löytävät helpommin toisensa. :)

Vierailija
28/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsempää ja typerämpää "urheilu"lajia tuskin löytää, kuin golf. Kävellään nurmikolla pienen pallon perässä ja huidotaan sitä kepillä koloihin, hohhoijaa..

Sanos muuta. Jotkut jopa kävelevät ulkona luonnossa ilman sitä palloa ja keppiä. Ja jotkut pelkästään juoksevat! Typerää ja tylsää.

Vierailija
29/29 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman vois sanoo tiedoksi kaikille miehille  joilla on mitään urheiluharrastuksia että ei kiinnosta. 

Tälläset luovat jutut kuten autoharrastus tai taide on aina plussaa. Mutta hikiset lätkät ja jalkapallot saa pillun kuivumaan kun saharan aavikko. 

Millon miehet tajuaa että ne lihakset ei kiinnosta. Kun kaikki lihasjuipit on niin tyhjäpäitä. 

Nerokkaat miehet on aina kiihottanu. 

Kaverilla on salipullistelukuva ja sillä jotain 100 matchia. Mulla kuva, jossa luen yliopiston matikan tenttiin ja 4 matchia. Taidat olla vähemmistössä

Minulla on kasvokuva, jossa katson merelle ja kuva vähän kauempaa, jossa istun puistossa vaatteet päällä keskinkertaisine kroppineni ja minulle on kai yli 400 matchia.