Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekee pahaa katsoa vierestä, kun mies niin selkeästi ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
18.03.2017 |

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.
Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.
Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

142/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti se menee ohi itekseen ja mies tippuu pilvilinnoistaan. On normaalia ihastua mutta onhan se vähän tökeröä jos on parisuhteessa.

Tuskin mies ihastumiselleen mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisäksi jokin aika sitten nainen teki pienen mokan lasten harrastuksiin liittyen ja kun vanhemmat kentän laidalla asiasta jotain mainitsivat, miehen alkoi samantien kiivaasti puolustella naista.  Nainen ei ollut silloin paikalla.

Itse kun vastaavasti olen mokannut, mies vaikka kaikkien kuullen haukkuu tyhmäksi ja idiootiksi.

Miehelläsi on vahva oikeudentunto.

Hän luottaa ja siksi uskaltaa olla avoin suhteesi. Olisit kiitollinen.

144/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis kertonut miehelleen, että miehen käytös loukkaa häntä? Se on ihan sama onko mies oikeasti ihastunut vai ei, mutta mies nyt kuitenkin jatkaa käyttäytymistä tavalla joka ap:ta loukkaa. Ja kaiken lisäksi mies haukkuu ap:ta idiootiksi?

Eipä tuosta voi tehdä kuin yhden johtopäätöksen: ap:n mies ei välitä ap:sta paskan vertaa. Jos ihminen oikeasti välittää ja arvosta toista ihmistä niin kyllä hän silloin kuuntelee kun toisella on selkeästi paha olla. Kyllä aviomieheltä pitäisi löytyä sen verran kunnioitusta, että pyrkii salaamaan ihastuksensa ihan vain kunnioituksesta vaimoa kohtaan. Ihastumisia nyt aina sattuu pitkissä parisuhteissa, mutta siinä vaiheessa kun oma vaimo epäilee miehensä ihastuneen johonkin kuhun niin pitäisi kyllä kelata missä mennään. 

Vierailija
145/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies käyttäytyy todella törkeästi.

Vierailija
146/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OU NICEEEE  mutta mitä se sinulle kuuluu jos hän on ihastunut te olette eronnut eroaminen tarkoitaa että saatte olla muiden kanssa! joiten GIRLL go away! jos ette ole eronnut erotkaa.

Vierailija
147/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin piruuttani mukaan ja katselisin, kuinka ukko pistää parastaan. Siinähän se sitten selviää, kun "kaksi on yhtäkkiä hävinnyt johonkin saunan lämmitykseen". Ei tulisi mokattuakaan, kun kuningas alkoholi ei ole kuviossa mukana. Kyllä sen aistii, vaikka kuinka peiteltäisiin. Ja katseista ym. tekee omat johtopäätökset. Ottaisin naisen kanssa pienen, mutta fiksun,  keskustelutuokion, jos sellaiseen huomaisin tarvetta.

Miksi Ap lähtisi mukaan kiduttamaan itseään?

Kyse on miehen ja toisen naisen välisestä asiasta eikä Ap voi käskeä miestään toimimaan tietyllä tavalla, eikä kyttääminenkään kuulu terveeseen parisuhteeseen, se ei ainakaan paranna välejä mitenkään.

Jos Ap antaa miehelle vapaat kädet saa hän kertaheitolla tietää onko mies hänen luottamuksensa arvoinen vai ei. Jos hän on mukana hän vain pitkittää asian selviämistä.

Parhaassa tapauksessa voi käydä niin että mies tajuaa tilanteen oikean laidan vasta sitten kun vaimo ei ole mukana mökillä. Voi käydä niin että Ap:n mies palaa takaisin mökiltä aivan uutena miehenä ja täysin vapaana yh-äidistä.

Itse ainakin haluaisin tietää mitä mies tekisi jos en itse olisi mukana. Siellä on tarpeeksi silmäpareja jotka taatusti ovat Ap:n puolella ja ilmoittavat jos jotakin tapahtuu.

Ihan hyvä näinkin tehdä, ei siinä mitään. Mutta mun luonne on nyt vaan sellainen, että haluan nähdä kaiken omin silmin, enkä kuunnella mitään kertomuksia ja arvailla onko ne totta, liioiteltuja vai jopa keksittyjä ym. Oma silmä näkee ja oma korva kuulee. Ei mies nyt sentään ala panoille noissa oloissa, vaikka miten päästään sekaisin olisi, mutta näkisin missä vaiheessa asiat ovat.

Ja en kai menisi ketään kyttäämään sanan varsinaisessa merkityksessä, koska minut on myös kutsuttu mökille. Voisi tulla aika jännä reissu.

Ottaisin, jos olisi oikeat ja 100% varmat syyt, pariskunnan kanssani selvittämään asiaa. Tietenkin kieltäisivät kaiken, mutta valehtelijan tunnistaa kyllä. Samalla ilmoittaisin, jos tilanne siihen menisi, että nyt on tie vapaa, lähden kotiin. Olen sen verran arvokas, että kenenkään aisankannattajaksi ja kenkäheinäksi en rupea.

Jos mies tunnustaisi, että ihastuin ja menin liian pitkälle, vaikka ei ole mitään fyysistä tapahtunut mutta haluan sinut kuitenkin, menisi asia edelleen harkintaan. Koeaika ja mies pois noilta harrastuskäynneiltä. Saisi todistaa puheensa.

Sain täällä taannoin lempinimen natsidespootti erään toisenlaisen asian yhteydessä. Ei huono :D

Olet kyllä aivan ihana nainen, miehesi sen sijaan on jo alentanut itsensä sellaiselle tasolle etten tiedä onnistuuko hän koskaan saamaan sinua takaisin. Itse en ottaisi, etenkin kun mies on itse katkaissut tunnesiteen sinuun ja hehkuttaa tunnesidettä ulkopuoliseen naiseen.

Siksi juuri ehdotin että otat askeleen taaksepäin etkä taistele miehestäsi. Koko taisteluasetelma on väärä, nainen teeskentelee ystävää sinun kanssasi ja mies kieltää kohtelevansa naista eri tavalla kuin sinua - tai muita naisia. Äärimmäisen loukkaavaa ja äärimmäisen petollista toimintaa - molemmilta.

Mutta Sinä tiedät parhaiten miten toimia, luultavasti oma mielipiteesi vahvistuu kun luet muita mielipiteitä. Teen itse samalla tavalla kun olen epävarma, kyselen muilta jolloin oma mielipiteeni tulee esiin. Mitä eriävämpi mielipide, sitä vahvemmaksi oma mielipiteeni kasvaa.

Vain sinä voit tietää kaikki asiaan liittyvät pikkuseikat, joten tee juuri niinkuin itsestäsi tuntuu. Oma päätöksesi on AINA oikea päätös, sanoivat muut mitä tahansa xx

Olen aivan raivona myös miehellesi, en vain "yh-äidille". Miehesi on sulkenut sinut ulkopuolelle huomioidessaan toista naista. Mikä on avioliitossa rikos toista vastaan. Useimmat täällä ovat varmasti kokeneet samankaltaisia tilanteita ja tietävät hyvin miten paljon se sattuu kun huomaa olevansa ilmaa kun toinen nainen ilmestyy paikalle.  Miehesi ei tajua kuinka hänen pisteensä laskevat sinun silmissäsi ja kuinka hän itse tuhoaa kaiken minkä te yhdessä olette rakentaneet vuosien saatossa.

Siksi olen aina ottanut takapakkia, en lähde mukaan tuhoamaan kaikkea mitä olemme rakentaneet. Mies tuhotkoon yksikseen. En myöskään suostu myöhemmin rakentamaan tuhottua liittoa, mies kantakoon vastuun omasta toiminnastaan yksin. Moni lähtee mukaan rakentamaan toisen kumppanin tuhoamaa liittoa ja saa kuulla syyllistäviä kommentteja kuinka hänkin on vastuussa asiasta. Tai vetää lapset mukaan ja onkin yhtäkkiä kovin huolestunut miten lasten käy. Mikä ei tullut mieleen aikaisemmin. Siksi pesen aina käteni näissä tapauksissa ja muistutan itselleni, ettei minua otettu koskaan mukaan päätöksenteossa, joten en ole vastuussa.

Kuten itse sanoit, olet liian arvokas aisankannattajaksi. Sinä ole voittaja kävi miten kävi, miehesi ja yh-äiti eivät vielä tajua pelaavansa jo hävittyä peliä.

Ap, jos pisteyttäisit miehesi nyt, millaiset pisteet antaisit hänelle? Olisi kiva kuulla millaiset pisteet annat mökkireissun jälkeen, laskevatko ne edelleen vai ei?

Pidä hyvää huolta Itsestäsi äläkä anna miehesi käytöksen vaikuttaa omanarvontunteeseesi. Ei myöskään kannata vihata yh-äitiä, hän ei ole sen arvoinen.

Olen hengessä mukana ja täysin sinun puolellasi. Uskon että sinulla on valtava henkinen tukijoukko josta voit ammentaa voimia. Et ole yksin xx

Vierailija
148/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurasin vastaavaa näytelmää vierestä kun vaimoni silmät kaihoten seurasi nuoruuden rakastettua kiekkoturnauksessa. Lisäksi kohtaamiset arkitilanteissa ovat täynnä sähköä. Jos kerran tuntee niin voimakasta vetoa tähän kaveriin ja on valmis uhraamaan perheen niin menköön, minun jarrutteluni tuskin tilannetta muuttaa. 

Vierailija
149/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärrä tuota kumppanille ihastuksen hehkutusta.

Kävipä itselle kymmenen vuotta niin, että ihastuin mieheen. Mies olikin varattu. Tämä oli sopivasti jätetty kertomatta. Järkytyin kuullessani asiasta ja välit kylmenivät. Mitään silmäpeliä kummenpaa ei siis ollut tapahtunut. Todellinen järkytys iski kun tajusin äijän kertoneen jotain ihastuksesta vaimolleen. Tämän tajusin vaimon murhaavasti katseesta kun törmäsimme kadulla. Siihen mennessä minäkin olin jo tietoinen hänen ulkonäöstään. Oli varmaan minun syykseni jotenkin käännetty asia tai vaikkei olisikaan niin otin tuon todella raskaasti.

Ystävättärelläni oli vankka avioliitto miehen kanssa ja meillä oli sama ajatusmaailma, joten olin iloinen kun mies soitteli keskustellakseen asioista. Ajattelin tyhmänä että varattu mies on paras miesystävä, ei ole pelkoa että hän ihastuu. Hänen vaimonsa tiesi asiasta, en pitänyt sitä mitenkään salassa ja kerroin mitä oltiin juteltu - puhelimessa. Se oli "puhelinystävyys". Mies oli pelkkä platoninen ystävä eikä minulla ollut mitään salattavaa. Luulin että olimme kaikki selvillä säännöistä.

Kerran mies soitti kertoakseen ettei saa minua pois mielestään, kuinka hän pohtii pitäisikö hänen pakata laukut ja muuttaa minun luokseni?!?!?!?

Sanoin EI HELVETISSÄ, en ole koskaan tuntenut mitään muuta kuin ystävyyttä häntä kohtaan ja tästä lähtien hänellä ei ole lupa soittaa minulle. Olin aivan raivona, miten hän saattoi tehdä tämän vaimolleen ja miksi hän ei kertonut minulle asiasta! En koskaan puhunut henkilökohtaisista asioista hänen kanssaan, uskoin ihan oikeasti että mies pitää minua pelkkänä ystävänä.

Sitten soitin hänen vaimolleen, en kertonut mitä mies sanoi, mutta pyysin vaimoa kertomaan rehellisesti mitä mieltä hän on tästä miehen ja minun välisestä ystävyydestä. Vaimo sanoi olevansa loukkaantunut ja tuntevansa mustasukkaisuutta.

Vannoin ja vakuutin ettei hänellä ollut syytä mustasukkaisuuteen, mutta kunnioituksesta ja rakkaudesta häntä kohtaan olen katkaissut ystävyyssuhteen hänen miehensä kanssa. Pyysin anteeksi kun en tajunnut miten se vaikuttaa vaimoon,  ja haluan ottaa etäisyyttä heihin molempiin. Ja pyysin anteeksi. Ja anteeksi. Ja anteeksi :(

En ole nähnyt heitä vuosikausiin, en halua nähdäkään heitä. Ainoa millä on merkitystä on heidän avioliittonsa, liitto jonka tyhmyydessäni melkein tuhosin, ja potkin itseäni vieläkin. Hävettää ihan valtavasti. Enkä koskaan enää ajattele että paras miesystävä on varattu mies, opin läksyni kerralla.

Pyydän anteeksi. Tunnen vieläkin syyllisyyttä, mikä on vain hyvä asia. Ei ole pelkoa että toimin samoin tulevaisuudessa.

Vierailija
150/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on noin tärkeä harrastus, että siellä lasten vanhemmat juoksee jatkuvasti mukana? Ja vielä mökki varattu kuudelle aikuiselle ja muutamalle lapselle? What? Eikö tuollaisiin lähde lapset keskenään valvovan aikuisen kanssa ja valmentajan kanssa? Miksi sinne tunkee mukaan jokaisen lapsen molemmat vanhemmat ja kuka niitä yh:n kolmea muuta lasta sitten hoitaa, jos hän lähtee tuonne mökkireissulle? Mitä vanhemmilla sielä tehdään?

Kuulostaa jotenkin erikoiselta, että jatkuvasti rampataan lapsen harrastuksessa ja vietetään siellä aikaa, niin että tämmöisiä näyttämöitä näille ihmeellisille draamoille pääsee kehkeytymään. Jotenkin yksinkertaiselta elämältä vaikuttaa, jossa eletään lasten kautta.

Vierailija
151/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti se menee ohi itekseen ja mies tippuu pilvilinnoistaan. On normaalia ihastua mutta onhan se vähän tökeröä jos on parisuhteessa.

Ei ihastumiselle mitään voi. Sille, mitä sitten tapahtuu voi kyllä.

Vierailija
152/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on office wife. Toisilla hobby wife. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Work_spouse

Vierailija
153/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on office wife. Toisilla hobby wife. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Work_spouse

Niin on. Mutta pitääkö sellainen hyväksyä? 

Minulla on samankaltainen tilanne. Mies on paljon yhteydessä työpaikan naiseen ja edelleen valehtelee minulle. Esim. tiesin, että oli ehdottanut lounasta ja ihan pokkana ehdotin itse miehelleni lounasta. Mies keksi tekosyitä, miksi on kiireinen. Ei siis sanonut suoraan menevänsä tuon toisen kanssa lounaalle, vaikka kuinka on vannonut olevansa rehellinen... joojoo..

Vierailija
154/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Ihastuksia tulee ja menee, se on ihan ihmiselle luontaista. Jos haluat olla hyvä vaimo, annat miehellesi tilaa ja mahdollisesti luvan käydä tekemässä lähempääkin tuttavuutta. Sama toki pätee myös toisin päin, voit sinäkin käydä virkistäytymässä jonkun toisen kammarissa silloin tällöin. Vaihtelu virkistää ja sitten osaa taas arvostaa uudella tavalla avointa, vapaata suhdetta ja työskennellä arjen sujumisen eteen.

Vierailija
155/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Ihastuksia tulee ja menee, se on ihan ihmiselle luontaista. Jos haluat olla hyvä vaimo, annat miehellesi tilaa ja mahdollisesti luvan käydä tekemässä lähempääkin tuttavuutta. Sama toki pätee myös toisin päin, voit sinäkin käydä virkistäytymässä jonkun toisen kammarissa silloin tällöin. Vaihtelu virkistää ja sitten osaa taas arvostaa uudella tavalla avointa, vapaata suhdetta ja työskennellä arjen sujumisen eteen.

Tuollainen ehkä on sopivaa käytöstä, mikäli molemmat ovat päättäneet etukäteen avoimesta suhteesta. Jos eivät, silloin on turha lähteä vaatimaan "avointa suhdetta".

Parisuhde tai avioliitto on kahden ihmisen tekemä pyhä sopimus ja molempien edellytetään sitoutuvan suhteeseen ja toisiinsa. On luonnotonta ihastua muihin ja se toimii avioliittoa vastaan.

Avioliitto merkitsee tiettyjä rajoja. Se merkitsee myös toisenlaista vapautta - avioliitossa.

Jos uskoo että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja halajaa sinne, silloin ei ole sitoutunut avioliittoon eikä silloin olla myöskään aviokumppanin arvoisia. Kyse ei ole mustasukkaisuudesta vaan sitoutumisesta. Toisen täytyy olla varma siitä että kumppani tukee häntä.

Siksi en ole koskaan mennyt naimisiin. Vielä ei ole osunut kohdalle miestä jolle suostuisin aviovaimoksi. Haluan olla varma siitä että myös mies haluaa kasvaa yhteen ja syventää suhdetta. Moni mies on päässyt aika pitkälle, mutta aina tulee jossakin vaiheessa tilanne jolloin kasvu pysähtyy ja kasvamme erilleen. Eikä se johdu minusta. Tosin kiitän aina onneani etten vastannut myöntävästi miehen kosintaan :D

Vierailija
156/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani mies valitsisi mieluummin sen toisen. Annanko siis vain mennä?

Vierailija
157/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä

Vierailija
158/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani mies valitsisi mieluummin sen toisen. Annanko siis vain mennä?

Antaisin mennä.

Vierailija
159/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastemme harrastusten takia näemme useamman kerran viikossa. Mies puhuu naisesta usein, ei varmaan edes itse tätä huomaa.

Esim pari viikkoa sitten tämän naisen lapsi oli sairas, eikä päässyt matsiin. Naisen kanssa olin yhteyksissä ihan muista asioista päivän aikana ja hän ilmoitti tulevansa katsomaan peliä, vaikka lapsensa ei pelaa. Tästä kun sanoin miehelleni, niin kylläpä iloistui ja hymyili suu korvissa. Illalla kentän laidalla pää pyöri kuin korkkiruuvi hänen tiiraillessaan milloin nainen tulee paikalle. Käyttäytyy myös aivan erilailla tämän naisen läsnä ollessa, kuin muiden lasten vanhempien kanssa.

Olen asiasta miehelle maininnut, mutta häntä asia vaan naurattaa ja sanoo, että kuvittelen.

EROA! se on ainut vaihtoehto!!!!!!

Vierailija
160/171 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä