Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
No esim. minulla oli teininä (on tietty vieläkin) 10 vuotta vanhempi velipuoli ja 8 vuotta vanhempi miespuolinen serkku. Velipuolen samanikäisiä kavereita myös tiesin. Näihin verraten oli suht helppo arvioida tuntemattomien miesten ikää.
Olisi kannattanut silloin nuorena panostaa hyvännäköiseen itsestään huolta pitävään toiseen nuoreen, joka tänäkin päivänä näyttäisi nuorekkaalta ja näyttävältä, mutta silti olisi saman ikäinen. Aika kului ja vanhana on enää turha kuvitellakaan pääsevänsä menneeseen, se juna meni jo. Hyväksy tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.
No sun tiellesi on sattunut vähän huono käsi. Pahoittelut.
Ei ihan hyvä käsi mulla on kun on tuhatlappusia mitä nakkailla tyttösille. Nuori pimppi ja pylly on tiukkaa ja mehukasta tavaraa. Sinä saat tietysti nyt loukkaantua tästä niin paljon kuin haluat.
Haha :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.
Yök juuri sun kaltaiset ällötykset on aina roikkunu yökerhoissa ja kadulla riesana. Uskokaa jo, kaikkia naisia EI saa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin 19 eli juuri ja juuri teini, kun tutustuin mukavaan opiskelijaan. Kun selvisi, että tämä oli jo 27, tuli ihan yökkö olo, ihme pappa. Joo ei jatkunut asia sen jälkeen.
Niin, juuri ja juuri enää teini silloin siinä vaiheessa kun olit. Jos joku, silloin 27-vuotias oli mielestäsi pappasi ikäinen , niin isäsi oli kai sitten siittänyt sinut jo ollessaan muutaman vuoden ikäinen ja "pappasikin"ollessa silloin vasta menossa ala-asteelle kouluun. Nopeasti sikiävään sukuun taidat kuulua. (tai sitten niihin joilla on kaikissa näissä ikäasioissa vain huono laskupää...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
No esim. minulla oli teininä (on tietty vieläkin) 10 vuotta vanhempi velipuoli ja 8 vuotta vanhempi miespuolinen serkku. Velipuolen samanikäisiä kavereita myös tiesin. Näihin verraten oli suht helppo arvioida tuntemattomien miesten ikää.
Ihan hyvä, mutta mies ei juurikaan muutu ulkoisesti tuolla 25-35 ikävuoden välillä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että 19v on vielä teini. 19-vuotias voi pitää vielä yli nelikymppistäkin kiinnostavana.
No ei kyllä pidä :DDD hyi helvetti joku isän ikäinen...
Entä jos sen 19- vuotiaan oma isä onkin yli kuusikymppinen ? (Sekin on näet täysin mahdollista)
Tai, entä jos hänellä ei omaa isää koskaan ole tiedossa ollutkaan, tai se isä on kuollut jo hänen ollessaan muutaman vuoden ikäinen?
Et voi arvostella koko maailmaa ja muiden ihmisten ihmissuhteita ja heidän valintojaan itseäsi ja isääsi siinä mittatikkuna ja kaikkien vertailumallina käyttäen.
Jos ihmiset pitävät toisistaan ja heillä on keskenään suhde ,niin silloin he eivät ole toisilleen mikään "hyi helvetti" ,etkä sinä voi heidän suhteeseensa mitenkään (etkä muutenkaan) puuttua.
Koita hyväksyä tämä,niin elämäsi on helpompaa ,kuin jos kantaisit huolta joidenkin, itsellesi kuitenkin aivan ventovieraiden ihmisten suhteista ja seurusteluista.
Muiden onni ei todellakaan ole sinulta pois, eikä varsinkaan jos et niitä ihmisiä edes tunne.
Olisinko kuitenkin kirjoittanut oman mielipiteeni, sinulla on omasi? Mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ihan hyvä, mutta mies ei juurikaan muutu ulkoisesti tuolla 25-35 ikävuoden välillä.
AP
Ketä yrität huijata? Korkeintaan itseäsi.
itse en ollut ikinä kiinnostunut yli 2 vuotta vanhemmista miehistä, tai poikiahan ne enemmänkin oli silloin kun 15-vuotiaana katselin 15-17-vuotiaita poikia. aikuiset miehet ei kiinnostanut tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun tiellesi on sattunut vähän huono käsi. Pahoittelut.
Ei ihan hyvä käsi mulla on kun on tuhatlappusia mitä nakkailla tyttösille. Nuori pimppi ja pylly on tiukkaa ja mehukasta tavaraa. Sinä saat tietysti nyt loukkaantua tästä niin paljon kuin haluat.
Sivusta, mutta musta tuo on kyllä huono käsi. Hyvä se olisi silloin, jos saisit ilmaiseksi. Nyt joudut maksamaan kalliisti seksistä tyttöjen kanssa, jotka eivät vilkaisisi sinuun ilman niitä tuhatlappusia. Ei kuulosta ihan menestyjältä.
Muutokset tapahtuvat 35 ikävuoden jälkeen jos ovat tullakseen. Aika monet hollywood-tähdet ovat tätäkin vanhempia.
AP
Vierailija kirjoitti:
itse en ollut ikinä kiinnostunut yli 2 vuotta vanhemmista miehistä, tai poikiahan ne enemmänkin oli silloin kun 15-vuotiaana katselin 15-17-vuotiaita poikia. aikuiset miehet ei kiinnostanut tippaakaan.
Miten sen iän noin tarkkaan pystyy arvioimaan? 2 vuoden tarkkuudella?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Sinä saatat tykätä 35-vuotiaista miehistä, mutta se on sinun juttusi. Normaalia henkisesti tervettä teinityttöä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen iän noin tarkkaan pystyy arvioimaan? 2 vuoden tarkkuudella?
AP
Etkö itse ole koskaan ollut lapsi? Kyllähän lapset osaavat arvioida toisten lasten iät parin vuoden tarkkuudella. Aikuisilla se on vaikeampaa, mutta normaali lapsi ei ole aikuisista kiinnostunut. Eikä normaali aikuinen lapsista.
Milla-99 kirjoitti:
22-vuotiaana.
Itsekin sanoisin että tässä menee se kipuraja. Näin 23-vuotiaana miehenä en tunne oloani lainkaan surulliseksi asiasta, koska parikymppiset mimmit tuntuvat minusta paljon persoonallisemmilta ja kiehtovammilta! :-)
Lisäksi heidän kanssaan on huomattavasti enemmän yhteistä kuin joidenkin sellaisten, jotka on juuri täyttänyt 18.
Se on kyllä myönnettävä, että monet 18/19-vuotiaat naiset ovat kukoistuksensa huipulla ulkonäön suhteen ja todella hyvän näköisiä tuossa iässä. Mutta se henkinen kehitys, sekä kehitys ihmisenä yleisesti mikä tuon iän jälkeen tapahtuu on se mikä itseäni kiehtoo äärettömän paljon enemmän.
Ihmismieli on kuin valtameri, sitä voi tutkia ja selata loputtomiin, mutta se on yhä osittain tuntematon ja siitä löytää aina uusia ulottuvuuksia. Ja varmaankin juuri tämä kiinnostukseni psykologiaa ja ihmismieltä kohtaan on syy miksi haluan rinnalleni henkisesti kehittyneempiä ihmisiä.
Toivottavasti AP ja muut löytävät elämäänsä niitä asioita, joita todella haluaa saada!
Kun olin teini kiinnosti lähinnä oman ikäiset pojat, tai sellaset pari-kolme vuotta vanhemmat. Kyllähän sitä tietenkin ihaili esim. vanhempia elokuvatähtimiehiä, mutta se nyt oli vain sellaista kaukaista ihailua ja haaveilua. Yleensä niissä haaveissakin kuvittelin itseni saman ikäiseksi kuin se näyttelijämies.
Bileaikoina (=opiskeluaikoina) 20-25v muistan elävästi kokeneeni n kolmekymppiset täysin ikäloppuina, ei olisi tullut mieleenkään edes jutella niiden papparaisten kanssa! 😂 (Nyt itse 48 v...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan riippuu siitä onko mies niin hyvännäköinen että teinit alun perinkään olisivat katselleet perään. Ikä ei ole se juttu, ap hyvä.
Tavallaan joo, mutta ei se hyvännäköisyyskään kannattele mihinkään kolmeenkymppiin saakka. Huomattu on kyllä että jotkut miehet luulee niin. Ei mitään todellisuuden tajua. N19
Tuo voi olla ongelma nettideittailussa, missä mennään ikä edellä.
Vasta minäkin olin parilla treffeillä 20-vuotiaan kanssa, joka piti minua suurinpiirtein samanikäisenä pari ensimmäistä kertaa.
En väitä etteikö 10 vuotta näkyisi naamassa, mutta 20 ja 30 ovat eri tavalla nuoria ihmisiä, kun taas 40 on jo jossain mielessä parhaat päivänsä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Niin tyypillinen ja yleinen harhaluulo miehillä! 😂😂😂 Juuri tuossa iässähän miehet alkavat "jykevöityä", joskus jopa hiukan tanakoitua. Usko pois ap, 25- ja 35-vuotiaan miehen ulkonäössä on huima ero.
Ei teini ikäinen katso miesten perään. Ei niiden tarvitse kun niitä katsotaan.