Minkä ikäisenä mies on niin vanha, että teinit eivät katso enää hänen peräänsä
Mikä on se ikä milloin kannattaa luovuttaa. Tämän haluaisin kuulla naisten suusta.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 ja tänään viimeksi tuli mätsäys 20 vuotiaalta ja on niitä tullut myös 18 ja 19 vuotiailtakin.
Tinderistä siis kyse...
t.46v mies
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 ja tänään viimeksi tuli mätsäys 20 vuotiaalta ja on niitä tullut myös 18 ja 19 vuotiailtakin.
Phyh, ne vaan etsii sugardaddyjä. Yksi tuttavanikin 18-vuotiaana sai keski-ikäisen miehen lähettelemään itselleen useaan otteeseen rahaa kun vähän lirkutteli sille netissä. Porukalla naurettiin tälle hyväuskoiselle äijänkäppyrälle. Olihan toi aika moraalitonta toimintaa, mutta kyllä tää ällötys melkein ansaitsi sen.
Teininä en tasan vilkaissutkaan yli 25-vuotiaita vaan ne olivat "setä-kategoriassa".. Ehkä 18-19-vuotiaana joku nuorennäköinen 25-30 saattoi herättää mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä siis kyse...
t.46v mies
Miksi sä etsit sieltä 18-vuotiata? Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotiaani ei välitä yli parikymppisistä tavallisista miehistä.
Mutta sen mielestä nelikymppiset näyttelijät Michael Fassbender, Tom Hiddleston ja yli viisikymppinen Robert Downey Jr. ovat hottiksia. Siihen tosin tietysti vaikuttaa äijien Marvel-roolit.... joten sorry, sulla ap ei olisi ainakaan hänen suhteensa minkäänlaisia mahiksia.
AIVAN! Eli 40+ mies voi olla hottis teinin mielestä.
AP
Ehkä, jos on julkkis. Muuten ei tosiaankaan. Mulla yläraja on 25 v.
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
Riippuu tarkoitatko 13-17-vuotiaita vai 18-19-vuotiaita teinejä?
Sun ikää aatellen 25 vuotta sitten....
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten päättelette että joku on esim 25-vuotias? Voisiko olla että tämä "25v" jota kuolaatte, onkin todellisuudessa esim. 42-vuotias?
AP
No ei todellakaan voi.
Olin 19 eli juuri ja juuri teini, kun tutustuin mukavaan opiskelijaan. Kun selvisi, että tämä oli jo 27, tuli ihan yökkö olo, ihme pappa. Joo ei jatkunut asia sen jälkeen.
Eksäni otti puolet omasta iästään olevan tyttiksen (työpaikan sihteerikköbimbo). Lapsia hävettää ja suku ja ystävät nauraa sille selän takana. Ukko kuvittelee olevansa hottis :D
Ap, näetkö sinä naisesta, onko tämä nuori ja nätti? Tottakai, ja tottakai näkevät naisetkin miehestä. Jos uskot, että 20v vanhemmat kiinnostavat, etsi kuusikymppisiä naisia, niitä on vapaana myös. Ja luultavasti olet suositumpi, kuin teinien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotiaani ei välitä yli parikymppisistä tavallisista miehistä.
Mutta sen mielestä nelikymppiset näyttelijät Michael Fassbender, Tom Hiddleston ja yli viisikymppinen Robert Downey Jr. ovat hottiksia. Siihen tosin tietysti vaikuttaa äijien Marvel-roolit.... joten sorry, sulla ap ei olisi ainakaan hänen suhteensa minkäänlaisia mahiksia.
AIVAN! Eli 40+ mies voi olla hottis teinin mielestä.
AP
Jos on filmitähti.
16-v tyttären 37 v äiti, molemmat sekä Hiddlestonin että Fassbenderin faneja. -Tytär seurustelee omanikäisensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phyh, ne vaan etsii sugardaddyjä. Yksi tuttavanikin 18-vuotiaana sai keski-ikäisen miehen lähettelemään itselleen useaan otteeseen rahaa kun vähän lirkutteli sille netissä. Porukalla naurettiin tälle hyväuskoiselle äijänkäppyrälle. Olihan toi aika moraalitonta toimintaa, mutta kyllä tää ällötys melkein ansaitsi sen.
Mekin 19-20 vuotiaana on vertailu, kuka oli saanut kalliimmat korut, ja käynyt hienoiten ulkomailla. Aina parempi, jos äijä on impotentti, nelikymppisillä ei juuri toimi enää.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän nuo 16-vuotiaat tyttöset pomppii ihan mielellään vielä kuuskymppistenkin pippelin päällä kun hieman sidukkaa ja seteliä tarjotaan. Jokaisella naisella on hintansa. Jokaisella.
No sun tiellesi on sattunut vähän huono käsi. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että 19v on vielä teini. 19-vuotias voi pitää vielä yli nelikymppistäkin kiinnostavana.
No ei kyllä pidä :DDD hyi helvetti joku isän ikäinen...
Entä jos sen 19- vuotiaan oma isä onkin yli kuusikymppinen ? (Sekin on näet täysin mahdollista)
Tai, entä jos hänellä ei omaa isää koskaan ole tiedossa ollutkaan, tai se isä on kuollut jo hänen ollessaan muutaman vuoden ikäinen?
Et voi arvostella koko maailmaa ja muiden ihmisten ihmissuhteita ja heidän valintojaan itseäsi ja isääsi siinä mittatikkuna ja kaikkien vertailumallina käyttäen.
Jos ihmiset pitävät toisistaan ja heillä on keskenään suhde ,niin silloin he eivät ole toisilleen mikään "hyi helvetti" ,etkä sinä voi heidän suhteeseensa mitenkään (etkä muutenkaan) puuttua.
Koita hyväksyä tämä,niin elämäsi on helpompaa ,kuin jos kantaisit huolta joidenkin, itsellesi kuitenkin aivan ventovieraiden ihmisten suhteista ja seurusteluista.
Muiden onni ei todellakaan ole sinulta pois, eikä varsinkaan jos et niitä ihmisiä edes tunne.
Teinistä 3-kymppisenä on ikäloppu, 25 alkaa jo olla melko vanha.
Hyi helvetti ap on varmaan nelikymppinen mies jonka näin eilen bussipysäkillä. Katsoi himoiten ohikulkevaa ihan tavallisen näköistä 14-15v tyttöä. Mies ihan kääntyi kun tyttö käveli ohi. Tuijotti silmät suurina koko sen ajan kun tyttö oli näkyvissä. Ap, koita nyt ymmärtää, sun täytyy nyt keksiä jotain muuta, teinit eivät ole kiinnostuneita susta.
En tiedä. Toivottavasti joskus. Oma mies täyttää tänä vuonna 44, ja nyt on alkanut 16-vuotiaan tyttären kaverit kommentoimaan sille että isänsä on komea.... onhan se, mutta pidemmän päälle kyllästyttää liikkua ihmisten ilmoilla, kun suurinpiirtein kaikki naispuoliset kyttää. Eikä miehen ammatinvalintakaan auta, yliopiston proffa kun on nuorten kanssa jatkuvasti tekemisissä.
Tämä ei siis minua siinä mielessä haittaa, että olisin mustasukkainen muilta naisilta/tytöiltä tulevasta huomiosta, mutta juuri lähinnä siksi, että monet tunnistaa, stalkkaa, juoruaa ja olo on ihan kuin apinalla eläintarhassa silloin kun erehdyn esim. yliopistolle tai sen lähettyville vaikka kahville tai lounaalle miehen kanssa.