Riittääkö miehille pelkkä käsipeli?
Aloin vähän aikaa sitten tapailla miestä ja emme ole harrastaneet seksiä, olemme kävelleet pelkästään käsi kädessä ja halanneet tavatessa. En ole uskaltanut kertoa miehelle, mutta pelkään seksiä ja itse yhdyntää, joten päätin exän jälkeen etten harrasta yhdyntää, enkä suuseksiä laisinkaan, en anna enkä ota. Siksi kysynkin, että riittääkö miehille seksinä pelkkä käsipeli? Siis pelkän siittiminen hierominen ym. Exä pakotti ja muuta kurjaa, minkä takia minulla on pysyvä trauma.
Kommentit (36)
Hyvä käsipeli on parempi kuin huono seksi, jossa nainen on kuin lahna. Kyllä se hyvältä tuntuu kun hyväillään ja kiusataan kyrpää ja jos saa vielä laueta naisen rintojen väliin, niin AAAAHHHHH.
Ne kiusoittelevat sormet stondiksella tekee aivan hulluksi. Toki yhdyntääkin on saatava, ja yleensä nainen on sen tarpeessa myös.
Yhtä hyvin voisi kysyä riittääkö naiselle käsin hyväily, rinnat ja alapää. Tuskin, kun kiima nousee.
Kyllä käsi riittää jos osaat sen homman ja teet niin kun mies pyytää. En ole lukenut kaikkia , saako sinua runkata kädellä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käsi riittää jos osaat sen homman ja teet niin kun mies pyytää. En ole lukenut kaikkia , saako sinua runkata kädellä?
En halua miehen koskevan minuun seksuaalisesti. En ole koskaan kiihottunut, olen frigidi nainen eli sukupuolisesti kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miehen koskevan minuun seksuaalisesti. En ole koskaan kiihottunut, olen frigidi nainen eli sukupuolisesti kylmä.
Väärä ketju
Valitettavasti miehet ei tule pysymään vierelläsi pitkää aikaa jos et anna edes koskea itseesi vaikka olisit kuinka hyvä runkkaamaan miestäsi
Toivottavasti kohtaat ymmärtäväisen ja kypsän miehen, jonka kainalossa on turvallista olla ja hissukseen eheytyä menneistä traumoista.. Suosittelen myös ihan oikeasti terapeuttista apua. Menneiden kipujen väistäminen ei edesauta tasapainoisen elämän kehittymistä...
M44
Vierailija kirjoitti:
Hyvä käsipeli on parempi kuin huono seksi, jossa nainen on kuin lahna. Kyllä se hyvältä tuntuu kun hyväillään ja kiusataan kyrpää ja jos saa vielä laueta naisen rintojen väliin, niin AAAAHHHHH.
Ne kiusoittelevat sormet stondiksella tekee aivan hulluksi. Toki yhdyntääkin on saatava, ja yleensä nainen on sen tarpeessa myös.
Yhtä hyvin voisi kysyä riittääkö naiselle käsin hyväily, rinnat ja alapää. Tuskin, kun kiima nousee.
Juuri näin. Taitavat sormet hyväilemässä ja kiusaamassa kullia etenkin väärässä paikassa saa aikaan halun vain purkautua. Se on kirjaimellisesti älyttömän kiihottavaa. Kun ne vielä hyväilee kullin kärkeä housujenkin läpi, niin siinä suunnilleen räjähtää molempi pää.
Mitä enemmän yrität pidätellä, sitä enemmän syöksyttää.
Vierailija kirjoitti:
Öh, duoda duoda, mies osaa ittekin käsipelin.
Ja osaan sen paremmin kuin nainen.
Pakko sanoa että kyllä yhdyntä ja säännöllinen pmpinsaanti on suurin syy minulle olla parisuhteessa. Jos se loppuu niin otan eron. Naista haluan saada ainakin kaki kertaa viikossa, käsipeliä harrastan ehkä kahden-kolmen kuukauden välein.
No ei todellakaan riittäisi. Et sinä eikä kukaan muukaan nainen voisi tuottaa minulle huipennuksen pelkällä käsipelillä. On kyllä jotain muita asioita joita voisit tehdä paitsi yhdyntä, mutta en usko että tekisit. Jos olet noin estoinen.
Olet antanut exäsi määrittää loppuelämäsi, ainakin seksielämäsi. Pyydä apua terapeutilta, jos haluat vapaaksi.
Jos tarpeeksi taitavat ja kiihottavat sormet, niin kyllä jonkin aikaa. Mutta kaipaa sitä suuta sekä yhdyntää myös. Silti handjob parhaimmillaan voi olla äärimmäisen kiihottava ja nautinnollinen kokemus. Nytkin kelpais...
Jos on riittävän nautinnollista ja kiusoittelevaa, niin joo. Etenkin jos terskaan kohdistetaan hellä huomio. Toki myöhemmin alkaa kaivata penetraatiota, mutta niin varmaan nainenkin. Ei sekään ole kuin lihaa ja verta ja yhtä lailla nussinnan tarpeessa.
Käsijuttu erittäin kiihottavaa, varsinkin runsaan kosteuden kanssa. Erillaiset käsineet lisäävät kiihotusta. MUTTA jos mies ei saa koskea naiseen , suhteen loppu on lähellä
Vierailija kirjoitti:
Aloin vähän aikaa sitten tapailla miestä ja emme ole harrastaneet seksiä, olemme kävelleet pelkästään käsi kädessä ja halanneet tavatessa. En ole uskaltanut kertoa miehelle, mutta pelkään seksiä ja itse yhdyntää, joten päätin exän jälkeen etten harrasta yhdyntää, enkä suuseksiä laisinkaan, en anna enkä ota. Siksi kysynkin, että riittääkö miehille seksinä pelkkä käsipeli? Siis pelkän siittiminen hierominen ym. Exä pakotti ja muuta kurjaa, minkä takia minulla on pysyvä trauma.
Tavalisell miehelle ei riitä PISTE.
Suositelen hankkimaan miehen joka kiihotuu orgasm contro tyypisestä seksistä!
Jonkin aikaa riittää, jos on taitavat sormet. Kunnon käsipelillä ei voi olla laukeamatta housuihin. Mutta jossakin vaiheessa kyllä kaipaa kunnon yhdyntää. Ja suihinottoa.
Sinänsä musta kullin kutittelu ja kiusaaminen housujen läpi on äärimmäisen kiihottavaa. Joskus tulee sit pyykkiä...
Jos riittäisi, mihin enää naisia tarvittaisiin?