Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö miehille pelkkä käsipeli?

Vierailija
16.03.2017 |

Aloin vähän aikaa sitten tapailla miestä ja emme ole harrastaneet seksiä, olemme kävelleet pelkästään käsi kädessä ja halanneet tavatessa. En ole uskaltanut kertoa miehelle, mutta pelkään seksiä ja itse yhdyntää, joten päätin exän jälkeen etten harrasta yhdyntää, enkä suuseksiä laisinkaan, en anna enkä ota. Siksi kysynkin, että riittääkö miehille seksinä pelkkä käsipeli? Siis pelkän siittiminen hierominen ym. Exä pakotti ja muuta kurjaa, minkä takia minulla on pysyvä trauma.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin riittää, joillekin ei.

Vierailija
2/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailussa riittää, mutta seurustelussa ei. Kaipaan käsihoitoa, suuseksiä ja yhdyntää. Toki jos suhteen aikana tapahtuisi jotain, jonka takia ei pystyisi enää yhdyntään, niin tuskin sen takia hyvää naista jättäisin, mutta en lähtisi seurustelemaan tuollaisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää vähintään niellä ollaksesi hyvä ihminen.

Vierailija
4/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo.  Akka vaihtoon, jos tuollainen tulee ilmi.

Vierailija
5/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuta pitäisi saada vielä lisäksi.

Vierailija
6/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarinpojille sekin olisi lottovoitto.  xD

Vierailija
7/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailussa riittää, mutta seurustelussa ei. Kaipaan käsihoitoa, suuseksiä ja yhdyntää. Toki jos suhteen aikana tapahtuisi jotain, jonka takia ei pystyisi enää yhdyntään, niin tuskin sen takia hyvää naista jättäisin, mutta en lähtisi seurustelemaan tuollaisen kanssa. 

Miksi seksi ja erityisesti mainitsemasi yhdyntä, suuseksi ja käsihoito ovat sinulle kuin pakkomielle? Kuulostat pelottavasti mun exältä.

Vierailija
8/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee ihan miehestä. Tämä on kyllä asia, joka kannattaa ottaa puheeksi. Mulle ei naisena pelkkä käsipeli riittäisi, ja epäilen, ettei riitä monelle miehellekään. 

Vierailija
9/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, duoda duoda, mies osaa ittekin käsipelin.

Vierailija
10/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aluksi riittää ja kyllä sinä muuhunkin uskaltautuisit myöhemmin, kun huomaisit kuinka ihana, rento ja ymmärtäväinen olenkaan.

Vierailija
11/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksi ja erityisesti mainitsemasi yhdyntä, suuseksi ja käsihoito ovat sinulle kuin pakkomielle? Kuulostat pelottavasti mun exältä.

Varmaan siksi, että se on lajinomaista käytöstä nauttia noista asioista. Seksi käy muutenkin pitkässä suhteessa tylsäksi ja jos siitä on vielä valtaosa vaihtelusta pois, niin kovin tylsäksi käy. 

Vierailija
12/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee muuta kuin korkeintaan annan käsipeliä, en anna enkä ota suihin enkä varsinkaan niele. ap

Vierailija
13/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle tuntuu riittävän vaikka kärsivätkin suunnattomasti ja välillä pettävätkin tilanteen tullen. Itselleni ei moinen peli käy ja teen sen myös selväksi.

Vierailija
14/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... Ahistaaha se tapailu aina. Tulee sellainen tunne, että uhraa oman terveytensä, jos ottaa mieheltä suihin... No tekee sitte kaikkensa ja lopulta se mies lemppaa... Itse sitten saa vaan taas rientää paniikissa sukupuolitautitesteihin ja saada mulkoilua osakseen. Toivon todella, että en enää olisi liian kiltti... Hyvästi ihmissuhteet.

Vierailija
15/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee muuta kuin korkeintaan annan käsipeliä, en anna enkä ota suihin enkä varsinkaan niele. ap

Totta kai sinä nielet, ja kakkoseen painetaan muuten myös. Muuten voit muuttaa luostariin.

Vierailija
16/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle melkein riittäisi, jos sen lisäksi saisi hieman haistella paljaita jalkoja. Yhdynnästä en ole kiinnostunut.

Vierailija
17/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut vr-laseja ja varmaan prosessoritehojen "kasvaessa" ne tulevat yleistymään. Tietenkin tuo kaikki on keksittyä omasta päästä, eli sitä tehojen kasvua voi vain odotella, että saadaan kunnollisia vr-pelejä.

Sinkkumies

Vierailija
18/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvä antaan käsipeliä vai vastentahtoinen?

Vierailija
19/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää vain päättää olla tekemättä jotain enää koskaan. Olisi järkevämpää ajatella, että katsotaan sitten jos tai kun tuntuu taas hyvältä tehdä noita asioita, jos sitä hetkeä ei tule, niin fine, mutta älä silti vain päätä sitä. Tuo on vain oman elämänsä tietoista pilaamista ja luovuttamista exälle. 

Vierailija
20/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki aluksi riittää ja kyllä sinä muuhunkin uskaltautuisit myöhemmin, kun huomaisit kuinka ihana, rento ja ymmärtäväinen olenkaan.

Vonkaamalla ajaisit minut nurkkaan ja pakottaisit iljettäviin seksileikkeihin? Ei kiitos, sain exästä tarpeekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä