Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "vikaa" kropassasi on?

Vierailija
16.03.2017 |

Itsellä seuraavaa:
-Räpyläjalat, siis ihan järkyt ja vielä kierot, kantapäät kääntyy sisäänpäin
-Kauhea hiusraja, sellainen Mikki Hiiri -hiusraja ja ruman väriset harmaat maantiehiukset luonnostaan
-Paksuhkot reidet
-Raskausarpia, aknearpia, leikkausarpia, luomia
-Outo nenä, leveähkö leuka, epäsymmetriset kasvot
-Huono näkö -> paksut rillit/piilarit
-Kamalat hampaat
-Allit, muutakin löllöä, pienet tissit

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään vikaa.

Vierailija
2/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyet jalat, onneksi ovat sentään hoikat, sitten tulee pienet tissit ja vinot hampaat. Onneksi noille kahdelle vikalle voi rahalla tehdäkin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa, kaikki toimii. Esteettisiä "ominaisuuksia" on sitten vähän enemmän.

Vierailija
4/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa?  Kenen mielestä?

Vierailija
5/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä. On se silti onneksi toimiva ja terve.

Vierailija
6/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa?  Kenen mielestä?

"Vikaa"

Vierailija
7/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropassani ei varsinaisesti ole mitään vikaa. Kaikki toimii, ei ole mitään elämää rajoittavia sairauksia tai vammoja. Yritän kovasti olla tästä kiitollinen ja pitää itsestäni huolta. "Vikoja" löytäisin halutessani enemmän kuin jaksan luetella, mutta en koe sen palvelevan omaa hyvinvointiani mitenkään. Itseinho ja vikoihin keskittyminen on kohdallani johtanut ainoastaan syömishäiriökierteeseen ja muihin mielenterveyden ongelmiin. 

Vierailija
8/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen löysin itsestäni pelkkiä vikoja, en nähnyt yhtään positiivista piirrettä itsessäni. Nykyään kun olen saanut itsetuntoni takaisin, pidän itseäni kauniina sellaisena kuin olen. Ja olen paljon onnellisempi kun ajattelen näin!

Vierailija
9/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli huumorilla höystetty, älkää ottako sitä liian vakavasti.

Ap

Vierailija
10/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä ap:n luettelemissa jutuissa ole mitään sellaista, jota ei pystyisi halutessaan korjaamaan. Esim. oudon hiusrajan pystyy kätkemään otsatukalla ja jos on maantienvärinen oma tukka, senhän takia hiusvärit on keksitty. Suomalaiset tykkäävät surkutella, mutta kun pitää ulkonäöstään on elämä paljon mukavampaa. Positiiviseen päin!

Vierailija
11/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne arpia siellä täällä, raskaudesta jäänyt löysä vatsanahka, jos tisseissä ei ole maitoa, niin ovat kuin roikkuvat nahkapussit, vähän selluliittia takapuolessa ja reisissä, maantienharmaa tukka, runsas tumma karvoitus...öö melkein kaikkialla, syntymämerkkejä ja pari ällöä luomea ja vähän raskausarpia. Ja bonuksena vielä ruma eppariarpi, jonka vuoksi alapää on jotenkin rutussa.

Voi Luojani, teit meistä kauniin.

Vierailija
12/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei ollut tarkoitus surkutella, vaan toivoin, että naiset voisi nauraa hyvässä hengessä omille epätäydellisyyksilleen ja olla siitä huolimatta ihania. Ehkä olisi aloituksessa pitänyt selkeämmin tehdä selväksi, että tämä ei ole mikään itsesääliketju. Mutta lähti vähän väärään suuntaan. Hienoa kuitenkin nähdä, että olette sinut itsenne kanssa. Mulla on ehkä outo huumorintaju.  Ap

Vierailija
13/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko selkä joka kipeytyy helposti, huonot hampaat, liian vähän lihaksi. Siinä alkua

Vierailija
14/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, olen ihan terve ihminen. 

Vierailija
15/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mussa on rumaa paitsi ehkä korvat, sormet ja varpaat.

Vierailija
16/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ilmaistu tuo "Mikki Hiiri -hiusraja" Siis mulla on just tuo ja se on suurin murheeni. Hampaitani oon murehtinut mutta ne aion laitattaa kuntoon nyt kun rahaa viimeinkin on. Rasvoittuva iho ja joitain finniarpia. Muita ulkonäköaisioita en itsessäni murehdi vaikka en mikään kaunotar olekaan.

Vierailija
19/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän ongelma ei ole "viat" vaan olematon itsetunto. Onneksi voitte hankkia sellaisen.

No jaa, jokainen ihminen haluaisi varmaan mieluummin suorat nätit hampaat kuin vinot rumat.

Tietysti jos näkee itsessään pelkkiä vikoja niin sitten voi olla jo itsetunto-ongelmaa.

Vierailija
20/71 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tän aloituksen ja odotin lukevani vastauksia a'la AV jolle saisin kyyneleet silmissä nauraa. Ymmärrän täysin mitä ap haki tällä mutta eihän tästä ainakaan vielä mikään hauska ketju ole muodostunut. Ehkä on vielä toivoa 😊 Itse olen laiha läski, liikaa karvaa joka paikassa ja iho oudon vaalea. Aknearpia naamassa ja takapuoli roikkuu treenaamisen puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan