Miehen polttarit Tallinnassa
Kaverini on menossa kesällä naimisiin. Hänen bestmaninsä haluavat, että polttarit ovat sulhaselle viikonlopun mittaiset ja Tallinnassa. Ohjelmasta ei ole sen tarkemmin ollut puhetta.
Tuleva vaimo kuuli polttareista (sulhanen ei itse tiedä ohjelmaa), kun yksi bestmaneista soitti hänelle ja kysyi ns. lupaa Tallinnan polttareille. No, vaimo ei ajatuksesta pitänyt ja uhkaili häiden perumisella. Lopulta myöntyi ja sanoi, että polttarit Tallinnassa olisi ok. Kaiken kruunaa se, että tulevasta avioparista tulee myös ensimmäistä kertaa vanhemmat keskellä kesää, eli morsian on raskaana nyt ja toki häissään. Häiden perumisen lisäksi oli tunnepuuskissaan puhunut jopa yksinhuoltajuudesta ja sanonut bestmanille, että hän ei tiedä kaikkea heidän taustoistaan.
Miten itse suhtautuisitte, jos tuleva sulhasenne lähtisi viettämään polttariviikonloppua Tallinnaan? Varsinkin jos itse olisitte raskaana.
Pitääkö mielestäsi myös tulevan morsiamen toiveet ottaa huomioon sulhasen polttarisuunnitelmissa?
Sanoin näin naispuolisena ystävänä yhdelle bestmaneista jo etukäteen, että ehkä tuo Tallinnaan meno ei ole se kaikista viisain veto ja myös morsianta olisi hyvä ajatella. No, ei siis tullut yllätyksen morsiamen reaktio luvanpyyntiin ja harmittaa vietävästi morsiamen puolesta. :( Häntä aivan varmasti vaivaa tuo reissu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse hyväksyisi moista. Kyllähän sen tietää miten se reissu menee. Eri asia jos morsian ei olisi raskaana ja pääsisi puolestaan Gambian reissuun tyttöjen kesken!
Millä mammalogiikalla Tallinna=Gambia?
Tallinnassa on Suomimiehille kauniita helppoja virottaria, Suominaiselle taas Gambiassa isoja helppoja kikkeleitä.
Molempia tosin löytyy myös kotimaasta, mutta ovat vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki pettäähän voi missä vaan, ei siihen ulkomaan matkaa tarvita. Tallinnalla ei ehkä vain ole niin hyvä maine, niin ehkä sekin vaivaa morsianta.
En osaa sanoa, onko heidän suhteessaan ollut pettämistä - kaverini (eli sulhanen) ei ole siitä ainakaan koskaan kertonut. Sen tiedän, että kun sulhanen juo niin hän myös ottaa kunnolla, mutta ei hän mielestäni mikään pettäjä ole.
Helvetin hankala tilanne. Sulhanen on autuaan tietämätön ja tuleva vaimo aivan käärmeissään. :(
t. AP
Tallinnan maine on jäänne vuosien ja vuosien takaa. Helsingissäkin on varmaan enemmän katukaupassa pilua tarjolla kuin Tallinnassa. Missä pullossa te mammat oikein elätte?
En minä siis ole itse sitä mieltä, etteikö polttareita voisi Tallinnassa pitää. Itse päästäisin mieheni Tallinnaan polttareihin eikä tulisi mieleenkään, että siellä mitään huorailtaisiin.
Ongelma ja harmitus itselleni tässä on se, että tiesin jo etukäteen, että morsian ei todellakaan ajattele näin. Harmittaa siis, että ns. väistämätön tapahtui ja morsian on ihan ravoissaan eikä siihen oikein mikään auta. Hän ei jostain syystä luota tulevaan sulhaseensa.
t. AP
Siinäpä sitä onkin erinomainen lähtökohta onnellisille avioliitolle...
No sehän se tässä on jutun toinen puoli. Pariskunta ei sovi toisilleen ollenkaan ja me ystävät olemme sitä tuoneet esille matkan varralle. Ovat olleet 2 vuotta yhdessä, toistensa täydet vastakohdat, mutta silti ostivat asunnon ja nyt vauva tulossa. Tähän toki vaikutti se, että morsian on 35 ja tuleva aviomies 31, joten morsiammella oli ehkä kiire lapsenhankinnassa. Mutta onhan miehelläkin aivot joilla ajatella ja tarkastella, että voiko kaksi niin erilaista (huonolla tapaa, ei toisiaan täydentävällä tavalla) sopia yhteen millään tavalla.
Tietyllä tapaa nyt ollaan tilanteessa, jossa asialle nyt ei oikein voi enää mitään kun yhteinen lapsikin tulee ja he kuitenkin tuntuvat haluavan olla yhdessä riidoista huolimatta. Emmekä me kaverit tietenkään voi sanoa, että erotkaa nyt jos he eivät sitä itse halua.
t. AP
Noita polttareita järjestää juuri ne jotka haluavat hu*riin. itse en haluaisi edes mitään polttareita saati sitten Tallinnassa. Kyllä huorissä täytyy käydä tarpeeksi ennen avioitumista.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tilanne kannattaisi nyt selvittää? Vahinko on jo ns. tapahtunut kun on suunniteltu polttarit, joista jostain syystä morsian ei pidä laisinkaan.
Se on oikeastaan itsellä se suurin huoli (vaikka sivustakatsoja olenkin), että miten tästä nyt eteenpäin. Miten saada sulhaselle mukavat polttarit ilman morsiamen suuttumista ja toisaalta morsiammelle hyvä mieli ja ihanat yhteiset häät ilman riitoja?
t. AP
Sinä et ole mies, morsian etkä polttareiden järjestäjä? Jos paksuna oleva raivopää tästä kilahtaa, niin millaiseksi kuvittelet miehen tulevaisuuden noin muutoinkaan? Kerro miehelle suoraan tilanne, saa sitten pohtia haluaako mies naimisiin laisinkaan. Sille kilipää-ämmälle voit toki koittaa puhua järkeä, jos nyt et palstan miesvihaajia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulevalta morsiamelta kysyttiin lupaa miehen Tallinnan polttareihin jos oli vain yksi hyväksyttävä vastaus eli että joo tottakai voi mennä?
Polttarit on aivan aivoton keksintö. Mitä muuten naisen kanssa asuva ja naisensa paksuksi pannut tekee polttareilla? Ei sitä ennen naimisiinmenoa olevaa poikamiehen vapautta ole enää ollut aikoihin.Mieskö niitä itselleen järjestää? Voi luoja millaisia naisia tämä maa päällään kantaa.
Ei vaan mitä miehiä. Ja tuskinpa se mies on kieltänyt ehdottomasti järjestämästä itselleen polttareita.
Jos joku kysyy että lähdetkö kanssani Tukholman risteilylle ja toinen ei halua lähteä niin on siis pakko lähteä? Kun kyllä tai ei kysymykseen ei saa vastata ei? Miehillä ei ole mitään logiikkaa.
Ymmärrän morsianta jos kaveriporukka on sellainen höhöh tissit. Se strippiluolaskene on siellä kovempi kuin täällä, niin en hyväksyisi. Suomessa ok. Jos taas idea pelkkä reissu ja ulkomaat eikä öhöööhöh tissukat hööhö niin mukavalta idealta kuulostaa.
Olen ollut tallinnassa polttareissa. Kukaan ei pettänyt ketään. Käyn 2 kertaa vuodessa kavereiden kanssa tallinnassa. Kukaan ei ole pettänyt ketään. Monet kaverit ovat käyneet tallinnassa. Kukaan kuullakseni ole pettänyt ketään.
Sen sijaan yksi kaveri on pettänyt tampereella ja toinen jyväskylää. Jos olisin morsian, olisin huolissani jos toiseen noista olisivat menossa.
Ainakin omassa kaveriporukassa nuo reissut yleensä sisältää paljon syömistä, juomista ja hassuttelua. Joskus ollaan jopa juteltu virolaisten neitojen kanssa, mutta aika kaukana ollaan pettämisestä oltu.
Miehen kannalta toivon, että jättää naisen. Tai sitten toivon, että nainen jättää miehensä hormoonikilareissaan. Miehen kannalta paras pysyä erossa tuollaisesta.
Kannattaa laittaa sulhanen Hiv-testiin polttareiden jälkeen.
Miksei saisi olla polttareita Tallinnassa? Miksi aikuisen menoille täytyy pyytää puolisolta lupa? Tulevalle morsiamelle voi ihan ilmoittaa tuollaiset menot.
Itse olen ollut pari kertaa polttareissa Tallinnassa. Hyvää ruokaa ja juomaa, loistava majoitus ja paljon hauskaa tekemistä. Helsingissä vastaavat polttarit olisivat tulleet niin kalliiksi, ettei monikaan olisi varmaan halunnut tai voinut osallistua. Tallinnassa sai järjestettyä ikimuistoisen viikonlopun kohtuuhinnalla.
Tallinnassa on kyllä edullisesti polttariporukoille esim.limusiinilla kyydityksiä ja sinne voi ottaa vaikka lesbojen stripties-shown. Ymmärrän morsianta,mutta riippuu täysin, mikä olisi se Tallinnan reissun sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa sulhanen Hiv-testiin polttareiden jälkeen.
Just. Ja naimisiinmenoa lykätä siihen asti kun lapsen oikea isä on selvitetty.
No onhan Viron naiset nyt aivan eri luokkaa kun tämän valtion persjalkaiset perunanenä mammat. Joten paljon alttiimpaa pettää Virossa, kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän morsianta jos kaveriporukka on sellainen höhöh tissit. Se strippiluolaskene on siellä kovempi kuin täällä, niin en hyväksyisi. Suomessa ok. Jos taas idea pelkkä reissu ja ulkomaat eikä öhöööhöh tissukat hööhö niin mukavalta idealta kuulostaa.
Kukaan ei mene rikki siitä, että käy kavereiden kanssa katsomassa tissejä. Idioottimaistahan tuollainen tisseille höhöttely on, mutta ei siitä ole kenellekään mitään vahinkoa.
No omasta kokemuksesta ei nuo ihan puhtaita reissuja ole olleet.
Ihmettelisin myös syvästi, että miksi mies haluaisi jättää tukevasti raskaana olevan vaimonsa yksin, kun lähtee ulkomaille viikonlopuksi. Entä jos jotain sattuu? Hääjärjestelyissä on varmasti tarpeeksi stressiä.
Lisäväriä tuo se, että sulhasen kaverit eivät hyväksy morsianta. Meillä vastaavassa tilanteessa on sitten yllytetty sulhasta tekemään hölmöyksiä ja haluttu käännyttää päätä morsianta haukkumalla.
Eli naisillekaan ei saa kukaan jatkossa järjestää polttareita, pelkkiä pettämis-iltojahan ne on kaikille.
-palstamammat-
Vierailija kirjoitti:
No omasta kokemuksesta ei nuo ihan puhtaita reissuja ole olleet.
Ihmettelisin myös syvästi, että miksi mies haluaisi jättää tukevasti raskaana olevan vaimonsa yksin, kun lähtee ulkomaille viikonlopuksi. Entä jos jotain sattuu? Hääjärjestelyissä on varmasti tarpeeksi stressiä.
Lisäväriä tuo se, että sulhasen kaverit eivät hyväksy morsianta. Meillä vastaavassa tilanteessa on sitten yllytetty sulhasta tekemään hölmöyksiä ja haluttu käännyttää päätä morsianta haukkumalla.
Monissako miesten polttareissa olet palstamammana ollut Tallinnassa?
En tajua häitä, en tajua polttareita
No, toki on olemassa sellaisia miehiä, joista kyllä pystyy ennustamaan mihin tuo päättyy. Jos kaverisi mies on näitä sankareita, niin hän joutuu todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin avioliitossaan tilanteeseen, jossa mies pettää. Joko hän hyväksyy sen tai eroaa nyt ja etsii rakastavan ja kunnioittavan miehen.
Oman mieheni kavereineen päästäisin minne vaan polttareissa, koska ovat fiksuja, rauhallisia aikuisia ihmisiä (nörttejä) ja mieheni rakastaa minua. Jos kaverisi mies on myös tällainen luotettava ihminen niin antaa mennä vain. :)
Miten tämä tilanne kannattaisi nyt selvittää? Vahinko on jo ns. tapahtunut kun on suunniteltu polttarit, joista jostain syystä morsian ei pidä laisinkaan.
Se on oikeastaan itsellä se suurin huoli (vaikka sivustakatsoja olenkin), että miten tästä nyt eteenpäin. Miten saada sulhaselle mukavat polttarit ilman morsiamen suuttumista ja toisaalta morsiammelle hyvä mieli ja ihanat yhteiset häät ilman riitoja?
t. AP