Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen polttarit Tallinnassa

Vierailija
15.03.2017 |

Kaverini on menossa kesällä naimisiin. Hänen bestmaninsä haluavat, että polttarit ovat sulhaselle viikonlopun mittaiset ja Tallinnassa. Ohjelmasta ei ole sen tarkemmin ollut puhetta.

Tuleva vaimo kuuli polttareista (sulhanen ei itse tiedä ohjelmaa), kun yksi bestmaneista soitti hänelle ja kysyi ns. lupaa Tallinnan polttareille. No, vaimo ei ajatuksesta pitänyt ja uhkaili häiden perumisella. Lopulta myöntyi ja sanoi, että polttarit Tallinnassa olisi ok. Kaiken kruunaa se, että tulevasta avioparista tulee myös ensimmäistä kertaa vanhemmat keskellä kesää, eli morsian on raskaana nyt ja toki häissään. Häiden perumisen lisäksi oli tunnepuuskissaan puhunut jopa yksinhuoltajuudesta ja sanonut bestmanille, että hän ei tiedä kaikkea heidän taustoistaan.

Miten itse suhtautuisitte, jos tuleva sulhasenne lähtisi viettämään polttariviikonloppua Tallinnaan? Varsinkin jos itse olisitte raskaana.
Pitääkö mielestäsi myös tulevan morsiamen toiveet ottaa huomioon sulhasen polttarisuunnitelmissa?

Sanoin näin naispuolisena ystävänä yhdelle bestmaneista jo etukäteen, että ehkä tuo Tallinnaan meno ei ole se kaikista viisain veto ja myös morsianta olisi hyvä ajatella. No, ei siis tullut yllätyksen morsiamen reaktio luvanpyyntiin ja harmittaa vietävästi morsiamen puolesta. :( Häntä aivan varmasti vaivaa tuo reissu.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Tallinnassa polttareilla stripparilta käteenvedon ja kotimatkalla löysin kivan puumanaisen jonka kotiin menin nopeille kyydeille. Sitten kotiin tulevan vaimon viereen nukkumaan. Suosittelen.

Vierailija
42/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan Viron naiset nyt aivan eri luokkaa kun tämän valtion persjalkaiset perunanenä mammat. Joten paljon alttiimpaa pettää Virossa, kyllä!

Ja jotta tuleva sukupolvi ei olisi persjalkaista ja perunanenäistä, suomalaisten naisten kannattaa pariutua vain ulkomaalaisten tai ainakin pitkien ja komeiden miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloooo! Ne on miehen polttarit! Ihan sairasta jos morsian haluu rajottaa miehen menoja. Oma mies oli bm ja polttarit oli Tallinnassa. Eivät kysyneet edes tulevalta vaimolta mielipidettä eikä se haitannu morsianta. Me ku mentii naimisii ni ei kyl miehen bmmät kyselly multa ku et onko mitään ehdotonta eitä ni vastasin vaan et älkää ostako sille maksullista naista 😂. Eikä ne mulle sen enempää polttareista paljastanu.. Miks olis edes pitäny? Polttarikansiot on molemmil hyllyssä muistona omista ikimuistosista polttareista. Mitä järkee mennä naimisiin jos ei luota?

Vierailija
44/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miten itse suhtautuisitte, jos tuleva sulhasenne lähtisi viettämään polttariviikonloppua Tallinnaan?

Vastaus: Ajattelen että nämä ovat meidän yhteiset juhlat, jos mies haluaa mennä Tallinnaan kaveriporukassa pitävät toisistaan ja itsestään huolta, mutta kun olen mustasukkainen ihminen haluan luottaa tulevaan mieheeni. Itse lähtisin tyttöjen kaa vaikka Tukholmaan viettämään iltaan. Tämä on yhteinen juhla ja siihen lupaani ei tarvita.

2. Varsinkin jos itse olisitte raskaana.

Pitääkö mielestäsi myös tulevan morsiamen toiveet ottaa huomioon sulhasen polttarisuunnitelmissa?

Vastaus: Ai jos olen raskaana? Noh, edelleen luottamus ja pidetään itsestään huolta ja puren hammasta, jos rupeen stressamaan ei tee hyvää vauvalle ja itselleni. Haluan viihdyttää itseäni mehukatilla ja ystävien seuralla. Haluan/ toivon miehellä olisi yhtä kiva ilta kuin mullakin.

Vierailija
45/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenmiesjanaistekin kirjoitti:

Itse sain Tallinnassa polttareilla stripparilta käteenvedon ja kotimatkalla löysin kivan puumanaisen jonka kotiin menin nopeille kyydeille. Sitten kotiin tulevan vaimon viereen nukkumaan. Suosittelen.

Palstamamma esiintyy taas kerran miehenä, kuinka omaperäistä ja nokkelaa. Not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän