Työtön ja sinkku. Miksi et etsi itsellesi samalla myös miestä kerran aikaa on?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille ei kelpaa työtön nainen vaikka olisi kuinka timmi ja nätti ja kodinhoitoa rakastava.
-työtön 28v
Onhan tuo "kodinhoitoa rakastava" tosi pelottavaa jokaiselle järkevälle miehelle. Eli nainen ei edes halua töihin, vaan suunnittelee että tekee kodinhoidosta kokopäivätyön. Mitäs sitten, jos päätetään ostaa yhteinen omakotitalo? Mieshän sen joutuu maksamaan. Ja en usko että kovin moni mies haluaa maksaa yksin 200 000 lainaa, jos työhaluisen naisen kanssa tarvitsee maksaa vain 100 000.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en halua miestä.
Älä sitten vastaa koko ketjuun, jos ei kiinnosta.
Tämä on joka kerta sama mantra. Ensin kysytään ja jo etukäteen tietää, että etusivulta löytyvät nämä elämäänsä kyllästyneet. Nyt piti selata jopa toka viestiin saakka.
BOOOOOORING.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille ei kelpaa työtön nainen vaikka olisi kuinka timmi ja nätti ja kodinhoitoa rakastava.
-työtön 28v
Tarkoitat varmaan työssäkäyville miehille? Muita et edes laske miehiksi.
Kyllä ne työttömätkin haluavat töissäkäyvän naisen. Kokemusta on lukuisten pakkien muodossa.
-työtön 28v
Joo. Työttömät miehet jakavat joukolla pakkeja näteille alle 30v naisille, koska Suomessa työttömällä miehellä on siihen varaa. Naisia kun pukkaa työttömille miehille ovista ja ikkunoista. Et enää yhtään isompaa valetta keksinyt? :D
Minä nirsoilin sinkkuna melkein 10 vuotta, kun en millään löytänyt tarpeeksi hyvää miestä. Sitten kun vihdoin jokun kelpuutin, hän oli työtön. Itse kävin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en halua miestä.
Älä sitten vastaa koko ketjuun, jos ei kiinnosta.
Tämä on joka kerta sama mantra. Ensin kysytään ja jo etukäteen tietää, että etusivulta löytyvät nämä elämäänsä kyllästyneet. Nyt piti selata jopa toka viestiin saakka.
BOOOOOORING.
Lue aloitus ennen kuin vastaat.
Ei ole rahaa käydä treffeillä. Kampaamokäynnit, uudet alusvaatteet kulahtaneiden tilalle ym. Kaikki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos päätetään ostaa yhteinen omakotitalo? Mieshän sen joutuu maksamaan. Ja en usko että kovin moni mies haluaa maksaa yksin 200 000 lainaa, jos työhaluisen naisen kanssa tarvitsee maksaa vain 100 000.
Haluan, että nainen maksaa 200 000 ja minä 0.
työtön mies 38 v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos päätetään ostaa yhteinen omakotitalo? Mieshän sen joutuu maksamaan. Ja en usko että kovin moni mies haluaa maksaa yksin 200 000 lainaa, jos työhaluisen naisen kanssa tarvitsee maksaa vain 100 000.
Haluan, että nainen maksaa 200 000 ja minä 0.
Ainakin olet rehellinen. Hiljattain täällä uhosi yksi työtön mies, joka vakuutti että hän ei yritä naisen rahoista hyötyä. Sanoin, että kyllä hänkin mielellään asuisi naisen maksamassa asunnossa. Hän alkoi heti selittää, että eihän se väärin ole ja että hän maksaisi kyllä puolet kuluista (jotka hänen asumisensa tuplaisi) ja vähän enemmän ruuasta (jota mies syö muutenkin enemmän kuin nainen) ja kehaisi että naisen omaisuus karttuu kun naisella on asunto. Hän siis asuisi ilmaiseksi naisen luona ja vielä otti kunnian siitä että nainen on itse ostanut asunnon itselleen! Ja hän siis ei naisen rahoista piittaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön mies ja kyllä olen saanut pari kertaa pakit ihan tämän vuoksi.
Niin minäkin. Ja kerran siksi, että olen siivooja. Olen siis nainen.
Mihin työtön nainen tarvitsee miestä?
Te-toimistosta soitteleekin yksi reipas nuori mies kolmen kuukauden välein. Se on ihan selvästi merkki siitä, että on kiinnostunut tällaisesta itseään vanhemmasta mammasta. Kiitos kannustuksesta, AP! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa etsiä, kun olen työtön.
Sama täällä.
Niin täälläkin.
Vaikka tämä onkin provo aloitus niin nyt kun tarkemmin asiaa mietin niin en edes halua tähän tilanteeseen ketään. Parisuhde tuntuisi hyvältä ajatukselta jos minulla olisi aktiivinen elämä omine kiinnostuksen kohteineen, mutta jotenkin se ei sovi nyt. Tosin itselläni on myös mt-ongelmia mikä voi selittää jotain.
Itse saan ihan tarpeeksi torjuntaa ja pakkeja jo työnhaussa. Työtön nainen ei ole haluttu kumppani parisuhdemarkkinoilla ja sitä helpommalla pääsee mitä pikemmin hyväksyy tämän faktan.
N40
Joo. Työttömät miehet jakavat joukolla pakkeja näteille alle 30v naisille, koska Suomessa työttömällä miehellä on siihen varaa. Naisia kun pukkaa työttömille miehille ovista ja ikkunoista. Et enää yhtään isompaa valetta keksinyt? :D