Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihannepaino 182cm miehelle?

15.03.2017 |

Joo, elikkä oon siis 182cm pitkä ja alle 20v ja tuumailin ihannepainoo itelle. Osaisitteko auttaa? :D En käy salil tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg

Vierailija
2/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 kiloa, jos olet normaalivartaloinen. Jos olet harteikas ja isoluinen, kilojakin mahtuu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

78-85 jos löytyy lihaksia, 70-77 jos kestävyysurheilijatyyppinen/sohvaperuna.

Esim. 85-kiloinen sohvaperuna voi jo näyttää pullealta vaikka bmi olisikin normaalin ylärajoilla.

Vierailija
4/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ihannepain = 0,95 * (pituus - 100) eli sinulle noin 78 kiloa. Se vastaa painoindeksiä 23,5.

Vierailija
5/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä tekee lihasmassaan suuria eroja joten vaikea arvioida oikeaa painoa.Kaikille ei tule lihaksia edes treenaamalla.

Vierailija
6/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa 75 kg. Ei ole läskiä, lihaksia on, mutta  ei "pumpattuja" ja siksi on noinkin kevyt. Jaksaa punnertaa kymmeniä punnerruksia peräkkäin yms, kun on noin kevyt.  Erään urheilulajin myötä tulleet kehon omalla painolla treenaten. Bodatut samanpituiset miehet painaa helposti 20 kg enemmän, vaikka ei ois läskiä.

Vierailija
7/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit alle 70-kiloinen, älä lähde väkisin lihottamaan itseäsi, jos et ole kovin liikunnallinen. Jos treenaat, painoakin saa olla enemmän. Kyllä nuo 80-kiloiset sohvaperunat näyttävät jo aika plösöiltä helposti. Läski ei varsinaisesti kaunista ketään. Ja yleensä ikä tuo kiloja miehillekin. Eli älä stressaa, jos tuntuu, että olet "liian kevyt" mieheksi.

Vierailija
8/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.. mut siis jos haluisin tän vatan kokonaa pois ni paljo mun pitäs painaa? atm oon siis joku 78 tjsp.. enkka on 76. ja tota vattaa ny ei oo kovinkaa paljoo, mut sillai et ois niiku "siima".. ni paljonko sillo pitäs painaa?

Vierailija
9/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin AP:n ikäinen, olin tuolloin 190cm pitkä ja 65kiloa. Olin silloin ihannepainossa. Nykyisin olen kolmekymppinen ja 192cm pitkä ja painoa hirvittävät 88kiloa. Olen ehkä liian läski harkitsemaan enää Vierumäen urheiluopiston liikunnanopettajan opintoja, mutta ainahan voin opastaa internetin ihmeellisessä maailmassa eksyksissä kulkevia lampaitaa oikeaan suuntaan. Olen siis tavallaan, kuin paimenkoira.