Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tuli ja nyt olen raskaana. Abortti vai ei?

Vierailija
15.03.2017 |

Isä on joko eksä tai pyhä henki, tuore ero ja just sain soiton verikokeesta että olen raskaana. Pitäs suht pian varata aborttiaika jos sellasen teettää, toisaalta en halua, toisaalta haluan.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eronne sopuisa? Jos kuvioissa oli luottamuspulaa, jota seurasi ero, tekisin itse varmaan abortin. kuinka vanha olet? Jos et ole lastentekoiän loppupäässä, niin sekin tukisi aborttia. Ja toisaalta, jos ehdottomasti lasta (nyt) haluat, ihan varmaan pärjäät hänen kanssaan.

Suhde eksään lienee kriittinen tekijä tässä.

Vierailija
122/125 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne luonnettasi ja elämänkatsomustasi. Itsellä aina ollut selvää, että lapset saavat tulla, vaikka en tukea olisi isältä saanutkaan. Ja usein veinkin perhettä yksin eteenpäin. Lopulta miehen kuoleman vuoksi. Eli tutki itseäsi ja ota sitten lapsi vastaan. Omat lapseni ovat parasta, mitä olen saanut, vaikka tie ollut raskaskin. Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, varasin ajan aborttiin ja meninkin ajalle. Kun hoitaja antoi pillerin käteen en voinutkaan ottaa sitä, pahoittelin aikansa tuhlaamista.

En siis tee aborttia.

Vierailija
124/125 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valinnallesi, ap! Uskon, että asiat järjestyvät ja voit olla lapsesi kanssa onnelinen. Vauvat ovat ihania! <3 t: neljän lapsen äiti

Vierailija
125/125 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti