Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyystestien pitäisi kuulua synnytykseen automaattisesti, koska monet naiset eivät osaa suhtautua asiaan oikein

Vierailija
14.03.2017 |

He ottavat nokkiinsa, jos mies vaatii isyystestiä, ja pitävät sitä epäluottamuksen osoituksena.

Kommentit (392)

Vierailija
61/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta on tullut tähän ketjuun hyvin naisellisia argumentteja eli epärationaalisia. Epäluottamus? Otetaan esimerkiksi kiinteistökauppa, joka on usein ihmisen elämän suurin ostos, vaikka ostaisin talon omilta vanhemmilta, niin teettäisin siihen kuntokartoituksen. Tälla tavoin tietäisin mitä olen ostamassa ja vältettäisiin tulevaisuudessa riidat suvun sisällä.

Vierailija
62/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois mies, yhdessä suunnitelluista lapsista ja tehdyistä, ruvennut tollasia vaatimaan, niin ois voinnut mies mennä menojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisen ensimmäinen puolustus on aina loukkaantunut suuttumus kun hänelle tarjotaan keinoa poistaa epäilys tutkimisen avulla.

Aloitus kalahti mammoihin niin että taitaa hampaita särkeä. Toki se pitää naamioida, että omalle arvolle ei käy jos ei luoteta.

Paskat, olen monta kertaa sanonut tähän naureskeluun, että teetetään isyystesti, niin paljon tuo vihjailu ja vittuilu lorttoudesta satuttaa, kun olen rakkaalle miehelleni neljä lasta tehnyt. On olevinaan niin vitun hauska vitsi. Kai se ääliö oikeasti saa jotain kutinoita, kun kuvittelee jonkun hahmon höyläämässä minua. Hyi vittu!!

Ei oikeasti ole tippaakaan hauskaa.

Miettikää nyt itse syitä, miksi epäilette tuollaista??

Miksi ihmeessä mä en olisi sen miehen kanssa, jonka kanssa mulla on lapsia?

Miksi katselisin ukkoani, jos olisi parempaa tarjolla?

Mies valitaan myös sen mukaan, kuka on sopiva isäksi.

Epäily sattuu niin syvälle ettei sanotuksi saa mutta testejä ei silti tehdä, että epäily loppuisi. Hmm...

Senkun, mutta hoitakaa asia sitten itse. Vai kuvittelitteko, että naiset hoitavat tämänkin asian teidän puolesta???

Vierailija
64/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailla osataan ja fantasioida postinkantajista, mutta asioille ei mitään tehdä.

Vierailija
65/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ois mies, yhdessä suunnitelluista lapsista ja tehdyistä, ruvennut tollasia vaatimaan, niin ois voinnut mies mennä menojaan.

Koita tajuta, että naiset pettävät kokoajan. Ihmisen biologiaan kuuluu pettäminen. Minusta tuntuu, että te naiset joko tietämättä tai tietoisesti ette halua luopua tästä vallasta, vetoamalla tunneseikkoihin.

Tässä asiassa ei voi tunteita käyttää, vaan kylmästi ja systemaattisesti otetaan isyystesti ja rikotaan käkiperheenalut heti alkuunsa. Väitän, että kondomitta pettäminen vähenee kymmenesosaan nykyisestä, jos näin aletaan tekemään. 

Vierailija
66/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, naiset on niin skitsoja kaikki, että haluavat että kotona on jonkun muun muksu rakkaan miehen " elätettävänä".

Ootte te miehet kyllä vittupäitä.

Miksi sinua suututtaa noin paljon ajatus siitä, että varmistettaisiin lapsen oikea isä?

Varmistaminen ei sinänsä suututa mutta suututtaisi kyllä jos mies on edes halunnut lasta kanssani jos luottaa siihen noin paljon että minä haluan hänen lapsieni isäksi.

Rikolliset on kuulemma kuulusteluissa aina tavattoman tuohtuneita että tässäkö tämä yhteiskunnan luottamuksen taso ja MINUAKO te epäilette.

Ja jos paljastuvat syyllisiksi (isyyteen) ihmettelevät kuinkas tässä näin kävi että ei voikaan huolehtia lapsesta ydinperheenä joko vaan joko lähi- tai etäisänä.

Vierailija
67/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii oikein hyvin että otetaan testi, mutta tasa-arvon nimissä haluan varmuuden, että miehelläni ei ole lehtolapsia missään. Siksi ehdotankin, että kaikilta suomalaisilta ja Suomeen saapuvilta miehiltä otetaan geenitesti, jonka tulokset talletetaan valtiolliseen arkistoon. Aina kun syntyy ns. isätön lapsi, ajetaan tiedot tietokannan läpi, jotta oikea isä löytyy, ja saadaan hänet vastuuseen. Miehet eivät voi tätä vastustaa, koska tällä varmistetaan että heillä on a) oikeis omiin lapsiinsa ja b) olematon riski joutua elättämään jonkun muun lasta tietämättään.

Vierailija
68/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieshän epäilee siinä minua pettämisestä, tai on sairastumassa skitsofreniaan.

Hieman, kuin kaupassa oleva "Avaathan kassissi kassalla" on epäilys siitä, että kaikki ovat varkaita?

Ehkä parempi olisi kysyä onko naisilla todella niin paljon tämän asian kanssa salattavaa, että näkevät isyystestin näin isona pahana? Jos asia on kunnossa niin eihän naisella pitäisi olla mitään asiaa vastaan.

Vierailija
69/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, naiset on niin skitsoja kaikki, että haluavat että kotona on jonkun muun muksu rakkaan miehen " elätettävänä".

Miksi sinua suututtaa noin paljon ajatus siitä, että varmistettaisiin lapsen oikea isä?

Varmistaminen ei sinänsä suututa mutta suututtaisi kyllä jos mies on edes halunnut lasta kanssani jos luottaa siihen noin paljon että minä haluan hänen lapsieni isäksi.

Rikolliset on kuulemma kuulusteluissa aina tavattoman tuohtuneita että tässäkö tämä yhteiskunnan luottamuksen taso ja MINUAKO te epäilette.

Ja jos paljastuvat syyllisiksi (isyyteen) ihmettelevät kuinkas tässä näin kävi että ei voikaan huolehtia lapsesta ydinperheenä joko vaan joko lähi- tai etäisänä.

Parempi sekin kuin huolehtia jonkun toisen tenavasta, luullen että on lisääntynyt. 

Vierailija
70/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita tajuta, että naiset pettävät kokoajan. Ihmisen biologiaan kuuluu pettäminen. Minusta tuntuu, että te naiset joko tietämättä tai tietoisesti ette halua luopua tästä vallasta, vetoamalla tunneseikkoihin.

Tässä asiassa ei voi tunteita käyttää, vaan kylmästi ja systemaattisesti otetaan isyystesti ja rikotaan käkiperheenalut heti alkuunsa. Väitän, että kondomitta pettäminen vähenee kymmenesosaan nykyisestä, jos näin aletaan tekemään. 

Mikä ihmeen kondomitta pettäminen? Vielä naiset levittelevät tautejakin??

Siellä taitaa nyt huudella sellainen kukkakärpänen, ettei ole tosikaan.

Vierailija
71/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa ja halvempaa miehen on katsoa missä moloaan uittaa.

Nyt sinulla taitaa olla paha ongelma luetun ymmärtämisen kanssa?

Jos se mies on uittanut moloaan vain vaimossaan voi se lapsi silti olla jonkun toisen miehen aikaansaama.

Vierailija
72/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin huolehtia jonkun toisen tenavasta, luullen että on lisääntynyt. 

Voi Luoja... onneksi mun lapsilla on heistä välittävä isä eikä enää lapsia tarvi ajatella kenellekään miehelle tehdä.

Vierailija
73/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin loogista tutkia isyys dna-testistä automaattisesti joka kerta. Isyyden tunnustaminen on yksi naurettavampia kivikautisia käytäntöjä mitä voi olla, tai avioliiton mukanaan tuoma automaattinen isyys. Naiset pettää, se on luonnollista naisille, se on evoluution tulos. Asiaa on tutkittu ja se on tieteellinen fakta.

Vierailija
74/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun muun isyys voisi olla mahdollinen ellei nainen olisi pettänyt?

Vain nainen tietää onko hän pettänyt. Lapsella ja miehelläkin on oikeus samaan varmuuteen. Ap

Eli mies epäilee että nainen on pettänyt. Se riittäisi minulle.

Tästä saisi kivan parisuhdekriisin ryydittämään vauva-arkea. Synnytyksen yhteydessä tehdään vauvalle ja paikalla olevalle miehelle dna -testi. Tulokset kestävät tällaisissa ei -kiireellisissä tapauksissa tietääkseni parisen viikkoa. Kotona sitten jännitetään tuloksia ja mies karttaa lasta, sillä eihän se ehkä ole hänen tekemänsä. Sitten tulokset tulee ja mies osoittautuu lapsen isäksi. Mies on tyytyväinen, lapsi kelpaa hänelle, koska se on hänen kupeittensa hedelmä. 

Prosessin aikana naiselle on selvinnyt ettei hänen sanansa riitä miehelle, että mies on epäluuloinen ja mustasukkainen. Ehkä mies epäilee isyyttä koska ei halua lasta ollenkaan? Riitaa, huutoa ja itkua. Kun lapsi on puolivuotias vanhemmat eroavat ja äidistä tulee totaali -yh, koska eihän miestä kiinnosta lapsi, vaan se, onko lapsen äiti pettänyt häntä vai ei. 

Että tällaistakin ap ehdottelee. 

Eli miestä ei saisi kiinnostaa onko vaimo pettänyt tai onko lapset hänen omiaan ja naiset ei ikinä valehtele.

Tuollaisella väitteellä lähdet sitten näkökulmaasi ajamaan? Jep jep. Miehesi kannattaa dna testien lisäksi pistää sinut ÄO-testeihin, voi saada valtiolta tukia kun vaimo on retardi.

Kylläpäs kirjoitat epäystävällisesti, älä nyt turhaan kiihdy :)

Tottakai naiset valehtelevat ihan siinä missä miehetkin. Hyvä parisuhde kuitenkin perustuu luottamukseen. Ja kun suhde on hyvä, ei ole mitään syytä lähteä vieraisiin, kummallakaan. Epäluottamuksen ja mustasukkaisuuden vaivaamaan suhteeseen ei pidä tehdä lapsia ollenkaan. 

Meidän lapset ovat mieheni ja minun yhteisiä, mitään isyysepäilyjä ei ole koskaan ollut.  Ja onhan luontokin järjestänyt asiat aika hyvin, kun vastasyntynyt aina muistuttaa isäänsä enemmän kuin äitiään, niin isä saa bondata ja tunnistaa lapsessa itsensä, että samaa maata ollaan. 

Vierailija
75/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin loogista tutkia isyys dna-testistä automaattisesti joka kerta. Isyyden tunnustaminen on yksi naurettavampia kivikautisia käytäntöjä mitä voi olla, tai avioliiton mukanaan tuoma automaattinen isyys. Naiset pettää, se on luonnollista naisille, se on evoluution tulos. Asiaa on tutkittu ja se on tieteellinen fakta.

Miksi haluat lapsen pettävän naisen kanssa?

Vierailija
76/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos veronmaksajille. Itse saa/pitää maksaa.

50e x 60 000 = 3 000 000e. Ei paljoa tunnu 55 000 000 000e budjetissa.

Tällä palstalla kaikki miehiin menevä raha on turha ja tarpeeton kulu.

Vierailija
77/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisen ensimmäinen puolustus on aina loukkaantunut suuttumus kun hänelle tarjotaan keinoa poistaa epäilys tutkimisen avulla.

Aloitus kalahti mammoihin niin että taitaa hampaita särkeä. Toki se pitää naamioida, että omalle arvolle ei käy jos ei luoteta.

Paskat, olen monta kertaa sanonut tähän naureskeluun, että teetetään isyystesti, niin paljon tuo vihjailu ja vittuilu lorttoudesta satuttaa, kun olen rakkaalle miehelleni neljä lasta tehnyt. On olevinaan niin vitun hauska vitsi. Kai se ääliö oikeasti saa jotain kutinoita, kun kuvittelee jonkun hahmon höyläämässä minua. Hyi vittu!!

Ei oikeasti ole tippaakaan hauskaa.

Miettikää nyt itse syitä, miksi epäilette tuollaista??

Miksi ihmeessä mä en olisi sen miehen kanssa, jonka kanssa mulla on lapsia?

Miksi katselisin ukkoani, jos olisi parempaa tarjolla?

Mies valitaan myös sen mukaan, kuka on sopiva isäksi.

Epäily sattuu niin syvälle ettei sanotuksi saa mutta testejä ei silti tehdä, että epäily loppuisi. Hmm...

Jos olet naimisissa et voi pakottaa miestä testeihin, että hmmm vaan.

Vierailija
78/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun, mutta hoitakaa asia sitten itse. Vai kuvittelitteko, että naiset hoitavat tämänkin asian teidän puolesta???

"Mieheni. Tässä on naapurin Jorma. Nyt on asia niin, että hän lapsemme isä."

Isyystesti suoritettu.

Vierailija
79/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis NAISET pettävät koko ajan. Mikä tässä on logiikka?

Miksi et sano, MIEHET pettävät koko ajan, sillä pettämiseen tarvitaan aina kaksi osapuolta. Ei naiset voi yksin pettää, näitä miesressukoita.

Vierailija
80/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty pitkässä suhteessa. Jos joskus teen lapsia, niin isyys tasan tarkkaan selvitetään. Tämä asia toki avataan mahdollisella lapseni äidille niin aikaisessa vaiheessa, että hän voi lähteä kävelemään ennen lasten tekoa, jos asia ei hänelle käy.

Terv. Entinen idealisti, nykyinen kyynikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä