Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyystestien pitäisi kuulua synnytykseen automaattisesti, koska monet naiset eivät osaa suhtautua asiaan oikein

Vierailija
14.03.2017 |

He ottavat nokkiinsa, jos mies vaatii isyystestiä, ja pitävät sitä epäluottamuksen osoituksena.

Kommentit (392)

Vierailija
21/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun muun isyys voisi olla mahdollinen ellei nainen olisi pettänyt?

Vain nainen tietää onko hän pettänyt. Lapsella ja miehelläkin on oikeus samaan varmuuteen. Ap

Eli mies epäilee että nainen on pettänyt. Se riittäisi minulle.

Juuri tämän asenteen takia isyystestin pitäisi olla automaattinen. Silloin nainen ei pahoittaisi turhaan mieltänsä, ja mies saisi tietää olevansa isä. Ap

Vierailija
22/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syy rehellisellä naisella olisi suuttua siitä? Hänellähän ei ole mitään salattavaa. Kilahteletteko polisiille, jos hän tarjoaa liikenteessä pilliä suuhun?

Aina raudoissa verikokeeseen.

Feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olis itselle ongelmaa todistaa että oma mies olisi isä. Tietenkin jos hulluna raivoamalla sitä vaatisi niin voisin ihan kiusallaan olla antamatta tehdä testiä koska jos hän hulluna ei luota niin varmaan itse pettänyt niin pelkää että minäkin niin eipä sillä suhteella enää olisi väliä.

Vierailija
24/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon harvinaisia sairauksia joita voitaisiin seuloa vastasyntyneiltä verikokeella, mutta edes sellaiseen ei löydy rahaa. Miksi ihmeessä yhteiskunnanpitäisi maksaa mitään jokaiselle tehtävää isyyskoetta? Mikään ei estä isää ottamasta vanupuikolla sylkeä lapsen posken sisäpuolelta ja lähettää se tutkittavaksi ja maksaa itse koko koe, jos kokee sen tarpeelliseksi. Muiden ei vaan tarvitse, ihan vaan huvin vuoksi.

Tää. Jos asia vaivaa niin mikä estää isukkia testauttamaan ihan itse? Jos kokee ettei halua paria hunttia maksaa moisesta, niin sitten asia on niin turha ettei yhteiskunnankaan tule sellaista tehdä.

Mut nyt AP, ihan oikeesti. En tiedä oletko parisuhteessa naisen kanssa johon et luota vai pelkäätkö sellaiseen joutuvasi, mutta annan yhden neuvon; jos ei luota niin kannattaa erota. Yksin on kivempaa.

Tosin yhden pariskunnan, jotka ovat sairaalloisen mustasukkaisia toisistaan, tiedän. Ihan söpöä että ovat päätyneet yhteen, kyttäävät toistensa puhelimia eivätkä päästä viettämään iltaa ilman toistensa seuraa. Mulle tulee päänsärky kyllä katsoakin niiden touhua, mutta kaipa ovat onnellisia. AP, kantsii tähdätä siihen että löydät mustasukkaisen naisen, niin voitte sitten vuorotellen etsiä todisteita pettämisistä ja kuulustella toisianne.

Vierailija
25/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen tietää onko hän pettänyt. Lapsella ja miehelläkin on oikeus samaan varmuuteen. Ap

Juuri tämän asenteen takia isyystestin pitäisi olla automaattinen. Silloin nainen ei pahoittaisi turhaan mieltänsä, ja mies saisi tietää olevansa isä. Ap

Kyllä minun mieheni tietää olevansa lapsensa isä, ihan ilman testejäkin.

Vierailija
26/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos veronmaksajille. Itse saa/pitää maksaa.

50e x 60 000 = 3 000 000e. Ei paljoa tunnu 55 000 000 000e budjetissa.

Vierailija
27/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon harvinaisia sairauksia joita voitaisiin seuloa vastasyntyneiltä verikokeella, mutta edes sellaiseen ei löydy rahaa. Miksi ihmeessä yhteiskunnanpitäisi maksaa mitään jokaiselle tehtävää isyyskoetta? Mikään ei estä isää ottamasta vanupuikolla sylkeä lapsen posken sisäpuolelta ja lähettää se tutkittavaksi ja maksaa itse koko koe, jos kokee sen tarpeelliseksi. Muiden ei vaan tarvitse, ihan vaan huvin vuoksi.

Naiset muodostavat suurimman osan terveydenhuollon kuluista, ja miehet maksavat suurimman osan veroista. On se kumma, että rahaa ei muka riitä asioihin, jotka hyödyttävät miehiä.

Vierailija
28/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se isyystesti tehdä aina jos lapsen isäksi halutaan merkitä joku joka ei ole avio(avo?)liitossa äidin kanssa?

Samalla vaivalla voisi tehdä sen myös liitossa oleville, koska sen kysyminen on niin miehelle niin kiusallista. Rehelliselle äidille sen ei pitäisi olla mikään ongelma.

Vaatimus vain, että mikäli lapselle merkitään rekisteriin isä, on sen tultava isyystestin kautta.

Vierailija
29/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA-rekisteriin vaan kaikki automaationa jo synnärillä. Isyyskin siinä selviäisi, mutta pidemmällä aikavälillä saataisiin myös kansanterveydellisiä hyötyjä käyttämällä aineistoa perinnöllisten sairauksien tutkimiseen ja seulontaan.

Vierailija
30/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni tietää olevansa lapsensa isä, ihan ilman testejäkin.

Ei tiedä. Hän uskoo olevansa isä. Ja vaikka sinä et asiasta valehtelisikaan, niin moni muu nainen valehtelee. Ap

Vierailija
31/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne testit maksais? Veronmaksajat. Yli 90% miehistä on tasan lastensa biologisia isiä. Eli kukaan ei ole huijannut ketään. Veronmaksajat siis maksaisivat vuosittain tuhansia turhia testejä. Järkevää? Ei. Onko meillä siihen varaa. Ei.

Aikuiset ihmiset setvii itse lastensa isyydet ja maksaa itse testit. Yhteiskunnan ei sitä tarvitse tehdä. Yhteiskunnan ei tarvitse paapoa aikuisia ihmisiä.

Vierailija
32/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset toki vastustaa vaikka sitten sillä "epäluottamuslause"-verukkeella, koska tuollainenhan riistäisi naiselta oikeuden a) päättää onko lapsella edes isää ja b) huijata isäksi joku jolla on paremmat isukin ominaisuudet kuin biologisella isällä.

Vierailija
33/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän isyystesti poista pettämisen mahdollisuutta. Vaikka lapsi olis miehen niin silti nainen on voinut pettää. Pettämiseen ei ole testiä.

Vierailija
34/392 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän isyystesti poista pettämisen mahdollisuutta. Vaikka lapsi olis miehen niin silti nainen on voinut pettää. Pettämiseen ei ole testiä.

Ainakaan miehen ei tarvitse elättää käenpoikaa kotonaan.

Vierailija
35/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli naurettavin juttu ikinä.

Ei lisättävää enää. Niin typerää urputusta jostain minimaalisesta ongelmasta. Ehkä kannattaa miettiä kenen kanssa lapsia tekee jos luottamus on tuota luokkaa.

Vierailija
36/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä vaihtoehto.

Niin moni mies luulee olevansa lapsen isä, vaikka lapsi muistuttaa jotain komeaa naapuria.

Ja niin moni isä ei tiedä (eikä pääse siten olemaan vastuussa) kaikista lapsistaan! Tämä pakollinen isyystesti edellyttää tietysti pakollista biorekisteria jokaisesta miehestä jotta saadaan lapset ja isät varmasti yhdistettyä. 

Vierailija
37/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hauskaa.

Mies heittää " läppää" tästä asiasta tasaisin väliajoin. Miksi vitussa miehillä on oikeus loukata naista tuollaisella asialla?

En ikinä ole ollut kenenkään muun miehen, kuin omani kanssa, enkä ole koskaan antanut syytä edes epäillä, mutta silti hänestä on hauskaa asiasta vihjailla.

Pitääkin ruveta käymään vieraissa.

Vierailija
38/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä eli testi pitäisi tehdä automaattisesti.

Vierailija
39/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä eli testi pitäisi tehdä automaattisesti.

Mikään ei estä lasta hankkimasta sellaista ja maksamasta sitä itse. Samoin on miehen laita.

Vierailija
40/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia jotka tietää,että vauva ei ole kumppanin, mutta väittävät toista ja mies kasvattaa pettämisen tulosta omanaan.. Reilua?

Ja vielä reilumpaa, ettei lapsi koskaan tule tuntemaan biologista isäänsä, eikä isä edes tiedä omasta lapsestaan, vaikka voisi olla hänelle hyvinkin tärkeä. Kenties ei ole löytänyt kumppania kenen kanssa suunnitellusti saisi lapsen, ja tuo olisi ainoa lapsi, ketä ei sitten ikinä tulisi näkemään.

Niin ja voi sisarpuolen kanssa tietämättään tehdä vaikka lapsen sitten aikuisena .

T. Kahden lapsen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi