Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyystestien pitäisi kuulua synnytykseen automaattisesti, koska monet naiset eivät osaa suhtautua asiaan oikein

Vierailija
14.03.2017 |

He ottavat nokkiinsa, jos mies vaatii isyystestiä, ja pitävät sitä epäluottamuksen osoituksena.

Kommentit (392)

Vierailija
41/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun muun isyys voisi olla mahdollinen ellei nainen olisi pettänyt?

Vain nainen tietää onko hän pettänyt. Lapsella ja miehelläkin on oikeus samaan varmuuteen. Ap

Eli mies epäilee että nainen on pettänyt. Se riittäisi minulle.

Tästä saisi kivan parisuhdekriisin ryydittämään vauva-arkea. Synnytyksen yhteydessä tehdään vauvalle ja paikalla olevalle miehelle dna -testi. Tulokset kestävät tällaisissa ei -kiireellisissä tapauksissa tietääkseni parisen viikkoa. Kotona sitten jännitetään tuloksia ja mies karttaa lasta, sillä eihän se ehkä ole hänen tekemänsä. Sitten tulokset tulee ja mies osoittautuu lapsen isäksi. Mies on tyytyväinen, lapsi kelpaa hänelle, koska se on hänen kupeittensa hedelmä. 

Prosessin aikana naiselle on selvinnyt ettei hänen sanansa riitä miehelle, että mies on epäluuloinen ja mustasukkainen. Ehkä mies epäilee isyyttä koska ei halua lasta ollenkaan? Riitaa, huutoa ja itkua. Kun lapsi on puolivuotias vanhemmat eroavat ja äidistä tulee totaali -yh, koska eihän miestä kiinnosta lapsi, vaan se, onko lapsen äiti pettänyt häntä vai ei. 

Että tällaistakin ap ehdottelee. 

Vierailija
42/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa jättää lapset kokonaan tekemättä naisen kanssa johon ei luota edes tuon vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naiset on niin skitsoja kaikki, että haluavat että kotona on jonkun muun muksu rakkaan miehen " elätettävänä".

Ootte te miehet kyllä vittupäitä.

Vierailija
44/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisen ensimmäinen puolustus on aina loukkaantunut suuttumus kun hänelle tarjotaan keinoa poistaa epäilys tutkimisen avulla.

Aloitus kalahti mammoihin niin että taitaa hampaita särkeä. Toki se pitää naamioida, että omalle arvolle ei käy jos ei luoteta.

Vierailija
45/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, naiset on niin skitsoja kaikki, että haluavat että kotona on jonkun muun muksu rakkaan miehen " elätettävänä".

Miksi sinua suututtaa noin paljon ajatus siitä, että varmistettaisiin lapsen oikea isä?

Vierailija
46/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen tietää onko hän pettänyt. Lapsella ja miehelläkin on oikeus samaan varmuuteen. Ap

Juuri tämän asenteen takia isyystestin pitäisi olla automaattinen. Silloin nainen ei pahoittaisi turhaan mieltänsä, ja mies saisi tietää olevansa isä. Ap

Kyllä minun mieheni tietää olevansa lapsensa isä, ihan ilman testejäkin.

Jep, meilläkin se näkyi lapsen naamasta... ihan isänsä näköinen tyttö.

Ja isän puolen sukulaismiehet nyt on sellaisia tai sen ikäisiä, että mies ei epäillyt että mä niiden kanssa pettänyt olisin :D

Vierailija
47/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos veronmaksajille. Itse saa/pitää maksaa.

50e x 60 000 = 3 000 000e. Ei paljoa tunnu 55 000 000 000e budjetissa.

Joo ton saa kun äitiyspakkaus poistetaan isän maksettavaksi

Vierailija
48/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli hyvä vitsi,isä kuuli pikku-Kallen rukoilevan sukulaisten kuolemaa ja kaikki kuolivat seuraavana päivänä.Sitten kun poika rukoili isän kuolemaa isä oli paniikissa ja selvisi seuraavana päivänä hiestä märkänä kotiin.Isä kysyi vaimolta miten on päivä mennyt ja vaimo sanoi "ihan hirveää,postinkantaja kuoli portaisiin".

Vierailija
49/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli naurettavin juttu ikinä.

Ei lisättävää enää. Niin typerää urputusta jostain minimaalisesta ongelmasta. Ehkä kannattaa miettiä kenen kanssa lapsia tekee jos luottamus on tuota luokkaa.

Siellä yksi syyllinen nosti kätensä.

Vierailija
50/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hauskaa.

Mies heittää " läppää" tästä asiasta tasaisin väliajoin. Miksi vitussa miehillä on oikeus loukata naista tuollaisella asialla?

En ikinä ole ollut kenenkään muun miehen, kuin omani kanssa, enkä ole koskaan antanut syytä edes epäillä, mutta silti hänestä on hauskaa asiasta vihjailla.

Pitääkin ruveta käymään vieraissa.

Pienestäpä se oli näemmä kiinni.

Vierailija
51/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saisi kivan parisuhdekriisin ryydittämään vauva-arkea. Synnytyksen yhteydessä tehdään vauvalle ja paikalla olevalle miehelle dna -testi. Tulokset kestävät tällaisissa ei -kiireellisissä tapauksissa tietääkseni parisen viikkoa. Kotona sitten jännitetään tuloksia ja mies karttaa lasta, sillä eihän se ehkä ole hänen tekemänsä. Sitten tulokset tulee ja mies osoittautuu lapsen isäksi. Mies on tyytyväinen, lapsi kelpaa hänelle, koska se on hänen kupeittensa hedelmä. 

Prosessin aikana naiselle on selvinnyt ettei hänen sanansa riitä miehelle, että mies on epäluuloinen ja mustasukkainen. Ehkä mies epäilee isyyttä koska ei halua lasta ollenkaan? Riitaa, huutoa ja itkua. Kun lapsi on puolivuotias vanhemmat eroavat ja äidistä tulee totaali -yh, koska eihän miestä kiinnosta lapsi, vaan se, onko lapsen äiti pettänyt häntä vai ei. 

Että tällaistakin ap ehdottelee. 

Eli miestä ei saisi kiinnostaa onko vaimo pettänyt tai onko lapset hänen omiaan ja naiset ei ikinä valehtele.

Tuollaisella väitteellä lähdet sitten näkökulmaasi ajamaan? Jep jep. Miehesi kannattaa dna testien lisäksi pistää sinut ÄO-testeihin, voi saada valtiolta tukia kun vaimo on retardi.

Vierailija
52/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös se ole epäluottamuslause?

Etenkin jos lapsen vanhemmat ovat parisuhteessa

Pitäähän miehenkin tunnustaa isyytensä. Ihan yhtä hyvin sen voi todistaa dna-testillä.

Vierailija
53/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisen ensimmäinen puolustus on aina loukkaantunut suuttumus kun hänelle tarjotaan keinoa poistaa epäilys tutkimisen avulla.

Aloitus kalahti mammoihin niin että taitaa hampaita särkeä. Toki se pitää naamioida, että omalle arvolle ei käy jos ei luoteta.

Paskat, olen monta kertaa sanonut tähän naureskeluun, että teetetään isyystesti, niin paljon tuo vihjailu ja vittuilu lorttoudesta satuttaa, kun olen rakkaalle miehelleni neljä lasta tehnyt. On olevinaan niin vitun hauska vitsi. Kai se ääliö oikeasti saa jotain kutinoita, kun kuvittelee jonkun hahmon höyläämässä minua. Hyi vittu!!

Ei oikeasti ole tippaakaan hauskaa.

Miettikää nyt itse syitä, miksi epäilette tuollaista??

Miksi ihmeessä mä en olisi sen miehen kanssa, jonka kanssa mulla on lapsia?

Miksi katselisin ukkoani, jos olisi parempaa tarjolla?

Mies valitaan myös sen mukaan, kuka on sopiva isäksi.

Vierailija
54/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voi vastustaa vain pettämisherkkä nainen. Epäluottamuksesta puhuminen on manipulointia.

Vierailija
55/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua suututtaa noin paljon ajatus siitä, että varmistettaisiin lapsen oikea isä?

Varmistaminen ei sinänsä suututa mutta suututtaisi kyllä jos mies on edes halunnut lasta kanssani jos luottaa siihen noin paljon että minä haluan hänen lapsieni isäksi.

Vierailija
56/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat, olen monta kertaa sanonut tähän naureskeluun, että teetetään isyystesti, niin paljon tuo vihjailu ja vittuilu lorttoudesta satuttaa, kun olen rakkaalle miehelleni neljä lasta tehnyt. On olevinaan niin vitun hauska vitsi. Kai se ääliö oikeasti saa jotain kutinoita, kun kuvittelee jonkun hahmon höyläämässä minua. Hyi vittu!!

Ei oikeasti ole tippaakaan hauskaa.

Miettikää nyt itse syitä, miksi epäilette tuollaista??

Miksi ihmeessä mä en olisi sen miehen kanssa, jonka kanssa mulla on lapsia?

Miksi katselisin ukkoani, jos olisi parempaa tarjolla?

Mies valitaan myös sen mukaan, kuka on sopiva isäksi.

Epäily sattuu niin syvälle ettei sanotuksi saa mutta testejä ei silti tehdä, että epäily loppuisi. Hmm...

Vierailija
57/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso olisi tuota vaatinut, parisuhde luultavasti olisi mennyttä, isä hän silti olisi lapsille.

Vierailija
58/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän isyystesti poista pettämisen mahdollisuutta. Vaikka lapsi olis miehen niin silti nainen on voinut pettää. Pettämiseen ei ole testiä.

Pettämisessä miestä haittaa nimen omaan se mahdollisuus, että nainen on tullut jollekin toiselle raskaaksi. Toki luonto pukee sen tunteiksi hyvin kummallisella tavalla, mutta siitä asiassa on kysymys. Miehelle pariutuminen on investointi omiin geeneihin, ja jos se investointi menee käenpoikiin, on se hyvin suurella mahdollisuudella geneettinen kuolema. Siksi evoluutio on kehittänyt mustasukkaisuuden ja epäilyn.

Ainoa tapa selviytyä tästä, on olla menemättä naimisiin ja kieltäytyä tunnustamasta lasta, ja ehdottaa isyystestiä. Riskinä tietysti on, että nainen jättää ja päädyt etäisäksi. 

Vierailija
59/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset kehtaavat epäillä miehiä pettämisestä?

Ei kai mies olisi naisen kanssa jos haluaisi olla toisen kanssa? Epäilys sattuu ja romuttaa uskon siihen että on rakkautta. Se voi jopa ajaa vieraaseen sänkyyn.

Mammat on kyllä säälittäviä yrittäessään räpeltää kasaan loogista argumenttia :D

Sanomaa muu muu vaan :D

Vierailija
60/392 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistaminen ei sinänsä suututa mutta suututtaisi kyllä jos mies on edes halunnut lasta kanssani jos luottaa siihen noin paljon että minä haluan hänen lapsieni isäksi.

Rikolliset on kuulemma kuulusteluissa aina tavattoman tuohtuneita että tässäkö tämä yhteiskunnan luottamuksen taso ja MINUAKO te epäilette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme