Ideoita älä koske vauvamasuun paidan tekstiksi?
Hei, olen teettämässä paitaan tekstiä, joka saisi nätisti näpäyttää näitä vauvamasun lääppijöitä. Ja mielellään suomen kielellä.
En siis välitä siitä, että muut kuin mieheni ja esikoiseni taputtelee mahalleni.. nyt toivoisin jotain mikä pitäisi anopin ja työkaveritkin irti mahastani.
Olisiko teillä hauskoja ideoita, vai pitääkö kallistua, "en ole budha, älä siis hiero mahaani" tekstiin?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa sanoa ettei pidä siitä että vatsaa kosketellaan??
Sanottu, ei uskota ja pahimmat hyökkii selän takaa. Hyvä etten säikähdyksestä ketään vetänyt päin korvia. :(
Ap
No sanot kunnolla että älä koske! Tuollainen paita ei edes olisi hauska vaan ihan yhtä idiootti kuin nämä "ehkä otin ehkä en" junttipaidat
Teetä useita, sillä et kait sä samaa paitaa pidä koko raskauden ajan?
En osannut aikaisemminkaan sanoa ei, siksi sinä taputat vatsaani nyt
Koska haluat koskea, olen tässä tilassa
Siis näin siinä lopulta käy
Vieläkö tekee mieli käpälöidä vähän
Oikeasti, ellet osaa sanoa ole hyvä äläkä kosketa minua, vaikka olen raskaana, on sulla jotain hukassa, ja se jokin on sellaista, jota on vaikea t-paidalla saavuttaa tai toimittaa toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ke-tään ei kiin-nosta tei-dän tur-pe-at kum-mut.
Ei tee mieli koskea seipäälläkään.
Eli älä vaivaudu.
Eli koska sä oot tota mieltä, niin on siis muukin maailma? Vitsin upeeta piru vie, viitsitkö sanoo sen muillekin, viimeksi olin vähän väliä yhden sun toisen läpyteltävänä siihen nähden ettei KE-TÄÄN KIIN-NOS-TA.
Aivan upeeta antia sulla tähän mun kysymykseen, sillä tosiaan, mähän kysyinkin niin selkeesi että alkaakohan ihmiset taputteleen mun mahaa raskaana ollessa vai ei jolloin sun tavuttelussas olis jotain vitsin järkeäkin, mutta hei eeeeeeei, et varmaan välittänyt ees lukea tekstiä, ennen kuin aloit keuhkoomaan aivan ohi menevästä asiasta.
Ap
Muakaan ei kiinnosta muiden mahan taputtelu. Eikä mukahauskat paidat. Eikä tavuttaminen
Minusta "No step on snek" meemi on jotenkin sympaattinen. En tosin tiedä miten sen saisi kytkettyä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Siis taputteleeko ihmiset oikeasti raskaana olevan mahaa? Koskaan en ole nähnyt eikä omaani ole taputeltu.
Jos näin ikävästi on niin otat vaan sellasen asenteen, että minuun ei kosketa ja annat sen valua ympäristöösi. Ei mitään leikkimielisiä paitoja.
En mäkään uskonut aluksi, olin ihan huulipyöreenä kun koko rumba alkoi. Enkä tiedä mitenkä tuota asennetta alkaisin yhtäkkiä levittämään, koko persoonani muuttuisi. Olen avoin ja sosiaalinen ihminen, en vain koskaan ole tykännyt että aikuiset käy vatsani kimppuun käsin, jota ei muuten tapahtunut kuin edellisen raskauden aikana. Nyt en ole muille edes halunnut/uskaltanut kertoa, ettei taas sama käytös ala, mutta kauaa en voi salata, alkaa vatsa puskeen jo selkesti läpi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ke-tään ei kiin-nosta tei-dän tur-pe-at kum-mut.
Ei tee mieli koskea seipäälläkään.
Eli älä vaivaudu.
Eli koska sä oot tota mieltä, niin on siis muukin maailma? Vitsin upeeta piru vie, viitsitkö sanoo sen muillekin, viimeksi olin vähän väliä yhden sun toisen läpyteltävänä siihen nähden ettei KE-TÄÄN KIIN-NOS-TA.
Aivan upeeta antia sulla tähän mun kysymykseen, sillä tosiaan, mähän kysyinkin niin selkeesi että alkaakohan ihmiset taputteleen mun mahaa raskaana ollessa vai ei jolloin sun tavuttelussas olis jotain vitsin järkeäkin, mutta hei eeeeeeei, et varmaan välittänyt ees lukea tekstiä, ennen kuin aloit keuhkoomaan aivan ohi menevästä asiasta.
Ap
Mutta sun lähtökohtasihan tuollaisen paidan kanssa on, että kaikkia muka kiinnostaisi lääppiä sitä. Mutta teetä vaan ja käytä, näytät todella urpolta.
En minäkään taputtele sinun vatsaasi.
Ihme nillitystä täällä. Antakaa toisen tehdä paitansa jos haluaa. Mitä se teille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa sanoa ettei pidä siitä että vatsaa kosketellaan??
Sanottu, ei uskota ja pahimmat hyökkii selän takaa. Hyvä etten säikähdyksestä ketään vetänyt päin korvia. :(
Ap
Jos ympärillä on tuommoisia ihmisiä jotka ei usko kun sanotaan niin anna mennä ympäri korvia! Eiköhän ala uskoa.
Minä olen ollut sekä lapseton, raskaana ja kv-adoptoidun lapsen äiti. Ei ole tultu kyselemään tai huomauttelemaan. Arvelen, että se johtuu siitä että tarvittaessa hallitsen taitavasti "älä v!ttu mulle ala"-ilmeen.
Joku hassu paita vaan vetää huomion siihen mahaan.
Voi hitsi kun kukaan ei ole tullut minun mahaani käpälöimään. Minä kun olisi varmaan iskenyt sen käpälöijän omaan mahaan kiinni ja vatkannut sitä hyvin perusteellisesti tyyliin "onkos täällä ketään vaan vai ilmavaivatko ne vaan täällä kiertelee..."
Minun ehdotukseni on "TAPUTTELE SINÄ VAIN OMAA MAHAASI".
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee tai lukee. Arvaan että sulla kananpersetukka.
Ruskee lähes puoleen selkään. En kyllä tiedä mikä on kananpersetukka, joten ehkäpä osuit oikeaan.
Mutta mitenkäs se tukka liittyy asiaan? Vain kyseisen tyylin omistajiako risoo miten käydään iholle ilman lupaa?
Ap
TOUKKA vatsassa, ethän koske, kiitos!
Älä koske kaasumasuuni! se räjähtää!!
Kuva tästä apinasta :D
http://vir4l.com/wp-content/uploads/2011/02/dog_monkey_no_touch.jpg
Kannattaa teettää tosiaan useampi, että on jokaiselle päivälle varmasti! Ja teksti sekä etu- että takapuolelle, ettei kukaan pääse takaa yllättämään! Niin, ja se pitkä tukka kiinni, että varmasti näkyy!
Montako ihmistä ohittaa sut päivässä? Moniko niistä koskee sinuun? Ei läheskään joka päivä kukaan? Ei ees joka viikko? Joka kuukausi?
Niitä muutamaa promillea varten (jotka käpälöi) ei_ehkä_kannata pukeutua paitaan, joka päälläsi valtaosa miljoonista muista sut näkevistä pitää sua totaalisena debiilinä.
Ei mulla muuta.
Älä hiplaa massua, NUOLE PILLUA