Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita älä koske vauvamasuun paidan tekstiksi?

Vierailija
14.03.2017 |

Hei, olen teettämässä paitaan tekstiä, joka saisi nätisti näpäyttää näitä vauvamasun lääppijöitä. Ja mielellään suomen kielellä.

En siis välitä siitä, että muut kuin mieheni ja esikoiseni taputtelee mahalleni.. nyt toivoisin jotain mikä pitäisi anopin ja työkaveritkin irti mahastani.

Olisiko teillä hauskoja ideoita, vai pitääkö kallistua, "en ole budha, älä siis hiero mahaani" tekstiin?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieletty ajosuunta, pysähtyminen kieletty tms. Liikennemerkki. Toimii sitten ilman vauvaakin.

Vierailija
82/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on paljon näitä tunkeilijoita liikkeellä näemmä jotka kuvittelee, että se on ihan ok käydä toisen iholle just ku sattuu ittee huvittaan. Ei se oikeesti oo. Ja toisen lyttääminen siihen päälle. On teillä makee elämä :D ei käy kateeks :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jengi on noin negatiivisii vähän huumoria kai sitä ihminen saa pukea teksti paitoja ilman että ollaan tosissaan

Vierailija
84/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hauskoja on tullut esiin, muutama on tuntunut sopivalta, mut ei vieläkään aivan just sitä oikeeta löytynyt.

Tykkäsin kovasti siitä katso silmillä, älä käsillä. Ja huvitti tuo katsominen 0€ taputtelu 20€, sillä joskus olo oli kyllä kuin jossain lampaalla silittelytarhassa. :D

Mielellään joku simppeli, yksi lause.

Ap

Vierailija
85/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jengi on noin negatiivisii vähän huumoria kai sitä ihminen saa pukea teksti paitoja ilman että ollaan tosissaan

Hei hys hys, älä nyt järkytä heidän mustavalkoista maailmaansa. ;)

Kaikkien kun pitää ehdottomasti toimia juuri kuten he toimisivat, muuten ovat provoja, urpoja, kananpersetukkia, sosiaalipummeja... hei wt:ksi mua ei taidettukkaan vielä haukkua (sitä odotellessa..). Onhan suuri synti toimia toisin kuin hän olisi toiminut.

Ja paras, koska kaikki mun tuttavat (siis ne suunnilleen 4kpl kyseiset kriteerit täyttävää) ei toimi kyseisellä tavalla, eihän nyt tottavie muukaan maailma voi toimia noin.

Onneksi en oo loukkaantuvaa sorttia, en nyt vaan näe tuommoisessa haukkumisessa ja sättimisessä kuin huvittavia piirteitä, kuin 4v joka kirkuu ja potkii kaupankäytävällä kun on kieltäydytty ostaan se karkkipussi

Ap

Vierailija
86/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen suurta myötähäpeää ap. Onhan tämä provo onhan??

Luuletko että ihmisiä kiinnostaa sun vauvaMASU.

Taitaa nyt ajatukset pyöriä liikaa omassa itsessä.

Mmmmmm noup. Ei ole provo. Muistathan nyt hengittää ettet hyperventiloi siellä.

Ookko varma ettei ajatukses pyöri liikaa itsessäs kun luulet puhuvasi joka ikisen maailman ihmisen puolesta ja heidän kiinnostuksen kohtaista? Mä en ainakaan uskaltaisi. Mä puhunkin vaan lähiympäristöni ja jo aiemmin tapahtuneista asioista, joita sanotaan myös kokemuksiksi.

Ap

Vierailija
87/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on paljon näitä tunkeilijoita liikkeellä näemmä jotka kuvittelee, että se on ihan ok käydä toisen iholle just ku sattuu ittee huvittaan. Ei se oikeesti oo. Ja toisen lyttääminen siihen päälle. On teillä makee elämä :D ei käy kateeks :D

Good point there, ihmettelinkin miksi joku nostattaa verenpainettaan tästä. Mutta jos haluaa jatkaa toimintaansa, on kätevää yrittää lytätä "uhrin" itsetunto ja itsepuollustus nollille, niin eihän ne pyristele vastaan.

Ap

Vierailija
88/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieletty ajosuunta, pysähtyminen kieletty tms. Liikennemerkki. Toimii sitten ilman vauvaakin.

Hmm, toimisi jos autoilu liittyisi muuten töihini tai harrastuksiin :) mut ei aivan mulla.

Ap

Vierailija
89/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee paras!

TARTTUVAA, ÄLÄ KOSKE!!!

Vierailija
90/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tossu ap on jos taputellaan ja silitellään

Vierailija
91/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee paras!

TARTTUVAA, ÄLÄ KOSKE!!!

Hmm, ei jotenkin iske. Onko vitsinä siis se että pöpökammoiset välttää, vai että raskauteni voi tarttua toiseen?

Ap

Vierailija
92/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee paras!

TARTTUVAA, ÄLÄ KOSKE!!!

Ai saakeli 😁😁😁😁 toimis!

Vierailija
93/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Suvi Pitkäsen naamakuva. Saat varmasti olla mahasi ja paitasi kanssa olla rauhassa. Lapset itkevät ja koirat pötkii pakoon. Ja Veitola vetää päällensä saman kuvan avaruuskaapuversiona.

Vierailija
94/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tossu ap on jos taputellaan ja silitellään

Ei nyt uskoakseni tossu tarvi olla, jotenkin joiltakin ihmisiltä vaan hämärtyy se raja toisen ihmisen oikeudesta rajoihin kun tämä on raskaana. Ja jos et ole ärähtävää tyyppiä, niin jäät hämmästyksestä mykäksi toisen touhuista, ainakin toistaiseksi.

Ap

Vierailija
95/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Masukillakin on oikeus yksityisyyteen.

Kysythän luvan ennenkuin kosket!"

Tämä sellaisen "varoityskyltin" reunaviivojen sisälle.

Varoituskyltin sisälle teksti: "Lähestyminen kielletty debiliteetin uhalla! Käytän sanoja kuten "masukki"!"

Eiköhän ratkea tuokin ongelma.

Masukki

Ap

Vierailija
96/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa saa mut ei koskea T: vauvamasun omistaja

Vierailija
97/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin pukeutumaan vähemmän mahaa nuoleviin vaatteisiin. Vähentää varmasti 46 % taputteluita. Lopuille ehdit sitten kertoa, että et tykkää. Tekohauska paita on minustakin naurettava ja mauton idea. Ja toisten pallomahojen luvaton taputtelu samaten. Ihan tuntematonta toimintaa sitä paitsi minun elinpiirissäni.

Vierailija
98/117 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, jos joku sitä mahaa vähän koskee? Itse ainakin haluaisin koskea raskaana olevan naisen mahaa ja tunnustella, että liikkuuko vauva oikeasti siellä kohdussa?

Vierailija
99/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄPIT IRTI TAI LYÖN!

Mä haluan tällasen paidan enkä ole edes raskaana :D Käyttäisin aina baarissa ja metroasemilla jne. Säästyisi monta miestä murtuneilta neniltä ja kassimustelmilta.

Vierailija
100/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani Ap, mutta mä uskon myös tohon yhden kommentin tossu-teoriaan :( Ei ole tarkoitus loukata, mutta kyllä kaikki ne joiden raskausmahaa on lääpitty ovat olleet vähän sellaisia joilta puuttuu auktoriteettia tai jotain sellaista. Tämä on huolestuttavaa siksi koska usein tällaiset tyypit joutuvat myös muun ahdistelun kohteeksi. Jotenkin ihmiset aistivat toisistaan, että kuka alistuu, kuin eläimet. Esim. oma äitini sai koko teini-ikänsä kokea ahdistelua täällä Helsingin keskustassa, samoin kertoi että KAIKKI lääppi raskausmahaa. Luuli että se on samanlaista kaikilla naisilla. Yllättäen mua ei ole kukaan urpo koskaan ahdistellut vaikka olen koko ikäni liikkunut yksin ja hämärissä paikoissa Helsingissä. Vaikka nätti ja hyväkroppainen teini olinkin. Raskausmahaa ei myöskään koskettu kertaakaan, yhden kerran miehen kaveri kysyi lupaa, en antanut. Mulle ei kyllä muutenkaan ryppyillä. Että se asenne kantsii opetella ihan oman turvallisuutesi kannalta Ap!