Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita älä koske vauvamasuun paidan tekstiksi?

Vierailija
14.03.2017 |

Hei, olen teettämässä paitaan tekstiä, joka saisi nätisti näpäyttää näitä vauvamasun lääppijöitä. Ja mielellään suomen kielellä.

En siis välitä siitä, että muut kuin mieheni ja esikoiseni taputtelee mahalleni.. nyt toivoisin jotain mikä pitäisi anopin ja työkaveritkin irti mahastani.

Olisiko teillä hauskoja ideoita, vai pitääkö kallistua, "en ole budha, älä siis hiero mahaani" tekstiin?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisalue, Erikoiskuljetus, Private Speciality, Private Property, Huvikumpu - ei pääsyä, Pallolaajennus käynnissä, Silent Delievery, Baby at Work, Hands Off, Ei käpälöintiä kiitos, Vain onnittelut kiitos, Limited Operation, Kosketusrajoitus, Not a Drum, In Sleep. Do Not Disturb, Peaceful Growing. Taimikasvatus, Out Soon, Coming Soon.

Vierailija
102/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani Ap, mutta mä uskon myös tohon yhden kommentin tossu-teoriaan :( Ei ole tarkoitus loukata, mutta kyllä kaikki ne joiden raskausmahaa on lääpitty ovat olleet vähän sellaisia joilta puuttuu auktoriteettia tai jotain sellaista. Tämä on huolestuttavaa siksi koska usein tällaiset tyypit joutuvat myös muun ahdistelun kohteeksi. Jotenkin ihmiset aistivat toisistaan, että kuka alistuu, kuin eläimet. Esim. oma äitini sai koko teini-ikänsä kokea ahdistelua täällä Helsingin keskustassa, samoin kertoi että KAIKKI lääppi raskausmahaa. Luuli että se on samanlaista kaikilla naisilla. Yllättäen mua ei ole kukaan urpo koskaan ahdistellut vaikka olen koko ikäni liikkunut yksin ja hämärissä paikoissa Helsingissä. Vaikka nätti ja hyväkroppainen teini olinkin. Raskausmahaa ei myöskään koskettu kertaakaan, yhden kerran miehen kaveri kysyi lupaa, en antanut. Mulle ei kyllä muutenkaan ryppyillä. Että se asenne kantsii opetella ihan oman turvallisuutesi kannalta Ap!

Voi jeesus miten ylimielistä skeidaa, kaikenlaisissa harhoissa sitä näköjään ihmiset elelee.. Isorintaisena ja muodokkaan takapuolen omaavana,nättinä naisena olen kyllä saanut ihan jo esiteinistä asti kärsiä huuteluista,viheltelyistä ja ahdisteluista. Kiinni ei ole onneksi kukaan käynyt, lukuunottamatta känniääliöitä baarissa. Jopa kavereiden vanhemmat ovat ahdistelleet, kun olin lapsi. En todellakaan ole mikään säälittävä reppana, joka antaisi lääppiä tai jolta puuttuisi auktoriteettia. Auktoriteetilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa joutuuko kärsimään viheltelyistä tai joutuuko raiskauksen kohteeksi. Älä kuvittele, että oma onnekkuutesi olisi jotenkin omaa ansiotasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Police line do not cross" toimi ihan mainiosti 20 vuotta sitten

Vierailija
104/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisalue, Erikoiskuljetus, Private Speciality, Private Property, Huvikumpu - ei pääsyä, Pallolaajennus käynnissä, Silent Delievery, Baby at Work, Hands Off, Ei käpälöintiä kiitos, Vain onnittelut kiitos, Limited Operation, Kosketusrajoitus, Not a Drum, In Sleep. Do Not Disturb, Peaceful Growing. Taimikasvatus, Out Soon, Coming Soon.

Miksi englantia? Boring, so last season

Vierailija
105/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin pukeutumaan vähemmän mahaa nuoleviin vaatteisiin. Vähentää varmasti 46 % taputteluita. Lopuille ehdit sitten kertoa, että et tykkää. Tekohauska paita on minustakin naurettava ja mauton idea. Ja toisten pallomahojen luvaton taputtelu samaten. Ihan tuntematonta toimintaa sitä paitsi minun elinpiirissäni.

Se on ihan sama, miten nuolevia vaatteita käyttää, jos ihmisillä on raskaus tiedossa. Mua esimerkiksi parikin työkaveria kävi tökkäämässä sormella mahaan, ennen kuin ehdin mitään sanoa. :D Ja olen töissä sairaalassa eli työvaatteet ei mitään makkarankuoria ole.

Sen verran vähän noita mahan taputtelijoita kuitenkin on ollut, etten jaksanut niin paljoa panostaa, että ihan asian kieltävä paita pitäisi hankkia. Ne ovat mielestäni lähinnä mukahauskoja, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
106/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Police line do not cross" toimi ihan mainiosti 20 vuotta sitten

En usko, että kaikenmaailman taputtelijamummelit alkaa edes lukea tuollasia engl. kielisiä tekstejä tai tajuavat, että siinä puhutaan hänelle.

Vierailija
107/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis taputteleeko ihmiset oikeasti raskaana olevan mahaa? Koskaan en ole nähnyt eikä omaani ole taputeltu.

Jos näin ikävästi on niin otat vaan sellasen asenteen, että minuun ei kosketa ja annat sen valua ympäristöösi. Ei mitään leikkimielisiä paitoja.

En mäkään uskonut aluksi, olin ihan huulipyöreenä kun koko rumba alkoi. Enkä tiedä mitenkä tuota asennetta alkaisin yhtäkkiä levittämään, koko persoonani muuttuisi. Olen avoin ja sosiaalinen ihminen, en vain koskaan ole tykännyt että aikuiset käy vatsani kimppuun käsin, jota ei muuten tapahtunut kuin edellisen raskauden aikana. Nyt en ole muille edes halunnut/uskaltanut kertoa, ettei taas sama käytös ala, mutta kauaa en voi salata, alkaa vatsa puskeen jo selkesti läpi.

Ap

Ensimmäinen raskaushan nyt on helppo kun hyvät vatsalihakset pitää kummun piilossa, omaani ei huomattu ennen kuin viimeisellä kolmanneksella ja silloinkin löysät paidat eivät innostaneet mahan silittelyyn. Jos et halua huomiota mahallesi älä korosta sitä vaatteilla.

Vierailija
108/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvamainen kuva mahaa taputtavasta kädestä ja punaiset ruksit vedetty päälle. Ytimekäs ilman isoja selittelyjä milloin milläkin kielellä.

Vierailija
109/117 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YH

Vierailija
110/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen mahan kohdalle "olen ollut yhdynnässä ja mies laski rojut torveen".

Vierailija
111/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa. Ei kukaan halua koskea siihen kuvottavaan loispalloon. 

Vierailija
112/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotukseni: Sormet pois, ota heti sormet pois!

Tai pelkkä: Sormet pois!

Vierailija
113/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmahan esittely on sivistymätöntä. Pukeudu peittävästi tai pysy kotonasi. 

Vierailija
114/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana - olen vain  v i t u n  l ä s k i.

Vierailija
115/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herätä nukkuvaa vauvaa!

Vierailija
116/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä käpälöi"

Vierailija
117/117 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kuukauden koskemattomuus

(Vauvamasu on muuten yksi sana, mikä pitäisi laissa kieltää. Sori vaan.)