Ideoita älä koske vauvamasuun paidan tekstiksi?
Hei, olen teettämässä paitaan tekstiä, joka saisi nätisti näpäyttää näitä vauvamasun lääppijöitä. Ja mielellään suomen kielellä.
En siis välitä siitä, että muut kuin mieheni ja esikoiseni taputtelee mahalleni.. nyt toivoisin jotain mikä pitäisi anopin ja työkaveritkin irti mahastani.
Olisiko teillä hauskoja ideoita, vai pitääkö kallistua, "en ole budha, älä siis hiero mahaani" tekstiin?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa sanoa ettei pidä siitä että vatsaa kosketellaan??
Sanottu, ei uskota ja pahimmat hyökkii selän takaa. Hyvä etten säikähdyksestä ketään vetänyt päin korvia. :(
Ap
Jos ympärillä on tuommoisia ihmisiä jotka ei usko kun sanotaan niin anna mennä ympäri korvia! Eiköhän ala uskoa.
Minä olen ollut sekä lapseton, raskaana ja kv-adoptoidun lapsen äiti. Ei ole tultu kyselemään tai huomauttelemaan. Arvelen, että se johtuu siitä että tarvittaessa hallitsen taitavasti "älä v!ttu mulle ala"-ilmeen.
Joku hassu paita vaan vetää huomion siihen mahaan.
Normaalisti anoppini on oikein ihana ihminen, en halua häntä lyödä, on vaan niin innoissaan lapsenlapsista. Ja työrauhahan siinä menee jos toisia alan läpsimään.
Mutta yllättävää miten joitakuita voi ärsyttää jonkin hupaisan paidan pitäminen, olisi tyyliänikin asia huumorilla esittää, vaikka sanoma onkin että älä koske, en pidä vatsani taputtelusta.
Noh anoppia tuskin estää, mutta se että työkaverit ja naapurit ei tekisi sitä, olis pirun paljon plussaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpit irti maha-asukista
Toivottavasti en nää ikinä tätä kenenkään paidassa varmaan repesin sen riekaleiksi! Vihaan tuota nimitystä todella typerä
Ai että mä repesin mielikuvalle, kun joku tavallinen perheenäiti pimahtaa ja alkaa raastaa raskaana olevan naisen päältä paitaa :D :D :D jossain prismassa tms :D :D :D ps. samaa mieltä masuasukki tms nimityksestä, yök!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ke-tään ei kiin-nosta tei-dän tur-pe-at kum-mut.
Ei tee mieli koskea seipäälläkään.
Eli älä vaivaudu.
Eli koska sä oot tota mieltä, niin on siis muukin maailma? Vitsin upeeta piru vie, viitsitkö sanoo sen muillekin, viimeksi olin vähän väliä yhden sun toisen läpyteltävänä siihen nähden ettei KE-TÄÄN KIIN-NOS-TA.
Aivan upeeta antia sulla tähän mun kysymykseen, sillä tosiaan, mähän kysyinkin niin selkeesi että alkaakohan ihmiset taputteleen mun mahaa raskaana ollessa vai ei jolloin sun tavuttelussas olis jotain vitsin järkeäkin, mutta hei eeeeeeei, et varmaan välittänyt ees lukea tekstiä, ennen kuin aloit keuhkoomaan aivan ohi menevästä asiasta.
Ap
Mutta sun lähtökohtasihan tuollaisen paidan kanssa on, että kaikkia muka kiinnostaisi lääppiä sitä. Mutta teetä vaan ja käytä, näytät todella urpolta.
Lähtökohtaisesti minulle riittää, että ne näkee jotka yleisimmin kiinni käy, en luulekkaan että kaikki käy, sehän on vainoharhaa enkä väittänyt kertaakaan että kaikki on kiinni, ainoastaan sinä olet puhunut muun maailman puolesta ja siitä että koska sua ei kiinnosta niin ei muitakaan.
Eikä pätkäkse onko se sinun mielestä urpon näköistä vai ei, oon ennenkin tuommoisten toisten puolesta päättäjien mielipiteille nakannut paskat, en tunne sua, sä et mua, miksi sun verenpainettas nostaa mitä sulle tuntematon ihminen tekee?
Mutta menee jo niin off the topic. Toivoisin ennemmin niitä ehdotuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko töissä kaupankassalla?
En
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa sanoa ettei pidä siitä että vatsaa kosketellaan??
Sanottu, ei uskota ja pahimmat hyökkii selän takaa. Hyvä etten säikähdyksestä ketään vetänyt päin korvia. :(
Ap
No sanot kunnolla että älä koske! Tuollainen paita ei edes olisi hauska vaan ihan yhtä idiootti kuin nämä "ehkä otin ehkä en" junttipaidat
Tätä olin kans tulossa sanomaan. :D
Vaihda hiustesi väri ruskeasta siniseen tai vihreään. Johan loppuu mahan taputtelu.
Vierailija kirjoitti:
TOUKKA vatsassa, ethän koske, kiitos!
Eikö edes leikkimielellä saa kutsua toukaksi? Vai tuoko se liikaa mieleen ajatuksen, että jos oikeasti olisikin vatsassa kasvamassa odotetun ja kauan toivotun vauvan sijaan perhosentoukan kaltainen karvainen vihertävä toukka, jolla lähemmässä tarkastelussa näyttäisi olevan todella ilkeän ja pelottavan näköiset terävät pihtileuat, joita se liikuttelisi ja hioisi yhteen verkkaiseen tahtiin vatsan pimeydessä? Ulkoisten leukojen takana olisi tietenkin suu, jonka ikenissä olisi rivistö veitsen teräviä pikkuruisia pieniä hampaita, monta peräkkäistä riviä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa teettää tosiaan useampi, että on jokaiselle päivälle varmasti! Ja teksti sekä etu- että takapuolelle, ettei kukaan pääse takaa yllättämään! Niin, ja se pitkä tukka kiinni, että varmasti näkyy!
Eiköhän yksi riitä, toivon ettei sitä joka päivä tartte pitää, vaikka työtovereita onkin kymmeniä, luotan että päivä pari silloin tällöin riittää. Ja jos sulla on ollut pitkä tukka ikinä, niin tiedät että varmasti on pidettävä kiinni töissä.
Hei, mä ymmärrän et sua nyt jokin risoo ja loukkaa, en tiedä kyllä mikä, vaikea uskoa että joku hassu paita voi sun henkistä tasapainoo noin heiluttaa... mutta jos et tykkää tästä keskustelusta, niin eikä olis helpompaa vaan vaihtaa johonkin kiinnostavampaan?
En mä täällä kysynyt mitä sä tykkäät kyseisestä paidasta, vaan sitä että haluan kevyellä huumorilla heittää esille sen, etten tykkää että käydään mahaan käsiksi, koen sen ahdistavana.
Ja pyysin ideoita kun en löytänyt minulle sopiva tekstiä netistä suoraan. Ja mitä jotku/joku tekee? Alkaa kiljuun miten maailma muka mielestäni pyörii ympärilläni raskauden takia, paidan pitäminen urpoa.. hei haloo, en usko ja en välitä. Toivoin apua ja ideoita, en haukkumisia ja panetteluja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes leikkimielellä saa kutsua toukaksi? Vai tuoko se liikaa mieleen ajatuksen, että jos oikeasti olisikin vatsassa kasvamassa odotetun ja kauan toivotun vauvan sijaan perhosentoukan kaltainen karvainen vihertävä toukka, jolla lähemmässä tarkastelussa näyttäisi olevan todella ilkeän ja pelottavan näköiset terävät pihtileuat, joita se liikuttelisi ja hioisi yhteen verkkaiseen tahtiin vatsan pimeydessä? Ulkoisten leukojen takana olisi tietenkin suu, jonka ikenissä olisi rivistö veitsen teräviä pikkuruisia pieniä hampaita, monta peräkkäistä riviä.
Sä olet...paha jollain lovecraftilaisella tavalla :DDD onneksi ei ole enää vauvoja tulossa....
Tunnen suurta myötähäpeää ap. Onhan tämä provo onhan??
Luuletko että ihmisiä kiinnostaa sun vauvaMASU.
Taitaa nyt ajatukset pyöriä liikaa omassa itsessä.
Niilo Yli-Mainio kirjoitti:
Jessica, Jannica, Nico ja Pricilla ovat siis taas saamassa uuden sisaren? Ja taas eri isälle. Eikö jo paikat ala olla sen verran löysät että ketään ei kiinnostaisi heilutella pikkupatonkia alikulkutunnelissa? Suomilortto, tribaalihuppari, kulma- ja huulilävistys, leijonakoru punaiseksi tai pinkiksi värjätty itse revitty kouvolatukka. Ei vittu, pyydä seuraavaksi abortti ja totaalinen sterilisaatio. Sossupummi.
Vau... tiesitkö että sulta taisi tänään unohtua ottaa ne mielialalääkkeet?
Ap
"Masukillakin on oikeus yksityisyyteen.
Kysythän luvan ennenkuin kosket!"
Tämä sellaisen "varoityskyltin" reunaviivojen sisälle.
Vierailija kirjoitti:
"Masukillakin on oikeus yksityisyyteen.
Kysythän luvan ennenkuin kosket!"
Tämä sellaisen "varoityskyltin" reunaviivojen sisälle.
Varoituskyltin sisälle teksti: "Lähestyminen kielletty debiliteetin uhalla! Käytän sanoja kuten "masukki"!"
Eiköhän ratkea tuokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Katso silmillä, älä käsillä.
Tää oli hyvä! 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän hybridistä: masukki potkaisee pikkuvarpaillaan äityliiniä ja hymyilee. Hymy venyy hitaasti, venyy korvasta korvaan, ja paljastaa nelisenkymmentä pientä, täydellisen valkoista, veitsenterävää hammasta.
NÄPIT IRTI TAI LYÖN!