Ideoita älä koske vauvamasuun paidan tekstiksi?
Hei, olen teettämässä paitaan tekstiä, joka saisi nätisti näpäyttää näitä vauvamasun lääppijöitä. Ja mielellään suomen kielellä.
En siis välitä siitä, että muut kuin mieheni ja esikoiseni taputtelee mahalleni.. nyt toivoisin jotain mikä pitäisi anopin ja työkaveritkin irti mahastani.
Olisiko teillä hauskoja ideoita, vai pitääkö kallistua, "en ole budha, älä siis hiero mahaani" tekstiin?
Kommentit (117)
Siinä taas ihminen, joka arvioi asemansa ja raskautensa harhaisesti yläkanttiin.
Jos kosket vatsaani, minä kosken sinun.
Näpit irti.
Älä edes ajattele sitä.
----------
Sori, mä en halua näpäyttää nätisti vaan erittäin selkeästi :D
Vierailija kirjoitti:
Irti perkele!
Anteeksi, piti kirjoittaa että "älä lääpi saatana!".
Vierailija kirjoitti:
Irti perkele!
Ja tuohon sellanen Kiroilevan siilin kuva! 😺
Ke-tään ei kiin-nosta tei-dän tur-pe-at kum-mut.
Ei tee mieli koskea seipäälläkään.
Eli älä vaivaudu.
Vierailija kirjoitti:
Näpit irti maha-asukista
Toivottavasti en nää ikinä tätä kenenkään paidassa varmaan repesin sen riekaleiksi! Vihaan tuota nimitystä todella typerä
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas ihminen, joka arvioi asemansa ja raskautensa harhaisesti yläkanttiin.
Siis nyt pakko pyytää sulta tarkennusta, mihinkä asemaan ja mihinkä raskauden harhaan?
Vaikka olenkin raskaana, mahani ei yllättäen muutu julkiseksi omaisuudeksi, mitä tapahtui edellisessä raskaudessa. Mitä harhaa se on, että vauvan ollessa masussa jotkut ihmiset luulevat mahani olevan joku pirun taikalamppu, jota hinkkaamalla saa kolme toivetta ja se ärsyttää, en minäkään taputtele tuntemattomien mahoja.
Ap
No mikä siinä on niin vaikeaa sanoa ettei pidä siitä että vatsaa kosketellaan??
Älä hiero vatsaani, kärsin ilmavaivoista