Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käytti ruokarahansa kolmeen pizzaan ja nyt...

Vierailija
14.03.2017 |

Hänen pitää joko elää ilman ruokaa 8 päivää tai minun pitäisi kustantaa hänen ruokansa. Sanoin että syökööt kaurapuuroa. Nyt sanoo että olen hirveä, ilkeä, enkä ajattele ketään muuta kuin itseäni.

Olin paikalla kun hän tilasi pizzaa. Sanoin että turha sitten vinkua minulta ruokaa jos aikoo olla noin tyhmä. Sanoi että pärjää, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa.

En anna periksi. Aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää syy js seuraus suhde. Mitä olette mieltä? Ei siis ole kuolemassa nälkään, koska puuroa on montaakin sorttia, joita voi syödä. Teenkö ihan oikein?

Ja teille, jotka kysytte, miksi meillä erilliset ruokarahat, siksi koska mies halusi kokeilla tällaista systeemiä. Koki että minun ostamani ruuat ovat liian kalliita ja pääsisi halvemmalla ostamalla itse.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on taatusti lompakkoloisista itkijä. Ollut niin vakuuttunut siitä että ap mitä törkeimmällä tavalla haluaa käyttää hänen varallisuutta hyväksi ja ovelana päättänyt ehdottaa omia ruokarahoja ja nyt on ongelmia myöntää että onkin itse se loinen.

102/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä aina retosteli rahoillaan kaikille. Kaupassa kun käytiin niin livahti aina sutjakkaasti pakkaamaan jättäen minut maksamaan. Kun tästä suuni avasin väitti että valehtelen. Mulla oli kaikki dokumentit tallessa. Exä osti suunnilleen kilon juustoa ja 20 pakettia keksejä kuussa. Keksit piilotti ettei muu perhe niitä löydä. Ja ex oli 40plus mies, täys loinen.

Jos joku tekisi minulle noin niin kävelisin kaupasta ulos huikaten mennessäni että menen jo lämmittämään auton tai käyn vielä kukkakapassa, hoida kulta tämä loppuun ja poistuisin paikalta.

😆 olis niin näkemisen arvoosta, respect 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tuloo tän tyylisiin viesteihin niitä kommenteja joissa lukoo malliin:"Vihaat miehiä, ootko feministi, kaikki te vihaatte miehiä! " Onko nämä sankarit edes lukenut mitä AP kirjoitti? Mies ITSE halusi aloittaa tän kokeilun, nyt ruikuttaa naiselta rahaa ruokaan. Nainen aloitti tämän ketjun, koska mies meni ja tuhlasi "ruokarahansa" pitsoihin. Mikä on niin miesvastaisuutta tässä?

104/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tyttöystäväni tilaisi viimeisillä rahoillaan pitsaa ja minulla olisi varaa syöttää meidät molemmat ne 8 päivää, no problem! Pahempi olisi ollut jos hän vaikka olisi bilettänyt ne rahansa ja ottanut lisäksi pikavippejä.

Vierailija
105/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailija kirjoitti:

No jos tyttöystäväni tilaisi viimeisillä rahoillaan pitsaa ja minulla olisi varaa syöttää meidät molemmat ne 8 päivää, no problem! Pahempi olisi ollut jos hän vaikka olisi bilettänyt ne rahansa ja ottanut lisäksi pikavippejä.

Ja kun sama kävisi seuraavassa kuussa 15 päivää ennen tilipäivää, sitten 20 päivää, ja sitten huomaisit maksavasi kaikki pakolliset menot yksin joka ikinen kuukausi, olisi se vieläkin ihan ok?

Vierailija
106/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailija kirjoitti:

Vaikka tyttöystäväsi olisi itse halunnut, että molemmat käyttävät rahansa omiin ruokiin, kun ensin syyllistää sua liiasta tuhlaamisesta?

Vierailija
107/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lievä asperger ja ihan samanlainen. Autan toki poloista hädässä vaikka mun tulot on pelkkä opintotuki ja hän käy töissä. Persiistäutta minkäs teet, tuota miestä en vaihtais eikä hän oikein osaa muuttuakaan.

Vierailija
108/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lievä asperger ja ihan samanlainen. Autan toki poloista hädässä vaikka mun tulot on pelkkä opintotuki ja hän käy töissä. Persiistäutta minkäs teet, tuota miestä en vaihtais eikä hän oikein osaa muuttuakaan.

Toki huolehdit että saat lainat takaisin heti tilipäivänä? Mielellään myös kuukauden ruokarahat heti sinun tilille niin ovat säästössä. Ja pidä nyt ehdottomasti taloutenne erossa ettei pääse tuhlaamaan sinun rahojasi/luottotietojasi.

Vierailija
109/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja teille, jotka kysytte, miksi meillä erilliset ruokarahat, siksi koska mies halusi kokeilla tällaista systeemiä. Koki että minun ostamani ruuat ovat liian kalliita ja pääsisi halvemmalla ostamalla itse.[/quote]

Onko mies sellaista sorttia, joka syyttää muita samoista asioista, joita tekee itse? 

Hyvä, että pidät pääsi. :-)

Vierailija
110/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää teidänkaltaisten ihmisten kanssa, siksi olenkin sinkku. Vaikutatte ihan sekopäiltä kaikki.

Vierailija
111/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen tuota, että minkä takia mies on tarvinnut kolme pizzaa? Itselle vaiko joillekin muillekin ostanut? Vai onko ostanut pizzat eri päivinä? Joka tapauksessa kuulostaa epäterveelliseltä.

So? Välillä epäterveellisyys maistui vaan helvetin hyvälle!

Jos ei ole varaa epäterveellisyyteen, ei auta vaikka maistuisi helvetin hyvältä. Kaikkeen mitä haluaa ei aina ole varaa, silloin täyttyy tyytyä vähempään ja säästää ja ostaa sitten kun on varaa.

Vierailija
112/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä voi lainata sille? Eikö ap nyt muka ole yhtään itsekäs??

Vierailija
113/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi todiste siitä, että miehet ovat tyhmiä ja yksinkertaisia olentoja!! :D

Tämä ketju todistaa vain palstamammojen miesvihan, ja sen että palstamammat uskoo kaikki miesvihaprovot. Missään pitseriassa ei myydä 20 euron pitsoja. Mutta nielkää, nielkää.

Perhekoon pitsaa lisätäytteillä ja isolla limpparilla ei saa kympillä tai 15 eurolla kotiinkuljetettuna.

Kotipizzassa näkyis olevan Lihamestari L koossa 23€ ja XL koossa 34,5€ ihan ilman lisätäytteitä ja kotiinkuljetusta.

Vierailija
114/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on luottokortti, jolla saa ostettua lisää pitsaa loppuviikoksi. Kate esim. 4000 euroa. Pitää huolen vaan, että ei mene tuon yli pitsaostokset. Kaljaakin saa luottokortilla.

Vierailija
115/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Joke's on him - ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
116/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan puolisoiden elintason tulee olla sama, ja varakkaampi on siten elatusvelvollinen. Jos sinulla on enemmän rahaa ,täytyy sinun ruokkia puolisosi

Ei tule olla sama. Elatusvelvollisuus toki on, mutta sehän hoituu puurolla.

Ei ole avoliitossa olevilla opiskelijoilla mitään elatusvelvollisuutta toisiaan kohtaan.  Vain avioliittoon kuuluu tuo elatusvelvollisuus.  Ei edes puuroa tarvitse antaa.

Vierailija
117/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän tullut kommentteja :D

Mutta tosiaan, mies oli möks möks koko illan ja seuraavan aamun. Kun huomasin, että oli ottanut ruokaani ilman lupaa, raivostuin toden teolla. Sanoin että jos ottaa vielä kerran, niin ero tulee!

Illalla sitten tajusi olleensa se idiootti tässä ja pyysi anteeksi. Söi puuroa kiltisti voisilmän kanssa. Nyt taas sovittiin että antaa minulle ruokarahat ja minä käyn kaupassa. Välillä pitää ottaa rajummay otteet käyttöön ;)

Ap.

Vierailija
118/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et rupea teidän ruokavastaavaksi, ei sekään ole hyvä. Miehen pitää yhtä lailla tehdä kauppalistaa, suunnitella JA kokata ruokia sekä käydä yhtä lailla siellä kaupassa.

Vierailija
119/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa äidin ja lapsen suhteelta.

Vierailija
120/122 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, joista toinen oli korviaan myöten veloissa, kun muuttivat yhteen. Tilanne vaan paheni suhteen alkuaikoina. Lopulta avasivat "yhteisen" tilin, johon oli käyttöoikeus vain sillä puolisolla, jolla oli rahankäyttö hallinnassa. Veloissa olevan palkka meni suoraan yhteiselle tilille. Siltä tililtä lyhennettiin hänen velkojaan, ja puoliso antoi hänelle käyttörahaa sen verran kun hän oikeasti tarvitsi.

Muutaman vuoden kuluttua heidän rahatilanteensa oli jo sellainen, että he pystyivät ostamaan asunnon.

Tämä onnistui, koska se huolettomampi rahankäyttäjä ymmärsi, ettei osaa huolehtia raha-asioistaan, ja antoi sen homman puolisolleen, jota edelleen rakastaa täydestä sydämestään.