Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole taas pariin viikkoon halunnut seksiä

Vierailija
14.03.2017 |

Ei kaikki miehet halua seksiä jatkuvasti niinkuin palstalla sanotaan. Muilla samanlaisia pihtareita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu vaimon kanssa. Ootko mistä?

Vantaa M29

Vierailija
2/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kuukautta jääkautta, ja siihen päälle ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa täällä eikä merkkiäkään, että haluttaisi. No nyt alan pihtaamaan minäkin, en todellakaan enää suostu vain silloin panopuuksi kun miestä huvittaa.

Vierailija
4/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies haluaa vähemmän, oikeastaan harvoin ja silloin tällöin. Viimeksi syyskuussa, sitä ennen edellisvuonna. Tällaista se on ollut aina. Ei hän kylläkään pihtaa, on vaan vähemmän seksuaalista tyyppiä.

N29

Vierailija
5/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnistaa tästä aiheesta eräs kysymys. Eli teettekö itse alotteita seksiin vai odotatteko että mies lähestyy kun lähestyy?

Vierailija
6/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei ole halunnut ainakaan kymmeneen vuoteen seksiä. Eilen tuli muuten tasan 15 vuotta, kun viimeksi olen saanut antaa suuseksiä hänelle. Olemme yhä lastentekoiässä, mutta lapsia ei synny, jos ei harrasta seksiä ollenkaan.

Vierailija
7/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnistaa tästä aiheesta eräs kysymys. Eli teettekö itse alotteita seksiin vai odotatteko että mies lähestyy kun lähestyy?

Tottakai teen aloitteita ja puhun asiasta suoraan mutta kun miestä ei haluta niin ei voi mitään. Siihen asti odotan kun lapset kasvaa isoksi sitten eroon.

Vierailija
8/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan aloitteeksi? Meillä ei koskaan ehdoteta seksiä sanallisesti. Mennään lähelle ja kosketetaan, siitä se sitten johtaa eteenpäin jos johtaa. Harvoin enää teen itse mitään suorempia aloitteita, koska mut on torjuttu niin monesti eikä ole enää itsevarmuutta sellaiseen.

Vierailija
9/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se tyhjentää pussit jonkun muun (kauniimman/nuoremman/laihemman tms.) Kanssa. Sori :/

Vierailija
10/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti se tyhjentää pussit jonkun muun (kauniimman/nuoremman/laihemman tms.) Kanssa. Sori :/

Ei tyhjennä. Ollaan niin paljon yhdessä että tietäisin jos asia olisi niin.

Vierailija
11/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sukupuolitautitestien tulokset vielä saapumatta.

Vierailija
12/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pituus ja paino niin ehkä löydetään syy.

Vierailija
13/13 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sukupuolitautitestien tulokset vielä saapumatta.

Sillä on vuosien saatossa ollut usein tällaisia taukoja ja meillä kondomi e hkäisynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi