Mikä helvetti on DEVATTIDO?
Semmoiselta tuli tekstiviesti, mutta google ei löydä mitään tuolla hakusanalla.
Kommentit (85)
Mulle tuli kans, kuulun oaj: hin. Syytin heti miestäni, tietenkin, että oot antanu mun nron johonk😀in.
Minulle tuli sama viesti, mutta vaimolle ei vaikka molemmat ollaan OAJ:n jäseniä.
OAJ:llä meni päivitykset vähän pieleen ja jäsenille lähti devattido-tekstari. Pahoittelevat aiheutunutta haittaa.
Development ja firma Attido. Laitoin palautetta. Aika paljon opettajia täällä av-mammoissa, kas kun ei tämä asia ihmetytä ollenkaan.
Aivan! OAJ:n jäsen minäkin ja samaa viestiä tässä ihmetellyt.
On näköjään jäänyt digiloikka ottamatta, kun näin moni opettaja on ihan hädissään tämmöisen asian takia.
Samanlainen viesti tuli tänään myös mulle.
Hyvä kun selvisi täältä. Itsekin OAJ:n jäsen ja pelästyin minne tietoni olen antanut. :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ai opettajilla on aikaa roikkua keskellä päivää AV:lla? Valvotte kokeita vai?
Höh, me ollaan jo kotona tietty!
Sama viesti tuli, oaj:hin kuulun. Oiskohan vahingossa lähtenyt?
Kyllä AV tietää - minäkin, yläkoulun opettaja, ihmettelin kesken ruokailun tullutta viestiä ja yritin kovasti muistaa, olenko syöttänyt tietoni johonkin epämääräiseen paikkaan.
OAJ on liittoni. Sieltäkään tuollainen on lähtöisin? Hämmästelin minäkin.
No huh, taas tuli todistettua että opet ja ltot eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.
Ettekö lue tätä ketjua kokonaan? Selitys on annettu jo ehkä 10 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö lue tätä ketjua kokonaan? Selitys on annettu jo ehkä 10 kertaa.
Ei, kun jännempää on miettiä et mihinkähän sitä on tullut tietonsa laitettua. :D
Viesti on kuulemma OAJ:n jäsenilleen vahingossa lähettämä viesti.
Ilmeisesti ei liity sen enempää mitään mystistä tai rikollista.
Juups. OAJ.n jäsen olen ja viestin eilen sain. Hävitin sen, kun oli niin outo. En tiedä liittyykö ko.ammattijärjestöön mitenkään.
Hei laittakaa nyt vielä pari kertaa se tiedote tänne, ehkä joku ei nähnyt