Mikä helvetti on DEVATTIDO?
Semmoiselta tuli tekstiviesti, mutta google ei löydä mitään tuolla hakusanalla.
Kommentit (85)
Minullekin tuli pari tuntia sitten tuollainen tekstiviesti. Annettiin myös salasana Testiliittoon. Onko jotakin tekemistä Me Naiset - tai muun lehden tai mediatalon kanssa?
Tiedän kaksi henkilöä jolle on tullut tuo. He eivät tunne toisiaan mutta molemmilla sidoksia Opettajien Ammattijärjestöön. Onko teillä muilla jotka olette viestin saaneet?
Mulle tuli myös. Opettaja minäkin. Soitin jo omalle operaattorilleni, koska vahingossa vastasin viestiin!! Piti vastata toiselle henkilölle, ajatuksissani vastasin tähän. Operaattori ei osannut sanoa asiasta mitään.
Mulle tuli tuo sama viesti ja olen OAJ:n jäsen
Mullekin tuli, ja kuulun OAJ:öön...
On! Eli OAJ:ko tuollaisia laittaa..
Minullekin tuli tänään viesti lähettäjältä DEVATTIDO (klo 11.07) ja hölmöyksissäni avasin viestin, joku salasana siinä oli. Minulla on kytköksiä Oaj:hin, joku arveli että liittyisi siihen. Toivottavasti selviää.
Olen opettaja ja sain saman viestin. Ovatko kaikki ketjussa opeja?
Eli OAJ:lle kehitetään jotain uutta yhdistyssivustoa, ja hups vaan lipsahti jäsenrekisteristä löytyville puhelinnumeroille salasanat palveluun?
Vierailija kirjoitti:
Eli OAJ:lle kehitetään jotain uutta yhdistyssivustoa, ja hups vaan lipsahti jäsenrekisteristä löytyville puhelinnumeroille salasanat palveluun?
Tämä siis puhdas arvaus. Kukahan tota kehittää, Attido?
Minäkin oaj:n jäsen ja sain saman tekstarin
Hmm, ai opettajilla on aikaa roikkua keskellä päivää AV:lla? Valvotte kokeita vai?
Sama viesti ja ope myös. Mikähän tässä on ideana, joku sählää henkilötietojen kans
Kyllä av:n salapoliisit tietää. Ope olen minäkin.
Mullekin tuli. Outoa...