Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimaton ihastuminen terveydenhuollon henkilökuntaan

Vierailija
14.03.2017 |

En vain pääse ylitse ihastumisestani yhteen noin viisikymppiseen viehättävään naiseen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa, olen ihan nätti (olen nainen) ja mulla on perhe. Mutta uneksin hänestä lähes jatkuvasti. Olen suunnilleen ihan rakastunut häneen.

Pelkään jopa, että mun asiakastiedoissani terveydenhuollossa näkyy joku merkintä idioottikäytöksestäni, kun siis olen ihan ihastuksissani, kun näen hänet. Muuten olen ihan asiallinen ja fiksu, mutta jokin hänessä osuu johonkin arkaan kohtaan minussa, enkä enää ole edes oma itseni, vaan aivan kuin ensi-ihastumistaan poteva teini-ikäinen.

Mitä mun kannattaisi tehdä? Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteella et voi mitään ja ehkä se piristääkin sinua. Älä tee mitään. Tuo voi olla tavallista ja useinhan saat terveydenhuollossa huomiota , kannustusta ja empatiaa.

Vierailija
2/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteella et voi mitään ja ehkä se piristääkin sinua. Älä tee mitään. Tuo voi olla tavallista ja useinhan saat terveydenhuollossa huomiota , kannustusta ja empatiaa.

Jossain vaiheessa se piristikin kyllä, mut nyt on lähinnä päällimmäisenä sen ihastuneisuuden tunteen lisäksi häpeän tunne. Nimittäin häpeän itseäni, kun en osaa torjua tunteitani häneen.

Hänellä on vastustamattoman ihanat silmät ja hymy; hänellä on älykäs ja sielukas katse, todella samettisen miellyttävä ääni ja hän liikkuu jotenkin sulavan viehkeästi. Olen suunnilleen lumoutunut hänestä. Ja siis ennen olin ihan "pesunkestävä" hetero. :(

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinun pitää notkua siellä terveysasemalla? Keksitkö sairauksia päästäksesi sinne?

Vierailija
4/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkin jo vähän taukoa tästä jankkaamisesta.

Vierailija
5/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksi niistä sadoista katseista joita hänellä on.

Vierailija
6/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkin jo vähän taukoa tästä jankkaamisesta.

Samaa olin tulossa toteamaan. Huoh.

Vierailija
7/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita olemassakaan, kun sopimattomia ihastuksia? Ehkä siinä onkin se jutun juju.

Vierailija
8/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, taas näitä lepsotarinoita......

Vierailija
9/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tämä on sinulta vaikka kuinka mones aloitus tästä samasta jankutuksestasi. Usko nyt, että ole rakastunut tuohon ihmiseen vaan vain pakkomielteisen ihastunut siihen mielikuvaan, jonka olet hänestä rakentanut. Se kuuluu terapaiprosessiin ja menee ohi. Ja ei, tuo toinen ihminen ei koskaan ole vastannut tunteisiisi eikä niin tule koskaan tapahtumaankaan, riippumatta siitä mitä sinä tekisit. Puhu tätä asiasta avoimesti sille terapeutillesi, tai vaihda terapeuttia. Joka tapauksessa lopeta tuo turha päänsilitysten kalastelu täällä AV:lla, sinua on neuvottu ja moneen kertaan.

Vierailija
10/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kirjoitusasu mitä oon nähny on kyllä ehdottoasti lespo, siis kovalla peellä :D

Vierailija
11/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita olemassakaan, kun sopimattomia ihastuksia? Ehkä siinä onkin se jutun juju.

On ainakin itselläni ollut aiemmin sopiviakin ihastumisia. Ei mulle ole ennen käynyt näin. Ja se vaatii kyllä kykyä heittäytyä vaaroihin ja haastaa itseään, jos siis menisin jonnekin avautumaan livenä tästä ongelmastani.

Enkä edes tiedä, mikä tällaiseen auttaisi. Noh, siis ehkä tyydyttävä parisuhde tai ihastuminen johonkin sellaiseen, jolta voisi saada vastakaikua, voisivat auttaa (?). Mutta olen niin ihastunut siihen ihastuttavaan naiseen, etten varmaankaan oikein edes kykene ihastumaan keneenkään muuhun tällä hetkellä. :/ t. Ap

Vierailija
12/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksi niistä sadoista katseista joita hänellä on.

?

Siis kyllähän kaikilla ihmisillä on kaikenlaisia katseita. Olen vakuuttunut, että hän on erityisen älykäs, mielenkiintoinen ja fiksu sekä ihastuttava muutenkin.

Ja siis mielelläni tapaisin sellaisen ihmisen, jonka kanssa voisi olla molemminpuolisia tunteita. Haluaisin voida nauttia elämästä ja tehdä toisen ihmisen onnelliseksi. En mä haluaisi kitua tällaisten tunteiden kanssa ilman mitään läheisyyttä ja rakkautta (elän siis muuten täydellisessä "kulissiliitossa").

T. Ap

Vierailija
13/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes ole mikään lesbo. :) Se yksi kaunis nainen on poikkeus. Mutta "ei yksi lintu kesää tee". :) En usko muuttuneeni lesboksi häneen ihastumisen vuoksi, vaikka hänet omaksi rakkaakseni haluaisinkin. T. Ap

Vierailija
14/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes ole mikään lesbo. :) Se yksi kaunis nainen on poikkeus. Mutta "ei yksi lintu kesää tee". :) En usko muuttuneeni lesboksi häneen ihastumisen vuoksi, vaikka hänet omaksi rakkaakseni haluaisinkin. T. Ap

Mun mielestä toista naista voi vaikka pussata kaverimielessä, eikä se tee lesbox, mut tuo menee tunnetasolla..

Vierailija
15/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä on joku uusintastoori? Niitähän täällä palstalla riittää. Otsikossa kiinnitti huomiota tuo "henkilökunta". Eli miten joku voi ihastua koko terveydenhuoltoalan henkilökuntaan, kaikkiin lääkäreihin, hoitsuihin,labranörtteihin, siivoojiin jne.?

Vierailija
16/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä on joku uusintastoori? Niitähän täällä palstalla riittää. Otsikossa kiinnitti huomiota tuo "henkilökunta". Eli miten joku voi ihastua koko terveydenhuoltoalan henkilökuntaan, kaikkiin lääkäreihin, hoitsuihin,labranörtteihin, siivoojiin jne.?

Ei ole uusintakertomus. Tuo otsikointi on ehkä hieman hassu, mutta en halunnut yksilöidä liian tarkasti. :) Ei sillä tarkemmalla työnkuvalla ole väliä, mutta ongelmani on tosi harmillinen ja haluaisin päästä irti näistä tuntemuksistani mahdollisimman pian. :/ Ei tämä ole kivaa.

Haluaisin onnellisen parisuhteen sen sijaan, että vain unelmoin jostain päivät pitkät ja sitten nolaan itseni taas kerran, kun/jos näen hänet. En mä usko, että hänkään kaipaa mitään ihailijoita elämäänsä. :/

T. Ap

Vierailija
17/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uusintakertomus. Tuo otsikointi on ehkä hieman hassu, mutta en halunnut yksilöidä liian tarkasti. :) Ei sillä tarkemmalla työnkuvalla ole väliä, mutta ongelmani on tosi harmillinen ja haluaisin päästä irti näistä tuntemuksistani mahdollisimman pian. :/ Ei tämä ole kivaa.

Haluaisin onnellisen parisuhteen sen sijaan, että vain unelmoin jostain päivät pitkät ja sitten nolaan itseni taas kerran, kun/jos näen hänet. En mä usko, että hänkään kaipaa mitään ihailijoita elämäänsä. :/

T. Ap

Parisuhde voi olla täysin onnellinen, vaikka ihastuitkin. Sulla voi olla jollain muulla elämänalueella muutoksen tarvetta. Ei se haittaa että ihailet, kun teet sen kaukaa.

Vierailija
18/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä tutkinta pöydälle sano että pimppi kipee,,,

Vierailija
19/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Jos ei ole uusintakertomus, niin sitten uusinnan uusinta.

Vierailija
20/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä  heterokaan  ole, mutta mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän