Ärsyttää naisen facebook messenger-käytös!
Ollaan nyt jo monta kuukautta vietetty koko ajan enemmän aikaa erään naisen kanssa. Ja ollaan juteltu lähes päivittäin tosi pitkään esim. fb messengerissä.
Rupeaa vaan koko ajan enemmän ärsyttämään, kun tää nainen tuntuu kyttäävän niin tarkasti mun facebookin ja whatsappin vastausaikoja, sitä millon oon ollut viimeksi online yms...
Mulla on tapana esim. töissä pitää yhdellä välilehdellä facebookkii auki ja vilkaista sitä työhommien välissä. Lisäksi on tapana esim vilkuilla facebookkii puhelimella kun kävelen jonnekin tai oon syömässä... Sen takia näytän olevan usein online, vaikka olisinkin liian kiireinen tai liian keskittynyt muuhun pystyäkseni kirjottelemaan kellekään. Oon koittanut selittää tätä kyllä hänelle.
Jos nainen näkee mut online mutta en vastaa viestiinsä nopeasti, hän tuntuu flippaavan täysin. Erityisesti, jos luen hänen viestinsä mutta en vastaa (koska oon vaikka kävelemässä jonnekin enkä pysty kirjottaan)... Kuitenkin totuus on se, että hänen viestit on mulle ykkösprioriteetilla ja vastaan hänelle paljon nopeammin kuin kellekään muulle (muille vastaan usein vasta illalla tai seuraavana päivänä tai joskus valitettavasti unohdan kokonaan tms.).
Mitä mieltä mammat?
Isot on ongelmat aikuisella (?) miehellä.
Hyrr, inhottaa ajatuskin kaltaisestasi vätyksestä.