Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koomista, kun pahoinpitelystä, varkaudesta ja rattijuopumuksesta tuomittu kritisoi Halla-ahoa...

Vierailija
13.03.2017 |

Vapaavuorelta suora viesti perussuomalaisille: ”Kokoomus ei voi olla hallituksessa Halla-ahon PS:n kanssa”

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/216369-jan-vapaavuorelta-suora-viesti-…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa punaposkea saa kritisoida kuten muitakin politiikassa olevia, ei siinä mitään. Enemmän kuitenkin kiinnittäisin ihmisten huomion siihen että prinsessa pitää sosiaaliturvaa ja työttömyystukia luksuksena.

Sinänsä hupaisaa, että mies joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä vaan loisinut koko elämänsä veronmaksajien rahoilla sanoo noin.

Halla-aho on ollut töissä muun muassa tarjoilijana ja yliopistolla. Mistä tempaisit tuon loisimisen?

Vierailija
22/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä väkivaltaista nuorisorikollisuutta huomattavasti pahempana asiana kuin sitä, että kirjoittaa blogissa saman asian joka opetetaan alakoulun uskontotunneilla lapsille. Ainakin täällä meilläpäin opetetaan niin eikä ketään ole haastettu raastupaan.

Siis Mika Niikkoa?

Niikkoakin. Hän ei myöskään vaikuta kovin luotettavalta henkilöltä ja vaikuttaa kovan luokan fundamentalistilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori on nobody, ei kukaan eikä missään virallisessa asemassa. Luoja helsinkiä auttakoon jos ainoat realistiset vaihtoehdot pormestariksi on Vapaavuori ja Sinnemäki (tai kolmas vaihtoehto olisi joku hiton demari). Eikö noista puolueista muka ketään parempaa löydy?

Vierailija
24/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jopa kokoomuslainen, mutta pidän silti Vapaavuoren kommenttia tyhmänä ja populistisena. Halla-ahon linja on lisäksi lähempänä kokoomusta yleispoliittisesti kuin Soinin, joka oli aika vasemmalla.

Ylipäätään ärsyttää se, miten maahanmuuttokriittiset on leimattu populisteiksi. Sanahan viittaa ihmiseen, joka vain esittää olevansa jotain mieltä saadakseen kannatusta. Eli itse asiassa nuo Halla-ahon vastustajat. Minusta Halla-Aho ja Terho vaikuttavat oikeasti uskovan asiasnsa eivätkä ole siis populisteja.

Vierailija
25/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaavuori on nobody, ei kukaan eikä missään virallisessa asemassa. Luoja helsinkiä auttakoon jos ainoat realistiset vaihtoehdot pormestariksi on Vapaavuori ja Sinnemäki (tai kolmas vaihtoehto olisi joku hiton demari). Eikö noista puolueista muka ketään parempaa löydy?

Jokohan ne tietää minimin ja maksimin viisinumeroisesta luvusta? Voihan sen laskea viinipulloinakin 😊

Vierailija
26/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho kyllä tuntuu aika pikkusieluiselta mielensäpahoittajalta. Sanokaa minun sanoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi