Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkkään mustaan pukeutuvat ihmiset ovat masentavia

Vierailija
13.03.2017 |

Miksei jotkut ihmiset eivät koskaan käytä mitään värikkäitä vaatteita?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Tasapainoisimmat ihmiset ei pukeudu pelkkään mustaan. Eli jos harrastat mustiinukeutumista et ole täysin tasapainoinen ihminen. Olet häivyttänyt ilon elämästäsi.

Nuorena käytin punaista puseroa. Eräänä syksyisenä yönä jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi, ja vasta paljon myöhemmin tajusin että rakas punainen pusero oli unohtunut.

Se vaan ei enää huvittanut. Tyylini on musta ja harmaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä joku muu ajattelee.

Vierailija
42/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lähes pelkkää mustaa sen vuoksi että olen todella ylipainoinen ja värikkäät vaatteet oikein korostavat sitä. En aio käyttää värejä ennen kuin olen normaalimmassa painossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään mustaan pukeutuvat ovat mielestään tyylikkäitä ja/tai persoonallisia ja/tai mielenkiintoisia.

Vierailija
44/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Ei kenenkään masentavuus vaatteiden väristä ole kiinni.

Tai ehkä oikeasti tosi värikkäisiin vaatteisiin pukeutuvat ihmiset onkin niitä masentavia, ja yrittävät hämätä muita värikkäillä vaatteillaan...

Vierailija
45/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi tykkään mustasta. Jos tarjolla on vaikka neljää väriä jotain vaatetta, yleensä tykkään eniten siitä mustasta. On mulla muunkin värisiä, mutta enemmän ovat kaapissa kuin mustat. En silti usko, että kukaan mua synkkänä tyyppinä pitää.

Vierailija
46/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assosioituu eniten ehkä kuolemaan ja menetykseen.

Vierailija
47/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä mitään järin rohkeaa vetää vaan tummissa koltuissa. Tuskin kaikkien suosikki kuitenkaan, mutta ei vaan rohjeta käyttää muuta.

Vierailija
48/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin vetäköön päälleen mitä väriä itse ikinä haluaa, ja niin kauan, kun AP, ja kaltaisensa kyylääjä, ja arvostelija ei osallistu vaatehankinta -kustannuksiin, pitäköön leipäläpensä kiinni, ja huolehtikoon omista asioistaan, jotka ei järin kaksisella tolalla voi olla. Tapa kun se tuokin vältellä omien vähemmän miellyttävien asioiden kohtaamista.

Vierailija
49/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää kivalta omaan silmään. Ja sopii kaikille. Mieluummin musta kuin kirjava värioksennus. Toki on paljon kaikkea siltä väliltäkin, ja jokainen pukeutuu just niihin väreihin kuin itse tykkää. Itse tykkään mustasta. Käytän kyllä myös harmaata ja lisäksi satunnaisia väriläiskiä, voimakkaita värejä, esim. punaista, pinkkiä jne.

Vierailija
50/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaushan on provo ja pikemminkin optimoitu tuomaan yhden värin puolustelijat ja fanittajat tänne, varsinkin kun tolla tavalla niitä aletaan söhimään. Ei se silti tarkota että jokanen tosta tykkää, vaikka kaupat sitä tyrkyttääkin. Ei kaikki oo niin mielikuvituksettomia ettei tota tajuis.

Vierailija
51/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mustista vaatteista, ne vaan näyttää omasta mielestä kivoimmilta. Ja se vaatetyyli mistä itse tykkään tarjoilee suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, ehkä just siitä syystä että musta nyt vaan sopii tiettyihin tyyleihin. En ole synkkä tai masentava ihminen kuitenkaan, vaan oikeastaan aika iloinen ja positiivinen. :D

Vierailija
52/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tossa paljon muista väreistä puhuttu, joten yllätys yllätys ketä tänne sitten paikalle tuleekaan.

Vierailija
53/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustiin pukeutuvat ihmiset on vähän ärsyttäviä varman päälle pelaajia.

Musta on aina cool, antaa viestin "älä v-ttuile mulle ku olen kovis", "hei mä oon vakava ja syvällinen ja katu-uskottava", sillä joku yrittää luoda itsestään jotain kulttuuripersoonaa...

Nääh, yritystä. Värit on kivoja.

Vierailija
54/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on paras väri. Kyllä minä käytän myös vaaleanpunaista ja joskus sellaista armeijanvihreää ja laivastonsininen on ihana väri. Minulla on muutama sen värinen vaate.

Mutta kyllä musta on aina paras, kaikkein itsevarmin olo on mustissa vaatteissa! Rakastan mustaa🖤🖤

Vierailija
55/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kieltämättä vähän ankealta näyttää, vaikka toki ne jotka diggaa tietenkin hehkuttaa.

Vierailija
56/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on paras väri. Kyllä minä käytän myös vaaleanpunaista ja joskus sellaista armeijanvihreää ja laivastonsininen on ihana väri. Minulla on muutama sen värinen vaate.

Mutta kyllä musta on aina paras, kaikkein itsevarmin olo on mustissa vaatteissa! Rakastan mustaa🖤🖤

Ainiin ja tietysti valkoista käytän myös. Mutta valtaosa vaatteistani on mustia🖤🖤

Vierailija
57/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mustaan lähinnä silloin kun laitan nahkahousut, ei siihen kirjavuus sovi. Muuten sitä sun tätä.

t. M

Vierailija
58/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla tämäntapaista valitusta puolitutuilta ja työkavereilta. Olisit niin nätti/vähemmän synkeä, kun käyttäisit enemmän värejä. Siinä vaiheessa nostan hihat ja paljastan sateenkaaren väriset, iloisilla kuvilla tatuoidut käteni. Ei kelpaa valittajille sekään... Aina jaksaa naurattaa!

Vierailija
59/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/91 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei todella sovi musta väri. Se kannattaa ottaa huomioon.