Pelkkään mustaan pukeutuvat ihmiset ovat masentavia
Miksei jotkut ihmiset eivät koskaan käytä mitään värikkäitä vaatteita?
Kommentit (91)
Nykyajan juntit luulevat että musta on aina tyylikästä, vaikka tosiasiassa mustakin on tyylikästä vain jos se tehdään oikein. Se pitää tehdä tarkoituksella niin että lähetät signaalin että "hei, pukeudun tarkoituksella mustiin" ja vaatteiden pitää olla kunnolliset ja värin priimaa. Suurin osa pukeutuu mustaan niin että vedetään vain jotain mustaa rättiä ylle ja kuvitellaan että se "toimii" kun kaikki on mustaa, mutta ei yhtään oteta huomioon sitä että niiden vaatteiden parasta ennen päiväys meni jo viisi vuotta sitten, eli ne kaikki on sellaista muodotonta kauhtunutta harmahtavaa rättiä. Lisäksi oikea asenne ja syy mustan käyttämiselle puuttuu kokonaan. Eli lopputulos on se surullisen tavallinen suomalainen look joka tiivistyy siihen että "en osaa, en välitä ja pukeudun vain verhotakseni itseni katseilta". Tämän hetken pukeutumisvastine kouvolatukalle.
Musta on kaikista käytännöllisin väri. Toki jos olisi voimavaroja miettiä enemmän pukeutumista ja pyykkihuoltoa, kannattaisi sijoittaa muihinkin väreihin.
Vierailija kirjoitti:
Musta hoikentaa
Mutya ei sekään mihin tahansa pysty
Jos masennut mun pukeutumisesta, saat rauhassa tehdä niin. En ole sun psyykkeestä vastuussa.
Minä pukeudun paljon mustaan, suurimmilta osin käytännön syistä. Musta sopii kaiken kanssa yhteen, ja koska minulla ei ole kerrassaan minkäänlaista värisilmää eikä käsitystä siitä, mitkä värit ja kuosit sopii yhteen, on helpompaa vain vetää päälleen mustaa kuin pohtia päänsä kipeäksi onko neonpinkit raidat ja myrkynvihreät ruudut hyvä yhdistelmä.
Jos joku minun vaatteistani masentuu, niin se ei minua liikuta.
En tykkää pukeutua värikkäästi. Mustan lisäksi käytän silloin tällöin harmaata ja joskus valkoista. Värit ovat kivoja luonnossa ja taiteessa, mutta mua ei huvita pukeutua niihin. Siinäpähän masennut sitten.
Itse olen tottunut varmaan käyttämään mustaa (varsinkin paitoja) vatsani takia.. Ajattelen lähinnä muita ettei tarvi tuijotella läskimakkaroitani esim. valkoisen paidan läpi.. Yäk. Mutta jos lähden ulos niin laitan jonkun kivan hoikentavan mekon missä on väriä.. :)
Pukeudun väreihin, joista pidän, ja satun vain pitämään mustasta. Miten paljon lienee pielessä on ihmisellä oma elämänsä, ja miten epätasapainossa on ihminen, jonka täytyy arvostella jo muiden vaatteiden väriä ???
Musta suojaa negatiiviselta energialta. Asia, jonka tiesivät jo aikoinaan noidatkin. 🧙♀️
Pysyvätpähän kaltaisesi kaukana. 😁
Miksi muiden ihmisten pitäisi piristää SINUA heidän pukeutumisellaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Tasapainoisimmat ihmiset ei pukeudu pelkkään mustaan. Eli jos harrastat mustiinukeutumista et ole täysin tasapainoinen ihminen. Olet häivyttänyt ilon elämästäsi.
Miksi musta väri ei mielestäsi liity iloon? Minun mielestäni musta on kaunein väri ja tuo parhaimman mielen. Koirani ja hevoseni ovat mustia, ja kun katson ja ajattelen heitö olen iloisimmillani. Myös ihmisellä musta pukeutuminen on erittäin tyylikäs, tuo kasvot paremmin esille.
Tunnen oloni mukavaksi mustissa vaatteissa.
Ahdistaa ihmiset, jotka kyttää ja arvostelee muiden valintoja. Vieläpä antavat niiden muiden vaikuttaa omaan mielialaan tuolla tavalla. Ei näköjään voi luoda itse sitä tarvitsemaansa positiivista energiaa, vaan sitä pitäisi saada imettyä muilta, mutta se ei onnistu kun ne muut ei omasta mielestä näytä tarpeeksi positiivisilta ilopillereiltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Tasapainoisimmat ihmiset ei pukeudu pelkkään mustaan. Eli jos harrastat mustiinukeutumista et ole täysin tasapainoinen ihminen. Olet häivyttänyt ilon elämästäsi.
Black is my happy color!:)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki muu mustaa mut alusasut tosi värikkäitä, kesällä tietty mustat jää kaappiin.
Eli kesä menee pelkissä kalsareissa?
Musta väri hoikentaa, siksi käytän mustia vaatteita pääasiassa. Kunnes laihdun, niin tilanne muuttuu, sillä pidän väreistä. On minulla kyllä yleensä esim. huivi tai muu asuste lisänä, samoin kengät voivat olla eri väriset kuin mustat.
En tiedä masentaako sentään mutta synkkähän se toki on. Kaupoissa muutenkin aika vähän tota värivalikoimaa vaatepuolella.
Käytetään paljon, koska monet täällä ei yksinkertaisesti halua tai uskalla erottua muista. Ehkä toi se suurin syy kuitenkin, ei niinkään että olisi niin super hieno kaikkien mielestä.
Kaikki moden tekemät kiusaamisviestit ollaan pian lähetetty epäiltynä johdolle. Miltäs nyt tuntuukaan? Kannattiko kiusata?