Lämpöä 37,4, onko järkeä mennä huomenna töihin?
On siis flunssa eikä olo nyt mikään parhain ole. Mulla vaan on niin korkea kynnys olla poissa töistä.
Kommentit (42)
Et saa mennä tartuttamaan muita. Yksi kuumeeton päivä ennen töihin menoa pätee yhä. Ei pelleillä terveydellä.
Jos teet kotona töitä niin mene kaverilles sairastaan, työpaikalla ei sairasteta. ;D
Ei ole. Ja sinuna menisin päivystykseen.
Älä tule töihin huomenna. Vietät koko päivän valittamalla kaikille flunssastasi ja kaikkien työteho laskee. Keskiviikkona seuraava jää pois kun on saanut saman taudin.
T. Pomo
Vierailija kirjoitti:
Millä mitattu?
Normi mittarilla. Pyllystä
Ap
Eihän tuota kuumetta paljoa mene. Mene töihin äläkä lintsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mitattu?
Normi mittarilla. Pyllystä
Ap
Toi vastaaja ei kyllä ole ap eli mä.
Kainalosta tavismittarilla. Normaalisti se näyttää 36.6.
Hei aloitusta alapeukuttaneet, oletteko todella sitä mieltä, että tollasella pikku lämmöllä pitää olla pois töistä?
Vierailija kirjoitti:
Hei aloitusta alapeukuttaneet, oletteko todella sitä mieltä, että tollasella pikku lämmöllä pitää olla pois töistä?
Mä olen kyllä just toista mieltä. Ei töihin mennä kuumeisena.
Mittaa illemmalla uudelleen koska kuume nousee iltaa kohti.
Voihan se kuume olla aamulla laskenut normaaliksi. Sitten ap on turhaan saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kuume olla aamulla laskenut normaaliksi. Sitten ap on turhaan saikulla.
No monesti aamulla ei ole kuumetta. Jos nyt on, niin en menisi huomenna töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt riippuu työstäkin, miten fyysistä tuo työ on ja onko muita sairauksia. Esim. Diabetes tai astma tms.
Vierailija kirjoitti:
Lämpö yleensä nousee illanmittaan.
Huoh, tuo ei ole kuumetta, tuo on lämpöä. Jos LÄMPÖ pysyttelee alle 37,8, menisin ehdottomasti töihin.
Krapula nostaa ruuminlämpöä