Onko jotakin, mitä et tee ensimmäisillä treffeillä?
Joko yleisenä taipumuksena tai ehdottomana periaatteena.
Kommentit (68)
Tapaa treffikumppanin tai omalla asunnolla tai jossain syrjäisessä paikassa. Harrasta seksiä.
En muuta kenenkään luokse ensimmäisillä treffeillä. Tämä voi kuulostaa oudolta säännöltä, mutta eksän kanssa käytännössä tapahtui juuri näin. Olihan se hauska seikkailu, mutta epävakaa asumistilanteeni sai tuossa hetkessä minut hätiköimään.
En suutele enkä mene sänkyyn. Tapaaminen yleisellä paikalla. Ja jos mies on humalassa niin häivyn samantien.
Pyrin olemaan tuijottamatta tisseihin... Viehätyn isorintaisista naisista ja heidän kanssaan treffailen...
M30
En sovi uusia treffejä, jos ei olla vähintään pussailuväleissä. Fyysisen kemian täytyy olla heti läsnä, jotta jaksan kiinnostua.
Sovi kolmansia treffejä. Toiset treffit tietysti vain siinä tapauksessa, että molemmista tuntuu siltä, että haluaa nähdä uudestaan. Kolmannet treffit sovitaan sitten vasta toisilla treffeillä... Haluan jättää aikaa miettiä sitoutumista, kemioita jne.
Vierailija kirjoitti:
Suihin en ota, tässä asiassa olen hyvin tarkka! Heh täytyy olla aika mies jos tämän tytön saa siihen hommaan!
Anaalia annan kyllä, vaikka en toista edes tunne, olenhan nainen.
Pari-kolme kertaa olen itse tälläin tehnyt.
Ei kannata pitää mieltä ahtaana näissä asioissa kilpasisko.
Vie toista syömään ravintolaan. Ensimmäiset treffit ovat aina mukavassa baarissa, josta on lyhyt kävelymatka minun luokseni.
En tapaa syrjäisellä paikalla, en mene auton kyytiin enkä kotiin, enkä tuo omaan kotiin. En harrasta seksiä enkä suutele. En laittaudu normaalia arkipäivää enempää, enkä suostu muutenkaan näkemään ekstravaivaa, esim. matkustamaan jonnekin kauas.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Pasko housuun
Tätä sääntöä olen itse asiassa kerran ainakin rikkonut.
Vierailija kirjoitti:
En sovi uusia treffejä, jos ei olla vähintään pussailuväleissä. Fyysisen kemian täytyy olla heti läsnä, jotta jaksan kiinnostua.
Näissä tilanteissa en heitä suoraan pyyhettä kehään vaan jätän pallon naiselle. Valitettavasti yhdeksän kertaa kymmenestä nainen ei tee mitään edistääkseen jälleennäkemistä. Joten aika hyvä mittari tämä tuntuu olevan. Joko toiselle syttyy tai sitten ei.
Jos naisen kanssa ei ole kemiaa heti ensisilmäyksellä, kiitän ja siirryn seuraavaan
Vielä ei ole tullut tilannetta, että olisin halunnut luopua periaatteestani olla harrastamatta seksiä ensimmäisten treffien yhteydessä. - Kyllä hyvää kannattaa vähän odottaakin.
M 40
En enää jää velvollisuudentunnosta paikalle, jos toisen seura ei miellytä. Juon kaljani puoleen tuntiin ja kiitän tapaamisesta.
En jää yöksi. Enkä suutele suulle.
En tapaa ekoilla treffeillä kuin vain julkisella paikalla.
En koskaan tarjoa ruokaa tai juomaa. Tykkään harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä, ja tuosta tulisi liian paljon sellainen fiilis, että ostan sitä.