Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni toipuva alkoholiongelmainen tai muuten raittiit ovat niin myrtsinä jos jotkut juovat

Vierailija
12.03.2017 |

silloin tällöin, joskus lärvitkin. Ottavat ongelmia toisten juomisesta vaikka toisilla ei ole oikeasti ongelmia sen käytössä. Pitävät jotenkin kaikkia alkoholinkäyttäjiä alkoholisoituneena.
Sanoin tässä toipuva alkoholiongelmainen koska entistä alkoholistia ei ole olemassakaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap olet juoneena ihmistyyppiä, jota ei kestä selvinpäin. Eli katso peiliin.

Vierailija
22/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin humalainen, joka tulee avautumaan selvinpäin olevalle. Tämä johtuu mm. siitä, että humalassa ihmisen estot ovat heikentyneet, jolloin hän on avoimempi ja alkaa luultavammin puhua asioista, joista ei normaalisti puhuisi.

Humalainen aikuinen toki tiedostaa tämän itsekin, mutta hän tekee niin siitä huolimatta, koska hän voi aina jälkeenpäin kuitata kaiken tilityksen sillä, että oli humalassa (ja hän tietää, että selvä osapuolikin joutuu niin tekemään hänen puolestaan).

Selvä osapuoli kuitenkin kokee tilitykset kiusallisiksi, koska hän ei ole humalassa eikä voi myöhemminkään vedota siihen. Hän voi tavallaan kokea olevansa vähän vastuussa toisen käyttäytymisen hillitsemisestä eikä halua kuulla kaikkea. Lisäksi humalainen osapuoli voi yrittää painostaa selvääkin avautumaan.

Humalainen myös toistaa samoja asioita ja tilityshetket voivat venyä tuskastuttavan pitkiksi.

Humalaiset olkoot keskenään.

Moni on todella ärsyttävä selvinpäin ja jotkut taas kivoja kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap olet juoneena ihmistyyppiä, jota ei kestä selvinpäin. Eli katso peiliin.

Kestääkö kukaan sinua kun olet selvinpäin.

Vierailija
24/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

Tässä puhuttiin silloin tällöin juomisesta ja joskus kunnolla juomisesta, lähettiin taas liioittelemaan ja paisuttelemaan koko asiaa.

Näin juuri. Mutta vastaus on , että ovat ihan vain kateellisia ja meinaavat tulla "kuiva humalaan" Eivät kestä katsella vierestä.

Joo, olen tosi kateellinen kun joku nolaa itsensä, pilaa terveytensä eikä muista illasta mitään, pisteenä iin päälle krapula. Olisipa tuo mun elämää huoh :(

Joskus on ihan hyvä nolatakin itsensä, ei se niin vakavaa ole. Jotkut nolaavat itse itsensä ihan selvinpäinkin.

Kaikille ei edes krapulaakaan tule.

Mihin sitä viinaa tarvitsee? En ujostele ja pystyn puhumaan vieraiden ihmisten kanssa. Nolosta tulee teinit mieleen, kun lähes kaikki oli... tosi noloooooo. :D

Vierailija
25/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

Tässä puhuttiin silloin tällöin juomisesta ja joskus kunnolla juomisesta, lähettiin taas liioittelemaan ja paisuttelemaan koko asiaa.

Näin juuri. Mutta vastaus on , että ovat ihan vain kateellisia ja meinaavat tulla "kuiva humalaan" Eivät kestä katsella vierestä.

Joo, olen tosi kateellinen kun joku nolaa itsensä, pilaa terveytensä eikä muista illasta mitään, pisteenä iin päälle krapula. Olisipa tuo mun elämää huoh :(

Joskus on ihan hyvä nolatakin itsensä, ei se niin vakavaa ole. Jotkut nolaavat itse itsensä ihan selvinpäinkin.

Juu anna mennä sitten vaan, mutta älä ihmettele mikseivät kaikki aprove tai nauti suuremmin seurastasi.

Vierailija
26/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut ensimmäistäkään, jonka mukavuus/äly  yltyisi humalassa, saattaahan tässä vielä tulla sellainenkin ihme vastaan, olenhan vasta 62v.

Vierailija
27/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä :D Lisäksi olen sillä tavalla mukavaa seuraa, että minut voi huoletta kutsua sellaisiinkin seurueisiin, jossa en tunne kaikkia. En vetäydy vessaan ottamaan neuvoantavia ja humallu tirskumaan pöydän nurkkaan. Lisäksi kukaan ei laske juonko vaiko enkö, osa seuruesta ottaa osa ei, ei ongelmaa.

Vierailija
28/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myrtsinä jos tulet ympäripäissäsi pilaamaan minun juhlani, tappelemaan ja rikkomaan tavaroita. Yksinäsi ja juoppokavereidesi kanssa voit tehdä ihan mitä haluat.

Väität minua juopoksi, millä perusteella?

Mieti elämääsi kun tuosta selvenet.

Tuolla perusteella vaikutat katkeralta ihmiseltä.

Niinkuin sanoin, juoppopiireissäsi voit tehdä ja käyttäytyä miten haluat, kunhan et pilaa minun illanviettojani.

Tunnetaanko me muka jostain, miksi ihmeessä tulisinkaan luoksesi. Juoppopiireissäsi?

Vierailija
29/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näinkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä :D Lisäksi olen sillä tavalla mukavaa seuraa, että minut voi huoletta kutsua sellaisiinkin seurueisiin, jossa en tunne kaikkia. En vetäydy vessaan ottamaan neuvoantavia ja humallu tirskumaan pöydän nurkkaan. Lisäksi kukaan ei laske juonko vaiko enkö, osa seuruesta ottaa osa ei, ei ongelmaa.

Mutta miksi minä olen ongelma sinulle, miksi-->Ehkä ap olet juoneena ihmistyyppiä, jota ei kestä selvinpäin. Eli katso peiliin? Voitko tarkentaa? 

Vierailija
30/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myrtsinä jos tulet ympäripäissäsi pilaamaan minun juhlani, tappelemaan ja rikkomaan tavaroita. Yksinäsi ja juoppokavereidesi kanssa voit tehdä ihan mitä haluat.

Niinkuin sanoin, juoppopiireissäsi voit tehdä ja käyttäytyä miten haluat, kunhan et pilaa minun illanviettojani.

Tunnetaanko me muka jostain, miksi ihmeessä tulisinkaan luoksesi. Juoppopiireissäsi?

Tuskin tunnetaan, miksi teit ketjun jos et haluakkaan vastauksia?

Vierailija
31/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

Juu anna mennä sitten vaan, mutta älä ihmettele mikseivät kaikki aprove tai nauti suuremmin seurastasi.

En yleensä ole sellaisten surassa jotka eivät miellytä minua, oletko sinä?

Vierailija
32/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

No miksi kyselet miksi joku on myrtsinä kun sinä ryyppäät :D

Vierailija
33/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tunnetaan, miksi teit ketjun jos et haluakkaan vastauksia?

Haukut juopoksi, mieti sitä?

Vierailija
34/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

Kysyinkö muka itsestäni?

Vierailija
35/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen vaan on kännissä hyvää seuraa. Selvinpäin kaikki on hauskempia.

Vierailija
36/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vastauksia ap odotit? 

Vierailija
37/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huhuh kirjoitti:

Kysyinkö muka itsestäni?

Älä laita sanoja suuhuni, kysyinkö niin?

Vierailija
38/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne raittiin on varmaan  elämässään  jo kuulleet tarpeeksi humalaisten muka"mukavaa" ärvellystä. Humalaiset varmaan kuvittelevat olevansa mukavia. Tiedänpä erään , joka väitti olevansa pienessäsievässä myös parempi ajamaan autoa.  Siis todellakin väitti näin, eikä tajunnut, että kännissä ei ehkä huomannut niitä puutteita ja virheita ajossaan vaan kuvitteli olevansa parenpi ajamaan, kun oli vähän päissään. Monilla ehkä käytöksessä myös näin. Kuvitellaan, että ollaan parempaa seuraa kännissä, vaikka oikeasti ovat parempaa seuraa selvänä.

Vierailija
39/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vastauksia ap odotit? 

Ihmettelen vain että miten helposti täällä lähtee homma lapasesta.

Vierailija
40/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne raittiin on varmaan  elämässään  jo kuulleet tarpeeksi humalaisten muka"mukavaa" ärvellystä. Humalaiset varmaan kuvittelevat olevansa mukavia. Tiedänpä erään , joka väitti olevansa pienessäsievässä myös parempi ajamaan autoa.  Siis todellakin väitti näin, eikä tajunnut, että kännissä ei ehkä huomannut niitä puutteita ja virheita ajossaan vaan kuvitteli olevansa parenpi ajamaan, kun oli vähän päissään. Monilla ehkä käytöksessä myös näin. Kuvitellaan, että ollaan parempaa seuraa kännissä, vaikka oikeasti ovat parempaa seuraa selvänä.

Juuri tuollaiset vastaukset ovat rakentavia, eikä se että lähetään ampumaan heti viestintuojaa. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi