Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat taaperoikäiset lapset

Vierailija
12.03.2017 |

Rakastan omaa lastani.

Minua niin ällöttää muiden taaperoikäiset, jotka sotkevat limaisiksi nuolluilla käsillään, yrittävät pyrkiä syliin, jotka ottavat minuun kontaktia ja joiden äiti ei opeta, että toisten syliin ei väkisin tungeta tai nuolla tai räkäistä naamaa ei tungeta toisten naamaan kiinni. Hyi ällöä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa, itse en kyllä ihan hirveesti ole tavannut tosi räkäsiä tai kuolasia taaperoita. Millasissa piireissä te liikutte, jos äidit ei huolehdi lapsistaan? 

Vierailija
2/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoikäiset ovat sotkuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piireissä ei niinkään ole ollut tuota ongelmaa, että muiden taaperot pyrkisi toisten aikuisten syliin. Mut se on ällöttänyt, kun esim. perhekerhossa joidenkin lasten naamoja ja käsiä ei pyyhitä ollenkaan syömisen jälkeen tai ei ainakaan ihan heti. Ne mässyttää kaikkea melkein koko ajan, naama ja kädet on sitten ihan rötvässä, kun ne on puristelleet niitä limaisia maissinaksuja limaisissa nyrkeissään, sitten riennetään leikkimään ja klähmimään leluja ja muita...

Tai tullaan sen kipeän taaperon kanssa, kun ei kestetä olla sen kanssa kotona muutamaa päivää flunssassa ja parannella rauhassa. Ne siellä peuhaa räkä suuhun asti valuen, pyyhkivät itse räkäisellä kädellä räkäisen naamansa,ja samalla lattian, lelut, toiset lapset... Sitten puhuvat kuinka aina ovat flunssassa ja ei voi linnottautua kotiin koko ajaksi.

Juuh, pieni käsien pesu silloin tällöin voisi auttaa siinä ihmeesti...

Vierailija
4/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperoikäiset ovat sotkuisia.

Joo, mutta ne naamat ja kädet voi pestä/pyyhkiä heti kun on syöty. Jos ei ole vesihanaa lähettyvillä, niin varmaan on aina reissussa edes se vesinokkamuki/-pullo mukana? Siinä voi kastella kätevästi puhtaan nenäliinan ja pyyhkiä likaisen naaman ja kädet. Ei meillä ole koskaan lapsi juoksennellut likaisena pitkin poikin, vaikka syöminen onkin ollut joskus sotkuisempaa hommaa. Miksi se joillekin tuntuu olevan mahdotonta?

Vierailija
5/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan omia lapsiani ja "siedän tahmaisuutta", mutta vieraista lapsista en pidä. En taaperoista, en leikki-ikäisistä, enkä koululaisista, teineistä puhumattakaan.  Nyt kun lapset ovat kasvaneet ja hankkineet omia kavereita, olen oikeasti joutunut opettelemaan sietämään vieraita lapsia. Vieraat lapset ärsyttävät ihan eri tavalla kuin omat. Koville ottaa.

Vierailija
6/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjaa, itse en kyllä ihan hirveesti ole tavannut tosi räkäsiä tai kuolasia taaperoita. Millasissa piireissä te liikutte, jos äidit ei huolehdi lapsistaan? 

Ei tarvitse mennä paikallista MLL perhekahvilaa pidemmälle! Siellä vipeltää klähmäisiä taaperoita kun äidit juoruavat keskenään.

Vierailija
7/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta on, kun ei jakseta vaihtaa taaperoikäisen vaippaa, ja räkänenäinen flunssainen taapero jatkaa autuaasti puoli tuntia leikkejään sonnat vaipassa, kun äiti toteaa "voi ei, mä en JUST NYT jaksa alkaa vaihtaa" ja äiti jatkaa kahvitteluaan. Sitten koko koti/kahvila, tms. haisee p:lle.

Vierailija
8/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan omia lapsiani ja "siedän tahmaisuutta", mutta vieraista lapsista en pidä. En taaperoista, en leikki-ikäisistä, enkä koululaisista, teineistä puhumattakaan.  Nyt kun lapset ovat kasvaneet ja hankkineet omia kavereita, olen oikeasti joutunut opettelemaan sietämään vieraita lapsia. Vieraat lapset ärsyttävät ihan eri tavalla kuin omat. Koville ottaa.

Sama täällä. Omia on vain yksi, hän on ihana. Tuttujen ja kavereiden lapsia siedän vain, jos heillä on vanhemmat mukana. (Ikähaarukka 2-6v.) Hoitoon en ota toisten lapsia ikinä. Vieraat lapset ovat ärsyttäviä enkä yhtään jaksa, jos he haluavat huomiota minulta. Voin jutella tai vastata kysymyksiin, mutta en kyllä ala puuhaamaan mitään majaleikkiä tai mene mukaan lautapeleihin.

Vierailija
9/9 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kai pitäisi ennemmin ihmetellä, miksi jotkut vanhemmat pitävät lapsiaan likaisina. Kyllä mäkin olen ajoittain rekisteröinnyt näitä räkäposkella, ruoat leuassa ja kädet tahmassa lapsukaisia. Kyllä mä aina suht viipymättä pesen lapseni kasvot ja kädet, sekä pyyhin nenää tarvittaessa ja todellakin vaihdan vaipan mahdollisimman nopeasti, jos on kakka, ettei ala iho punoittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme