Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo että rakastaa minua, mutta kuitenkaan ei ole esitellyt minua kavereilleen eikä halua olla näkyvästi yhdessä

Vierailija
12.03.2017 |

Ihan kuin hän häpeäisi minua... Tiedän, että en ole sitä mitä hänen aikaisemmat on olleet ja kaverinsa eivät varmasti osaa odottaa, että hän on jonkun minunlaisen kanssa. Mutta tuntuu tosi pahalta. Ja nyt on miehen syntymäpäivät tulossa, kyselin että minä päivänä aikoo ne järjestää jne. Hän sanoi, että ei minun kannata sinne tulla, kun olen niin erilainen kuin hänen kaveripiirinsä, ja en kuitenkaan viihtyisi, ja kun ei ole kertonut kavereilleen että hänellä on joku ja sitten olisi kuulemma kiusallista ruveta siinä selittelemään, tai jotain. Menin sanattomaksi, kun olin jotenkin ilman muuta ajatellut että hän kutsuu minut syntymäpäivilleen. Koko juttu tuntuu nyt melko ahdistavalta. Mitä tekisin? Rakastan miestä kuitenkin niin paljon, mutta tuntuu että hän ei ole tosissaan ja leikkii vain, ja häpeää minua... :(

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies roikottaa sua niin kauan kunnes löytää oikeasti mieleisen tyttöystävän. Joko lopetat itse suhteen, vaikka mies vänkäisi vastaan tai sitten odotat että hän jättää sut ennen pitkää.

Vierailija
62/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap kuuntele näitä hulluja akkoja. Aina ne vaan pyytää jättämään sen sian. Mielestäni miehen perustelut kuullostavat hyviltä. Sinä olet kuitenkin paras tietämään mitä haluat tehdä. Rakastatko ja luotatko mieheen? Jos vastasit molempiin kyllä, niin anna miehelle vielä aikaa. Ei aina tarvitse heti olla esittelemässä kavereille tai muille! Tärkeintä on millaista teillä on yhdessä ja jos teillä homma toimii, niin kyllä hän takuulla vielä esittelee sinut ystävilleen.

Tsemppiä!

Minä olen nyt elämäni rakkauden kanssa ja minun ei tarvitse viettää aikaa hänen ystävien kanssa! Mieluummin olen pelkästään poikaystäväni kanssa ja näen sitten omia ystäviäni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla parisuhteessa missä kumppani ei kehtaisi tai uskaltaisi mua esitellä ystävilleen. Jos tarpeeksi rakastaa niin pitää olla sen verta pokkaa olla rohkea ja seisoa rakastamansa henkilön rinnalla ylpeänä. Ja miksi on edes kaveri ihmisten kanssa jotka on selvästi mulkkuja? 

Vierailija
64/67 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat istua pyörätuolissa?

Vierailija kirjoitti:

Kunnioita itseäsi ja juokse.

Apua, en saa henkeä!

Vierailija
65/67 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kuulostaa siltä, että mies käyttäisi minua vain hyväkseen. Mutta en voi uskoa että hän valehtelisi rakastavansa... Ja hän osaa olla myös huomioonottava ja mukava jne. Tuntuu kamalalta kun mietin, että kaikki olisi valetta.

Ap

Kannattaa valehdella jos se takaa pillun saannin jatkuvuuden.

Vierailija
66/67 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap kuuntele näitä hulluja akkoja. Aina ne vaan pyytää jättämään sen sian. Mielestäni miehen perustelut kuullostavat hyviltä. Sinä olet kuitenkin paras tietämään mitä haluat tehdä. Rakastatko ja luotatko mieheen? Jos vastasit molempiin kyllä, niin anna miehelle vielä aikaa. Ei aina tarvitse heti olla esittelemässä kavereille tai muille! Tärkeintä on millaista teillä on yhdessä ja jos teillä homma toimii, niin kyllä hän takuulla vielä esittelee sinut ystävilleen.

Tsemppiä!

Minä olen nyt elämäni rakkauden kanssa ja minun ei tarvitse viettää aikaa hänen ystävien kanssa! Mieluummin olen pelkästään poikaystäväni kanssa ja näen sitten omia ystäviäni. :)

Pompotellu naista jo vuoden verran niin ei tule kyl esitteleen kavereilleen. Hän pitää selvästi varalla jottei tarvitse yksin iltoja ja öitä viettää. Mies ei halua olla yksinkään joten olet vaan ns. varalla jolloin kuikuilee tilalle parempaa ja sitten kun onnistuu niin tulee heivaamaan sinut. Oikea rakkaus ei välitä muiden typeristä mielipiteistä ja uskon että mies valehtelee ja käyttää ovelasti kavereiden muka mahdollisia mielipiteitä tekosyynä. Hän taitaa vain esittää sinkkua kavereiden kanssa yrittäen pokata tilallesi muuta naista. Älä ikinä ota miestä joka pelaa vuoden kanssasi vaan heitä mäkeen jotta voit toipua ja löytää miehen joka oikeasti on sinun kanssasi myös muiden silmissä. Muista, että vaikka mies sinusta noin ikävästi puhuu "kavereiden olemattomat mielipiteet sinusta" niin se ei ole totta vaan vain iso tekosyy vierittää syytä kavereihin. Olet liian hyvä tuollaiselle lapselliselle ikisinkulle. Löydät varmasti parempaa.

Vierailija
67/67 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta, jos rakastaisi tulisit nähdyksi muille etkä olisi varjossa. Mun ex mies (mitä kohtaan en ajattele lämpimästi) mies, jota rakastin ja halusin vakavan parisuhteen, mutta kohteli mua kuin ilmaa ei sanonut ikinä "rakastavansa" sen kaverit oli käynnyt meidän luona kylässä kun olen ollut poissa kotoa ja en päässyt mukaan miehen kavereille väitti että en ymmärrä heidän yhteisii insaid läppiä?! Vältteli läheisyyttä ei ikinä jaksanut tehdä mitään tai mennä minnekään pelasi tietokonetta, mutta herran jumala kyllä seksi kelpasi!

Yhtenä päivänä kun sain miehestä tarpeeksi otti eron hyvin ja ei halunut eron muuta kuin seksiä, niin seksiä ilman tunteita NIINPÄ NIIN! Vittu sen jälkeen multa loppui huumori ja järki sen jätkän takia. Onneksi emme ole tekemisissä ja lopetin turhat toiveet sen sian takia...

Mä oon pääsyt exästä yli, mutta sen teot olivat sikamaisia...