Näin 46vuotiaana minua hämmästyttää sama asia kuin nuorenakin,mutta enemmän nyt kun ajankohtaista eli pukeutuminen "ikänsä mukaan"
Minä olen yhä minä,posket vaan valuneet ja perse mutta minä tässä yhä olen.
Miksi minun pitäisi muuttaa tyyliäni koska olen keski-ikäinen?
Kommentit (14)
eihän sitä tyyliä tarvitse mihinkään vaihtaa ellei ole 35v vielä pukeutunut teinikamoihin eli epätoivoisesti pyrkinyt olemaan muodissa mukana. Itse olen vähän päälle 40v huomannut että ehkä hiukan eri värimaailma vetää nykyään puoleensa ja vähemmän kuoseja, mutta vaatteet on istuvuudeltaan samoja kuin ennenkin eli suht ajattomalla tyylillä ajattelin jatkaakin. Toiset sanoo sitä varmaan tylsäksi, mutta itseäni kiinnostaa pukeutuminen nykyään entistä vähemmän eli siisti ulkoasu riittää, en tarvitse säväyttämistä tai ylimääräistä huomiota.
En osaa kuvitella mitkä vaatteet sopivat vain nuorille. Itse jätin 30v minihameet/avoimet kaula-aukot/korkokengät pois, koska tajusin että se vaikuttaa siihen miten ihmiset näkee minut enkä hyödy siitä mitään. En ennenkään käyttänyt niitä seksikkyyden vuoksi vaan koska tykkäsin niistä vaatteista.
No vähän riippuu vaatteista.
Että onko sinulla bändipaita ja pillifarkut vai napapaita ja minihame.
Jos on löytänyt sen oman tyylinsä niin ei sitä pidäkään muuttaa, korkeintaan jalostuu ajan myötä.
Sen sijaan jos sitä tyyliä ei kertakaikkiaan ole, niin se voi näyttää koomiselta. Juurikin nuo jonkun mainitsemat napapaidat ja vaikka matalat farkut joista näkyy takapuoli, jos ne ei näyttäneet hyvältä silloin 20 vuotta sitten niin ei ne näytä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella mitkä vaatteet sopivat vain nuorille. Itse jätin 30v minihameet/avoimet kaula-aukot/korkokengät pois, koska tajusin että se vaikuttaa siihen miten ihmiset näkee minut enkä hyödy siitä mitään. En ennenkään käyttänyt niitä seksikkyyden vuoksi vaan koska tykkäsin niistä vaatteista.
Aika outoa ! Itse jätän korkokengät vasta sitten kun kävelemään pysty
Jos nainen on huippujohtaja, hän käyttää julkisuudessa korkokenkiä, ihan minkä ikäisenä tahansa
Ehkä jotkut eivät osaa kävellä niillä. No minä myös tanssin niillä, olen +60 v
Edelleen ostan vaatteeni pääosin retkeily- ja urheilukaupoista 👍.
N50, esihenkilö
Minä ainakin pukeudun ikäni mukaan. Henkisen ikäni. Joka on 14.
M50
Hillitymmin pukeutua olisi hyvä. Ei suuria kuvioita paidassa, siistit housut ja takki
Miksi pitäisi mennä samalla tyylillä koko ikänsä? Itsellä ainakin luontaisesti on tyyli muuttunut iän myötä. Kivakin vähän saada vaihtelua. Edelleenkään en hameen käyttäjä vaan farkkujen. Mutta se, minkälaisia farkkuja käytän, on värimaailmaltaan muuttunut, samoin malli. Tai yleensäkin vaatteiden värimaailma. Ihon ja hiusten väri muuttunut, eikä samat värit enää sovi kuin aiemmin. Olen huomannut, että monet nuoruusajan tyylit/värit vain vanhentaa minua.
Viileällä kesäkelillä hihaton mekko ja sen kaveriksi farkkutakki.
Mitä niistä välittää? Mä pukeudun miten haluan. Ei oo tultu mulle sanomaan mitään.
53v.
Itse käytän anime huppareita, mini ruutuhameita ja sukkahousuja ja ihmiset katsoo aina pahasti. En tiedä miksi. N37
Vierailija kirjoitti:
Hillitymmin pukeutua olisi hyvä. Ei suuria kuvioita paidassa, siistit housut ja takki
Mitä ihmettä?
Aletaanko valmistautua jo hautajaisiin?
Koska olet keski-ikäinen, ehkä sinun pitäisi välittää vielä vähemmän siitä, mitä joku sanoo.