Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo että rakastaa minua, mutta kuitenkaan ei ole esitellyt minua kavereilleen eikä halua olla näkyvästi yhdessä

Vierailija
12.03.2017 |

Ihan kuin hän häpeäisi minua... Tiedän, että en ole sitä mitä hänen aikaisemmat on olleet ja kaverinsa eivät varmasti osaa odottaa, että hän on jonkun minunlaisen kanssa. Mutta tuntuu tosi pahalta. Ja nyt on miehen syntymäpäivät tulossa, kyselin että minä päivänä aikoo ne järjestää jne. Hän sanoi, että ei minun kannata sinne tulla, kun olen niin erilainen kuin hänen kaveripiirinsä, ja en kuitenkaan viihtyisi, ja kun ei ole kertonut kavereilleen että hänellä on joku ja sitten olisi kuulemma kiusallista ruveta siinä selittelemään, tai jotain. Menin sanattomaksi, kun olin jotenkin ilman muuta ajatellut että hän kutsuu minut syntymäpäivilleen. Koko juttu tuntuu nyt melko ahdistavalta. Mitä tekisin? Rakastan miestä kuitenkin niin paljon, mutta tuntuu että hän ei ole tosissaan ja leikkii vain, ja häpeää minua... :(

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olette oikeassa, onhan minullakin ollut epäilykseni... On melko tyhmä olo, että joku on voinut minua näin naruttaa... :( Mitä nyt teen? Laitanko jutun poikki viestillä vai kasvotusten? Ja entä jos minulla ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa vastustaa häntä? :(

Ap

Vierailija
42/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tummaihoinen? Tai mies itsekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olette oikeassa, onhan minullakin ollut epäilykseni... On melko tyhmä olo, että joku on voinut minua näin naruttaa... :( Mitä nyt teen? Laitanko jutun poikki viestillä vai kasvotusten? Ja entä jos minulla ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa vastustaa häntä? :(

Ap

Vaikka normaalisti pidänkin pelkuruutena ja kaikinpuolin p*skamaisena temppuna eroamista  pelkällä viestillä, niin tässä tapauksessa kun suhdekaan ei ole ollut panosuhdetta kummempi niin eroaminen viestillä/puhelulla on ok. Eipähän tarvitse testata omaa tahdonvoimaakaan livenä kun kertoo lyhyesti että panosuhde ja kaikki yhteydenpito loppuu nyt. Ja kaikki mahdolliset vakuuttelut/selittelyt vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, miehellä on ollut yli vuosi aikaa olla tosissaan kanssasi ja nyt on myöhäistä.

Vierailija
44/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kenties kuvioissa jo silloin, kun entinen vaimo/ avovaimo/ tyttöystävä oli kuvioissa mukana? Muuta selitystä en keksi mikä olisi pätevä syy hävetä sinua esittelemättä kavereille. Silloin, jos olit niin on syytäkin hävetä.

Vierailija
45/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rakastunutta on taitavan pelurin helppo käyttää hyväkseen ja muista että sinä et ole tehnyt mitään väärää, ainoastaan luottanut toisen puheisiin ja tunteiden aitouteen. Tästä eteenpäin nyt vaan luotat itseesi ja tuohon epäilykseesi, ei se tyhjästä synny vaan juuri siksi että asiat ei ole kunnossa. Ei savua ilman tulta.

Ja muista jatkossa olla lähtemättä mukaan mihinkään on/off-juttuun, niistä ei seuraa kuin sydänsuruja. Silloin kun kumpikin haluaa oikeasti olla yhdessä niin ei silloin tarvitse tehdä mitään uhkavaatimuksia, että joko tai.

Vierailija
46/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan me emme voi tietää mitä mies ajattelee, vaikka pahalta kuulostaakin toisen kuvailemana. Mutta ihmettelen tässä av:n voimaa, muutama kommentti ja muutama kymmenen alapeukkua ja yksi parisuhde on saatu loppumaan. Jos kaikkia neuvoja noudatetaan, vieläpä ilman että miehelle pitää selittää mitään tai antaa tilaisuutta hänelle puhua.

Vierailija
47/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku Alepan kassa tai lähäri tai muu alhaisen koulutuksen hankkinut? Onko miesystäväsi, hänen kaverinsa ja entiset naisystävät korkeasti koulutettuja? Vai oletko ylipainoinen, kierosilmäinen finninaama? Jostain tällaisestahan täytyy olla kyse, jos epäilet, että mies häpeää sinua. Pistä pillit pussiin ja siirry seuraavaan ruutuun, niin mahdollisesti tulee vastaan mies, joka kunnioittaa ja arvostaa sinua ja on muutenkin tasavertainen kanssasi.

Vierailija
48/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tummaihoinen ja mies kavereineen persuja?

Vierailija
49/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies? Ja kaverit ei tiedä, rttä mies on bi?

Vierailija
50/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi toinen nainen. Selvät merkit.

Vierailija
51/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen illalla miehelle viestin, että en usko että halutaan suhteelta samoja asioita ja parempi erota lopullisesti. Hän vastasi, että haluaa olla kanssani ja että onko hän koskaan sanonut että ei halua, ja hänellä kestää luottaa ihmisiin, kun on kokenut vaikeita asioita menneisyydessä, ja että siksi hän on jarrutellut välillä. Ja että loppujen lopuksi sillä ei ole merkitystä että en ole samanlainen kuin hänen kaverinsa ja eksät, vaan sillä on että hän haluaa minut. Ja että hän on pelkuri, joka pelkää muiden ihmisten reaktiota. Ja että on ollut väärin minua kohtaan palloilla edes takaisin. Jne jne jne... En tiedä mitä tehdä, en ole vielä vastannut mitään... Luulin että tämä olisi sillä selvä...

Ap

Vierailija
52/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin eilen illalla miehelle viestin, että en usko että halutaan suhteelta samoja asioita ja parempi erota lopullisesti. Hän vastasi, että haluaa olla kanssani ja että onko hän koskaan sanonut että ei halua, ja hänellä kestää luottaa ihmisiin, kun on kokenut vaikeita asioita menneisyydessä, ja että siksi hän on jarrutellut välillä. Ja että loppujen lopuksi sillä ei ole merkitystä että en ole samanlainen kuin hänen kaverinsa ja eksät, vaan sillä on että hän haluaa minut. Ja että hän on pelkuri, joka pelkää muiden ihmisten reaktiota. Ja että on ollut väärin minua kohtaan palloilla edes takaisin. Jne jne jne... En tiedä mitä tehdä, en ole vielä vastannut mitään... Luulin että tämä olisi sillä selvä...

Ap

Sano miehelle että nyt on näytön paikka.  Jos mies haluaa pysyvän suhteen ja sitoutua niin sen eteen pitää tehdä molempien töitä. 

Toivottavasti kaikki menee hyvin - tavalla tai toisella :) 

Vierailija
53/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mieheltä henkistä väkivaltaa ja kontrollointia väittää, et sinut täytyy pitää erilaisuutesi takia piilossa. Mun eks käytti samaa kikkaa, kun ei pystynyt sovittamaan kahta naista muuten elämäänsä. Hän kävi kavereineen kahvilla ja ties missä ilman minua, mutta se johtui siitä ettei hän halunnut myöntää omia perseilyiltään. Sen lisäksi hän häpesi minua, eli kirosi sitä, että olin normaali, iloinen ja juttelevainen ihminen. Hän oli kateellinen siitä kaikesta huomiosta jota sain ja hänen kontrolloinnintarpeensa tuli esiin aina porukassa. Hän saattoi joissain juhlissa eristää minut seinustalle ja jos erehdyin tulemaan seinäruusuilemasta, hän talutti minut sivuun takaisin, jos juttelin joidenkin kanssa. Kerrankin se sika pimahti kun nauroin ihan katketakseni serkkuni kanssa jollekin jutulle, ja hän löi minut alas tuolilta "huonon käytöksen vuoksi". 

Ap, etsi itsellesi mies. Tuo on sika, ja se on sikaakin kohtaan loukkaus, mutta miehekästä toimintaa toi ei ole. Se vain käyttää sua ja esittää katteettomia lupauksia. Katso muuten mitä tapahtuu kun vain lakkaat pitämästä yhteyttä ja jatkat elämääsi. Tapahtuu jotain tosi uskomatonta. :D 

Vierailija
54/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me voida asiaa sun puolesta päättää. Jos susta tuntuu, että uskot miehen olevan tosissaan ja että kestät yrittää vielä kerran, niin yritä. Nyt miehen pitäisi tehdä konkreettisia tekoja osoittaakseen olevansa tosissaan.

Miehen selitykset on ollut aika huonoja. Kaverit reagoi miten reagoi, ei asian viivyttelemättä sitä muuta. Pikemminkin voimistaa, kun mies on pitänyt suhteenne salaisuutena ja itse tehnyt siitä ison jutun.

Vierailija
55/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron sinulle mitä tehdä. Kasvata munasarjat ja lakkaa olemasta tuollainen hiton kynnysmatto, melkein hävettää puolestasi. Unohda koko ukkeli. Miehellä selvästi selityksiä riittää ihan loputtomiin, eikä teillä mitään tulevaisuutta ole, jos mies ei edes kehtaa liikkua seurassasi (haloo, missä toisen arvostus, parisuhteen kulmakivi?). Rakkautta tuo ei ole. Ja sinä odotat, odotat ja uskot kaiken?

Tästä tulee ihan mieleen se taannoinen ketju, missä yhtä umpitollo parikymppinen kuunteli varatun vanhemman työkaveri-satusedän logiikka ja oli niiiiiiiiiin rakastunut. Oletteko kenties saman henkilön sivupersoonia siellä Porvoossa vai onko noin helposti höynäytettäviä naisia enemmänkin??

Vierailija
56/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon pelkuri tai mikä lie. Jos on tosissaan kanssasi ei kenenkään mielipiteet pitäisi vaikuttaa! Eihän hän voi ikinä viedä sinua kavereidensa luo jos pelkää heidän reaktiota! Sanot että tulet juhliin tai se on loppu. Ei pidä suostua tollaseen!

Vierailija
57/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaatako tollasen miehen kanssa yrittää mitään..

Vierailija
58/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme naisia. Sanoo "rakastan, rakastan" ja ne menevät vaikka solmuun, ihan sama kuinka tulevat kohdelluiksi. Nyt jotain omanarvontuntoa, leidit, pellenähän tuollaista pidetään.

Vierailija
59/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kerron sinulle mitä tehdä. Kasvata munasarjat ja lakkaa olemasta tuollainen hiton kynnysmatto, melkein hävettää puolestasi. Unohda koko ukkeli. Miehellä selvästi selityksiä riittää ihan loputtomiin, eikä teillä mitään tulevaisuutta ole, jos mies ei edes kehtaa liikkua seurassasi (haloo, missä toisen arvostus, parisuhteen kulmakivi?). Rakkautta tuo ei ole. Ja sinä odotat, odotat ja uskot kaiken?

Tästä tulee ihan mieleen se taannoinen ketju, missä yhtä umpitollo parikymppinen kuunteli varatun vanhemman työkaveri-satusedän logiikka ja oli niiiiiiiiiin rakastunut. Oletteko kenties saman henkilön sivupersoonia siellä Porvoossa vai onko noin helposti höynäytettäviä naisia enemmänkin??

"Kasvata munasarjat" :D Tällaista sanontaa en ole ikinä kuullutkaan. Ei sitä nyt voi sentään ihan miten tahansa mennä vanhoja sanontoja muuttelemaan. Ellet sitten halua tehdä itsestäsi naurunalaista.

Vierailija
60/67 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kasvata munasarjat" :D Tällaista sanontaa en ole ikinä kuullutkaan. Ei sitä nyt voi sentään ihan miten tahansa mennä vanhoja sanontoja muuttelemaan. Ellet sitten halua tehdä itsestäsi naurunalaista.

No nyt olet ja juuri muutin (ilmaisu ei ole minun keksintöäni). Asian voi tietysti ilmaista esimerkiksi "ota itseäsi niskasta kiinni" tai jollakin muulla perinteisemmällä tavalla, jos se miellyttää enemmän, jotenkin se ei vaan kuulosta tarpeeksi ärhäkältä aloittajan tarpeisiin.