Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo että rakastaa minua, mutta kuitenkaan ei ole esitellyt minua kavereilleen eikä halua olla näkyvästi yhdessä

Vierailija
12.03.2017 |

Ihan kuin hän häpeäisi minua... Tiedän, että en ole sitä mitä hänen aikaisemmat on olleet ja kaverinsa eivät varmasti osaa odottaa, että hän on jonkun minunlaisen kanssa. Mutta tuntuu tosi pahalta. Ja nyt on miehen syntymäpäivät tulossa, kyselin että minä päivänä aikoo ne järjestää jne. Hän sanoi, että ei minun kannata sinne tulla, kun olen niin erilainen kuin hänen kaveripiirinsä, ja en kuitenkaan viihtyisi, ja kun ei ole kertonut kavereilleen että hänellä on joku ja sitten olisi kuulemma kiusallista ruveta siinä selittelemään, tai jotain. Menin sanattomaksi, kun olin jotenkin ilman muuta ajatellut että hän kutsuu minut syntymäpäivilleen. Koko juttu tuntuu nyt melko ahdistavalta. Mitä tekisin? Rakastan miestä kuitenkin niin paljon, mutta tuntuu että hän ei ole tosissaan ja leikkii vain, ja häpeää minua... :(

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden on/off vaikuttaa siltä, että mies pitää sinua löysässä hirressä seksiä saadakseen. Oliko seksin saanti uhattuna vuoden jälkeen ja sitten hän ehkä päätti, että nyt on pakko lupailla jo seurustelua, että se jatkuu?

Vierailija
22/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole sitä mitä hänen aikaisemmat on olleet"

Selitäs nyt vähän. Onko sussa oikeasti jotain mitä mies voisi hävetä kun tuolla tavalla vertaat?

Jos tuollaista häpeämistä suhteeseen liittyy nii ei sillä kyllä ole mitään tulevaisuutta. Olet joku hätävara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se erilaisuus liity ulkonäköön sinällään, tai osaksi joo mutta ei niin kuin te ajattelette... Ja kyllä se on sellainen asia mitä joku voisi hävetä, mutta itselleni se ei ole häpeän aihe.

Ap

Vierailija
24/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin?

Vierailija
25/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuhan se mies on. Seksi kelpaa, ja välittää, muttei voi esitellä kavereille eikä sukulaisille.

Vierailija
27/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kertoo jostain, että teillä oli on/offia. Ei ole valmis sitoutumaan sinuun.

Vierailija
28/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyin nyt asiasta mieheltä, että häpeääkö hän minua. Hän vastasi, että ei häpeä, mutta ei ole valmis suhteemme tuomaan hämmennykseen ja siihen että joutuu selittelemään kaikille ja että hän myös suojelee minua kaikkien reaktioilta... Ja että hänen tuttavansa osaavat olla välillä ilkeitä ja kapeakatseisia. En tiedä mitä pitäisi ajatella...

Ap

Vierailija
29/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden on/off vaikuttaa siltä, että mies pitää sinua löysässä hirressä seksiä saadakseen. Oliko seksin saanti uhattuna vuoden jälkeen ja sitten hän ehkä päätti, että nyt on pakko lupailla jo seurustelua, että se jatkuu?

Niinhän se vaikutti ja riideltiin tuosta myös pari kertaa, kun minusta tuntui että hän halusi vain hauskanpitoa ja seksiä. Ja joo no parisen kuukautta sitten laitoin hänelle viestin että olen jo vuoden odottanut asioiden muuttuvan, ja haluan että hän päättää mitä haluaa. Ja sitten hän sanoi että haluaa olla kanssani, eikä halua erota. Ja tässä ollaan nyt sitten...

Ap

Vierailija
30/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melko urpoja ne miehen kaverit?

Vierailija
31/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kuulostaa siltä, että mies käyttäisi minua vain hyväkseen. Mutta en voi uskoa että hän valehtelisi rakastavansa... Ja hän osaa olla myös huomioonottava ja mukava jne. Tuntuu kamalalta kun mietin, että kaikki olisi valetta.

Ap

Totta kai tuntuu ja saakin tuntua pahalta mutta ei mies ole kanssasi tosissaan. Miestä kiinnostaa mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja siksi sinä olet (ja tulet olemaan) valitettavasti pelkkä vakipano. Mies tietää tunteesi ja sen että pelkkää seksiä saadakseen on hänen feikattava tunteiden olevan molemminpuolisia.

Vierailija
32/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On/off jutut on tyypillisiä huonoille miehille. Pitää sinua varalla.

Kunnioita itseäsi ja lopeta roikkuminen. Ilmoita kyrvälle, että kaikki tai ei mitään. Todennäköisesti se ei siedä sitä ja siitäkin näet millainen kuspiä on. Jos rakastaa, on ylpeä eikä häpeä.

Vierailija
33/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se vaikutti ja riideltiin tuosta myös pari kertaa, kun minusta tuntui että hän halusi vain hauskanpitoa ja seksiä. Ja joo no parisen kuukautta sitten laitoin hänelle viestin että olen jo vuoden odottanut asioiden muuttuvan, ja haluan että hän päättää mitä haluaa. Ja sitten hän sanoi että haluaa olla kanssani, eikä halua erota. Ja tässä ollaan nyt sitten...

Ap

Olen pahoillani ap. Mies vedätti kun halusi pelkän hauskanpidon ja seksin jatkuvan edelleen. Ei tuo mies ole edelleenkään tosissaan ja vakavissaan sun kanssa ja nyt se sitten vedättää ja valehtelee lisää jotta pelkkä hauskanpito ja seksi jatkuisi.

Vierailija
34/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse seurustelin myös sellaisen miehen kanssa joka ei halunnut minun tapaavan kavereitaan, eikä esitellä minua vaikkapa vanhemmilleen. Ei myöskään suostunut näkemään minun ystäviäni. Häpesi kai kun olen yksinhuoltaja, hänen kaveripiirissään ei kenelläkään vielä ollut lapsia. En ainakaan muuta selitystä keksi, vastausta en saanut. Ei ollut kuulemma ennenkään ketään vanhemmilleen esitellyt....

Mutta mietin sitäkin että voisiko sinun miehelläsi olla jokin salaisuus, jonka pelkää paljastuvan jos tapaat hänen ystävänsä?

Vierailija
35/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat istua pyörätuolissa?

Vierailija
36/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, mutta kuulostaa nyt tosiaan siltä että mies pitää sinua vain ns. varalla/paremman puutteessa, mutta ei ole kiinnostunut sitoutumaan sinuun ihmisenä. Tiedän, että totuus kirpaisee, olen ollut itse vastaavassa tilanteessa. Kannattaa tosiaan nyt asap laittaa tuo juttu poikki.

Vierailija
37/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän häpeää sinua, haluaa vain pitää suhdetta yllä että saa seksiä aina halutessaan. Olet varma pano. Se siitä. Kunnioita itseäsi ja juokse.

Vierailija
38/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojaaaa !!, minkätakia et jätä miestä ? Haluatko päätyä katkeraksi vanhaksi piiaksi ja muistella miestä tyyliin : Mikaaa minkä takia...Mikaa !!. Jätä se sika ja ala nauttia elämästä, koita ELÄÄ ennenkuin luoja ottaa sut pois täältä !!.

Vierailija
39/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu kelpaa kumminkin ;D Olet hänelle jonkun korvike...

Hyväksikäyttäjä tyyppiä, jätä se. Aina löytyy joku syy/selitys ettei sua esitellä kavereille, vanhemmille,...

Totuuskin on selvittyään "selitys". Muut ovat tekosyitä

Vierailija
40/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin olet erilainen kuin entiset? Mitä kavereiden pitäisi sitten hyväksyä, kun kaverit on "kapeakatseisia" eikä mies halua selitellä?