Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ennen naimisiin menoa?

Vierailija
12.03.2017 |

Onko enää tärkeää mennä naimisiin ensin ja sitten hankkia lapsia? Vai onko se monelle jo luonnollinen ajatus että voi hankkia lapset ensin ja myöhemmin mennä naimisiin?
Minä haluaisin kovasti naimisiin ennen lapsien hankkimista mutta poikaystävääni ei haitta jos asiat menee toiste päin että lapset eka.
Rakastamme toisiamme kovasti ja minäkin haluan lapsia mutta en usko että tulemme menemään naimisiin lähivuosina niin pitäisikö minun luopua ajatuksesta naimisiin eka?
En tiedä miksi, minulle se tuntuisi niin luonnottomalta hankkia ne lapset eka.. Ja tuntuisi myös että ihmiset ympärillä voisivat arvostella ja ihmetellä sitä..
Mitä mielipiteitä asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä halusin alunperin ensin naimisiin  ja sitten lapset, mutta asiat eivät menneetkään lopulta ihan niin. Ensimmäinen lapsi päätti ihan itse tulostaan pian kihloihin menon jälkeen. Ja hyvä niin, muuten oltaisiin varmasti jääty vatuloimaan naimisiin menoa ja lasten tekoa vuosiksi, vaikka oli työpaikat ja vakaa parisuhde. Toinen lapsi tehtiin sitten ihan suunnitellusti, eikä silloinkaan oltu naimisissa. Naimisiin menimme tapaamisemme 10-vuotispäivänä ja nyt kolmas lapsi syntyi sitten avioliitossa. Jos rakkautta riittää ja parisuhde on vakaa, niin ei sillä vihkitodistuksella ole lapsenteon kanssa mitään tekemistä. Naimisiin ehtii myöhemmälläkin iällä, mutta lasten hankkimista ei kannata loputtomiin siirtää, etenkin jos suunnitelmissa on useampi kuin yksi lapsi. Huomasimme myös, että se, että oli jo lapsia, laittoi häät oikeaan mittasuhteeseen, eikä meillä ollut tarvetta järjestää useiden kymppitonnien prinsessapäivää.

Vierailija
2/3 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että olet hyvin lapsellinen mielipiteissäsi. Olet oppinut tuon kaavan jostain esihistoriasta, etkä oikeasti ole ajatellut mitä nuo asiat merkitsee. Avioliitto on juridinen ja taloudellinen sopimus, jonka voi ja saa solmia silloin kuin haluaa. Ja tuo, että ajattelet muiden ihmisten mahdollisia mielipiteitä, vielä korostaa lapsellisuuttasi. Elät kuin jossain vanhempiesi nuoruudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tähän ei ole mitään "oikeaa järjestystä".. Meillä ei ole mikään kiire tehdä lapia, vaikka tiedämme, että niitä tulevaisuudessa haluammekin. Siksi päätettiin, että keskitytään nyt toisiimme ja omiin työuriimme, matkustelemme, valmistelemme häitä ja katsotaan lapsia sitten häiden jälkeen. Jos lapsi ilmoittaisi kuitenkin nyt tulostaan, olisi se iloinen ja ihana yllätys ja sitten mentäisi pienen mukaan :) 

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan