Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkaa hyvä savustettu juusto (palana/kimpaleena!)

Vierailija
12.03.2017 |

Olen tykästynyt Valion Kippari-juustosiivuihin, mutta kaipaisin myös ihan kunnon palana myytävää juustoa vastaavan makuisena. Koitin eilen Citymarketista katsoa, mutta silmiini ei osunut muuta kuin Violifen smoked flavour -vegaanijuustoa. Olen sitä vegaanikaverin luona syönyt ja hyvää oli sekin, mietin vain kun kilohinnaltaan se on jotain 11-12 euron väliltä että löytyisköhän hieman halvempaa herkuttelujuustoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Kuusamon juustoista, sekä siitä pyöreästä "paimenjuustosta" että toisesta palamallisesta.

Vierailija
2/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamon juustoissa on savunmakuinen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Lidlissä on ollut Pohjolan juustolan savujuustoa, ainakin tarjouksessa. Monessa kaupassa olen myös nähnyt virolaista savujuustoa

Vierailija
4/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipparista pitävä puolisoni tykkää myös Polar leppäsavusta. Virolaisista ruokakaupoista saa edullisesti "suitsujuust" savujuustoa pötköissä, jos joskus sellaiseen eksyt.

Vierailija
5/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Leppäsavujuusto (370 g) on mielestäni hyvää. Tuote on valmistettu Virossa. 

Vierailija
6/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mouhijärven Herkkujuustolan Savu-Hilma on mun suosikki savustetuista juustoista. Se ei tosin taida olla toivomasi edullinen vaihtoehto.