Onko muita miehiä jonka nainen on jättänyt kaljuksi tulemisen takia?
Minulla päättyi 6 vuoden avoliitto ja olen siitä satavarma että hiustenlähtöni oli syy siihen että nainen otti hatkat. Ennen tätä suhteemme oli mielestäni hyvällä mallilla mutta hiusten harventuessa alkoi nainen viettämään enemmän aikaansa ystäviensä kanssa kuin minun ja hänen kiinnostus seksiinkin laski aivan nollaan. Vuosi sitten ilmoittikin että lähtee pois kun ei enää tunne suhdettamme tyydyttäväksi. Ei tietenkään perustellut mitään olennaista. Kohtalotovereita?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä miehet kaljuuntuu?
Tavallisimmin hiustenlähtö alkaa 20 ikävuoden jälkeen ja enemmistö 4065-vuotiaista miehistä on kaljuuntunut jossain määrin.
Voi voi. Mä olen seurustellut kaljun miehen kanssa.
Veljet, miehet. Se ei merkitse onko tukkaa vai ei. Totuus on se että kun itsetuntosi laskee niin nainen pitää sinua vähemmän viehättävänä.
Oli syy mikä tahansa, mikä saa sinulle huonon itsetunnon. Ottaen huomioon vielä se että maailmassa on miehiä paljon joilla on hyvä itsetunto ja naiset ei pidä miehistä joilla on huono itsetunto.
Itse epäilen omien kokemuksien kautta että hiustenlähtö on vaikuttanut sinun itsetuntoon. Ilmoitit että hiustenlähtö voisi olla syy, näin se taitaa olla jos se on sinun itsetuntoon vaikuttanut (luota intuitioosi jos se on vahva)
Kerroit myös miten hän on alkanut muuttamaan tapojansa. En tiedä mikä on teidän tilanne nyt mutta toivottavasti voit hyvin. Loppujen lopuksi elämä on lyhyt ja jos nainen on lähtenyt etääntymään kaljuuntumisen vuoksi, olet ansainnut parempaa.
Muistakaa miehet se että jos nainen etääntyy, syynä on se että nainen on nainen. Todellisuus siitä miksi ns. (Pahat pojat vetoaa naisiin on se, että heillä on yleensä hyvä itsetunto ja opittu sellainen huonojen kokemuksien kautta, toinen variaatio on se ettei mies enään välitä huonojen kokemuksien kautta tai on jo luonnostaan henkilö joka ei halua mitään vakavempaa.)
Vaihtoehtoja on kaksi:
Joko hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet joka vahvistaa itsetuntoa tai naisten silmissä olet vain muisto. Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä vaan haluan että kukaan muu ei kärsi samalla tavalla kuten sinä olet kokenut. Toivon että jos me miehet ei naisia ymmärretä niin tuetaan me miehet toisiamme.
Aloittaja olisi voinut tehdä kaljuuntumiselleen jotain. Olisit mennyt lääkäriin tai edes apteekkiin ja ostanut Rogainea.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut voivat kaljuuntua jo 20-vuotiaina.
Mieheni on 65 ja hänellä on paksut ja oikein tuuheat, tummat hiukset. On kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olisi voinut tehdä kaljuuntumiselleen jotain. Olisit mennyt lääkäriin tai edes apteekkiin ja ostanut Rogainea.
Eihän kaljuuntuminen ole terveyshaitta, joten miksi käyttää lääkkeitä, joilla on mahdollisia terveyshaittoja?
Vierailija kirjoitti:
Hyi noiden lääkkeiden sivuvaikutuksia. En ikinä antaisi mieheni käyttää niitä. Jos jotain neuvoisin kaljuuntuville miehille, niin hankkikaa itsetunto valitsemallanne tavalla. Opetelkaa soittamaan kitaraa, menkää salille, opiskelkaa uusi tutkinto, alkakaa harrastaa small talkia. Jos lähipiirissänne on moukkia, jotka vitsailevat kaljuuntumisellanne, lohkaiskaa aiheesta itse ensin.
No varmasti jätti sen takia jos annoit mennän pellehermannitukaksi tai yritit jotain ylikampauksia.
Maanantai aamu mietteitä.
Tuskimpa kaljuuntuminen on nyt se juttu, minkä takia sinulla ero on tullut.
Mutta yleisellä tasolla, on kyllä uskomatonta että naiset eroavat helpommin miehestä jos miehen ulkomuoto muuttuu tai hänen elämässä tapahtuu joku mullistus. Taas suuriosa miehistä pysyvät tukena eikä välitä ulkopuolen muutoksista tai mullistuksita. Mies kun lähtee se johtuu pääsääntöisesti naisen sisäisestä "kauneudesta"..
Tiedän että joku sanoo että mies lähti toisen naisen matkaan, joka oli nuori ja kaunis tjsp. Totuus on tuossa on että nuori on helpompi ja "kauniinpi sisäisesti", ja taas tuo ulkomuoto on katsojan silmissä eli jätetyn naisen.. tietenkin myös pelkästään himojen takia eroja syntyy, mutta pitää muistaa myös tilastot jotka kertovat että naiset lähtee useammin toisen miehen matkaan, kuin miehet.
Hei ei se sun kaljuuntuminen vaan yletön alkoholin käyttö, ja sitten mt-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaljuuntuminen ole terveyshaitta, joten miksi käyttää lääkkeitä, joilla on mahdollisia terveyshaittoja?
Rogainen "terveyshaitta" on, että se voi laskea verenpainetta. Sehän on monelle kaljuuntuvalle miehelle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin ensimmäisen ihastukseni pian sen jälkeen, kun olin tavannut hänen vanhempansa ja isä oli hiustyyliltään kuin silloinen presidentti Kekkonen.
Ei tuntunut yhtään pinnalliselta tää päätös, mutta tuohon aikaan uusioperheet olivat pikkupaikkakunnilla vielä asia, josta ei puhuttu edes tyttöystäville.
Ja se olisikin ollut parempi syy jättää että ei kertonut äitinsä miehen olevan isäpuoli, oli ottanut isäpuolen nimenkin. Oli au-lapsi joka oli kai niin paha juttu vielä kekkosenaikaan ettei voinut tyttöystävälleen myöntää.
Nämä tiedot sain paljon myöhemmin.
Ehdottomasti kaljumies on no no, kaljuus on periytyvää ja kyllä vituttaisi jos olisi pyöräyttänyt pojan tai pari äijälle, jolla ei kestä tukka päässä.
Kyllä kaljun kanssa voi suhde olla, mutta parisuhdetta ei. Meillä yksi poika alkoi kaljuuntua jo lukiossa ja tuohon aikaan ei voinut vaan ajaa kaikkia loppujakin pois, niin kuin nyt.
Sun olisi kuulunut katsoa pojan äidin hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin nainen on jättänyt miehen jonkun pinnallisen syyn takia, niin kauhee itku miehillä.
Naiset, laittakaa peukku ylös jos sinut, tai joku jonka tiedät, on jätetty nuoremman ja kauniimman naisen takia. Ensimmäinen peukku tulee minulta.
Ero on siinä että naiset eivät yleensä myönnä olevansa pinnallisia mutta miehet sanovat sen suoraan
Kyllähän useimmat naiset myöntää olevansa pinnallisia, esim. useimmat myöntävät että miehen pituudella ja palkkapussin suuruudella on väliä. Mutta harvempi nainen jättää miestänsä minkään niin typerän syyn takia kuin kaljuuntumisen. En usko sitäkään että miehet jättävät naisensa jos tämä lihoo. Jättämisten takana täytyy olla aina myös muitakin syitä.
Miehet haluaa itseä lyhyemmän naisen.
Vietin yhden yön kaljun miehen kanssa, mutta hänellä oli koira, joten eihän siitä mitään suhdetta voinut syntyä. Se kämppäkin oli likainen.