Onko muita miehiä jonka nainen on jättänyt kaljuksi tulemisen takia?
Minulla päättyi 6 vuoden avoliitto ja olen siitä satavarma että hiustenlähtöni oli syy siihen että nainen otti hatkat. Ennen tätä suhteemme oli mielestäni hyvällä mallilla mutta hiusten harventuessa alkoi nainen viettämään enemmän aikaansa ystäviensä kanssa kuin minun ja hänen kiinnostus seksiinkin laski aivan nollaan. Vuosi sitten ilmoittikin että lähtee pois kun ei enää tunne suhdettamme tyydyttäväksi. Ei tietenkään perustellut mitään olennaista. Kohtalotovereita?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin ensimmäisen ihastukseni pian sen jälkeen, kun olin tavannut hänen vanhempansa ja isä oli hiustyyliltään kuin silloinen presidentti Kekkonen.
Ei tuntunut yhtään pinnalliselta tää päätös, mutta tuohon aikaan uusioperheet olivat pikkupaikkakunnilla vielä asia, josta ei puhuttu edes tyttöystäville.
Ja se olisikin ollut parempi syy jättää että ei kertonut äitinsä miehen olevan isäpuoli, oli ottanut isäpuolen nimenkin. Oli au-lapsi joka oli kai niin paha juttu vielä kekkosenaikaan ettei voinut tyttöystävälleen myöntää.
Nämä tiedot sain paljon myöhemmin.
Ehdottomasti kaljumies on no no, kaljuus on periytyvää ja kyllä vituttaisi jos olisi pyöräyttänyt pojan tai pari äijälle, jolla ei kestä tukka päässä.
Kyllä kaljun kanssa voi suhde olla, mutta parisuhdetta ei. Meillä yksi poika alkoi kaljuuntua jo lukiossa ja tuohon aikaan ei voinut vaan ajaa kaikkia loppujakin pois, niin kuin nyt.Elämäsi mullistava tieto: kaljuuntuminen ei periydy isältä vaan äidin suvulta. Se että poikasi kaljuuntuu on sinun eli äidin syytä. Menetit siis ensi-ihastuksesi turhaan, Retardi
Ei pidä paikkansa tuo sinun näkemys äidin kautta periytymisestä. Kekkosen lapsetkin olivat harvahiuksisia.
On myös veljeksiä ollut, joilla toisella tukka kestää päässä ja toisella harvenee heti.
Ja äiti on varmuudella sama.
Miksi siis Kekkonen ei olisi voinut periä sitä äidiltään ja hänen lapsensa taas hänen vaimoltaan? Ja se että kaikilla kakkosilla ei tukka lähde ei todista mitään. Ei se geenien vaikutus kaikkiin niin absoluuttista ole
3 lasta työ ja vaimo.
Ensin alkoi hiukset harvenemaan ja meni työ. Työn jälkeen vaimo lähti lasten kanssa.
Ennen työn lähtemistä lähti hiukset ja sitä mukaa harveni myös seksielämä.
Se tunne kun kurkkua kiristää ja olet yksin asunnossasi valahtaen polville jalat alta lyötynä tukehtuneena itket kaljuna ja työttömänä kaikkea mitä rakastit elämässäsi ja sitä kaikkea mitä sinulla enää on vain valokuvina ja muistoina läppärillä...
Miten naiset voivat olla niin jujujulmia. (itkukohtaus)
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin ensimmäisen ihastukseni pian sen jälkeen, kun olin tavannut hänen vanhempansa ja isä oli hiustyyliltään kuin silloinen presidentti Kekkonen.
Ei tuntunut yhtään pinnalliselta tää päätös, mutta tuohon aikaan uusioperheet olivat pikkupaikkakunnilla vielä asia, josta ei puhuttu edes tyttöystäville.
Ja se olisikin ollut parempi syy jättää että ei kertonut äitinsä miehen olevan isäpuoli, oli ottanut isäpuolen nimenkin. Oli au-lapsi joka oli kai niin paha juttu vielä kekkosenaikaan ettei voinut tyttöystävälleen myöntää.
Ehdottomasti kaljumies on no no, kaljuus on periytyvää ja kyllä vituttaisi jos olisi pyöräyttänyt pojan tai pari äijälle, jolla ei kestä tukka päässä.
Kyllä kaljun kanssa voi suhde olla, mutta parisuhdetta ei. Meillä yksi poika alkoi kaljuuntua jo lukiossa ja tuohon aikaan ei voinut vaan ajaa kaikkia loppujakin pois, niin kuin nyt.
Öh, onko joku vielä niin tietämätön että luulee kaljuuntumisen (tämä tavallisin tyyppi) periytyvän isältä? Se kaljuuntumisgeeni on x-kromosomissa eli tulee äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaljun kanssa voi suhde olla, mutta parisuhdetta ei. Meillä yksi poika alkoi kaljuuntua jo lukiossa ja tuohon aikaan ei voinut vaan ajaa kaikkia loppujakin pois, niin kuin nyt.Elämäsi mullistava tieto: kaljuuntuminen ei periydy isältä vaan äidin suvulta. Se että poikasi kaljuuntuu on sinun eli äidin syytä. Menetit siis ensi-ihastuksesi turhaan, Retardi
Ei pidä paikkansa tuo sinun näkemys äidin kautta periytymisestä. Kekkosen lapsetkin olivat harvahiuksisia.
On myös veljeksiä ollut, joilla toisella tukka kestää päässä ja toisella harvenee heti.
Ja äiti on varmuudella sama.Miksi siis Kekkonen ei olisi voinut periä sitä äidiltään ja hänen lapsensa taas hänen vaimoltaan? Ja se että kaikilla kakkosilla ei tukka lähde ei todista mitään. Ei se geenien vaikutus kaikkiin niin absoluuttista ole
Huom, Äidillä on kaksi x-kromosomia, pojista toinen vai saada sen missä on kaljuusgeeni ja toinen taas sen toisen jossa geeniä ei ole.
Juu, jos pelkää omien poikien kaljuuntumista niin äidin kannattaa katsoa oman isän ja veljien tukkaa, vain siitä voi jotain päätellä, eikä suinkaan poikansa isän kaljuuntumisesta.
Jep jep, asialla on kiva vitsailla mutta kyllä hiukset on oikeasti iso juttu ulkonäössä. JOO, EI SE OLE KAIKKI KAIKESSA. Mutta jos viehättävyydestä repäistään puolet pois, niin on se aika rankkaa kelle tahansa.
Ehkä 1/20 miehestä näyttää hyvältä kaljuna. Esim. Jason Statham. Mutta TODELLA harvinaista. Useimmat näyttävät vaan, noh, kaljuilta.
Herranen aika, en ikinä jättäisi moisen asian takia! Kauneus on katoavaista, jos löytää kunnon kumppanin siitä pitää pitää kiinni.
Mieheni on väkivaltainen. Vaihtaisin koska tahansa hänet kaljuksi jos sillä loppuisi väkivalta. Ei sitä voi lopettaa, parempi hyväksyä se ja yrittää löytää keino selviytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kaljuuntuu ja minua se haittaa vain siksi, että se haittaa miestäni. Yritän lohduttaa, eikä rakkauteni määrä vähene hiusten myötä.
Vaikea uskoa, että hiukset olisivat syy eroon. Onko käytöksesi muuten muuttunut, ehkä osittain hiusten lähdöstä johtuen?
Mikset pyydä miestäsi menemään lääkäriin ja hankkimaan reseptin finasteridiin? Pysäyttää kaljuuntumisen lähes satavarmasti ja palauttaa jo osan lähteneistä hiuksista. Itse olen käyttänyt jo 15 vuotta hyvällä menestyksellä. :)
Itse aloin kaljuuntumaan n. 15 vuotta sitten ja aloitin pienten punaisten pillereiden syömisen (finasteridi) söin 10 vuotta, kunnes päälaella ei ollut enää haituvaakaan. Joten tuo "lähes satavarmasti" ei toiminut ainakaan minulla, eikä se toiminut ystävällänikään, joka on toinen ihminen, jonka tiesin tuota syövän.
No voi voi. Huono tuuri oli teillä molemmilla, finasteridi nimittäin auttaa lähes aina. Olikohan varmasti sama lääke, koska pillerit olivat punaisia? Omat pillerini nimittäin ovat sinisiä! Joka tapauksessa, itse varasin juuri perjantaina ajan parturille. Omat hiukseni ovat nyt huomattavasti tuuheammat kuin silloin, kun aloitin lääkkeen käytön n. 15 vuotta sitten. :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, jos pelkää omien poikien kaljuuntumista niin äidin kannattaa katsoa oman isän ja veljien tukkaa, vain siitä voi jotain päätellä, eikä suinkaan poikansa isän kaljuuntumisesta.
Naapurissa asui perhe jossa oli kolme poikaa, isällään oli jo tuolloin kunnon luistinrata ja hiusraja perääntynyt Juicen tavoin niskaan.
No kun näin yhtä näistä veljeksistä televisiossa hän oli aivan kuin isänsä saman ikäisenä ja kaksi muutakin on kuulemma kaljuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, en ikinä jättäisi moisen asian takia! Kauneus on katoavaista, jos löytää kunnon kumppanin siitä pitää pitää kiinni.
Mieheni on väkivaltainen. Vaihtaisin koska tahansa hänet kaljuksi jos sillä loppuisi väkivalta. Ei sitä voi lopettaa, parempi hyväksyä se ja yrittää löytää keino selviytyä.
Miksi siedät väkivaltaista miestä??? Lähde ihmeessä pois tuollaisesta suhteesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siedät väkivaltaista miestä??? Lähde ihmeessä pois tuollaisesta suhteesta!
Kyllä lähdenkin.
Joillekin ihmisille sopii kalju paremmin. Oikeastaan en osaa kuvitella yhtään tuntemaani kaljua miestä hiusten kanssa ja jos olen nähnyt kuvia, joissa heillä on vielä hiukset, se on näyttänyt lähinnä oudolta.
No niin,selväähän se on ,että rakastavan aviomiehenkin rakkaus loppuu,jos vaimo saa ihosairauden tai sairastuu syöpään. Pintahan se elämässä tärkeintä on...
Kaljuus miehellä ei ole ongelma. Mutta jos kaljuus on miehelle ongelma, on se myös minulle naisena turn off.
Itsevarmuus on miehekästä, sen sijaan pään piilottelu, hiusistutukset saati päälaen tatuointi tyyliin Esko Eerikäinen ovat vastenmielistä.
Eikä kaljuuntumiseen ole mitään pysyvää ja tepsivää lääkettä.
Jos miehellä on ongelmia hiustenlähdön, oman pituuden tai painon suhteen, on oikea osoite hakea apua psykologin vastaanotolta.
Miehellä voi olla mitä vain pieniä "puutteita", kunhan hän on muuten kunnollinen, kantaa itsensä itsevarmasti ja on muuten miehekäs.
Vauvapalstalla nillittäminen hiustenlähdöstä vie kyllä viimeisetkin pisteet jos niitä on tarkoitus kalastella.
Ryhdistäytykää, miehet! Miehille kaljuuntuminen on enemmän normaalia kuin epänormaalia!
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus miehellä ei ole ongelma. Mutta jos kaljuus on miehelle ongelma, on se myös minulle naisena turn off.
Itsevarmuus on miehekästä, sen sijaan pään piilottelu, hiusistutukset saati päälaen tatuointi tyyliin Esko Eerikäinen ovat vastenmielistä.
Eikä kaljuuntumiseen ole mitään pysyvää ja tepsivää lääkettä.
Jos miehellä on ongelmia hiustenlähdön, oman pituuden tai painon suhteen, on oikea osoite hakea apua psykologin vastaanotolta.
Miehellä voi olla mitä vain pieniä "puutteita", kunhan hän on muuten kunnollinen, kantaa itsensä itsevarmasti ja on muuten miehekäs.
Vauvapalstalla nillittäminen hiustenlähdöstä vie kyllä viimeisetkin pisteet jos niitä on tarkoitus kalastella.
Ryhdistäytykää, miehet! Miehille kaljuuntuminen on enemmän normaalia kuin epänormaalia!
Tottakai sillä on väliä miltä mies näyttää! Siihenhän se huomio ensimmäisenä kiinnittyy
Kerrankin nainen on jättänyt miehen jonkun pinnallisen syyn takia, niin kauhee itku miehillä.
Naiset, laittakaa peukku ylös jos sinut, tai joku jonka tiedät, on jätetty nuoremman ja kauniimman naisen takia. Ensimmäinen peukku tulee minulta.
Minä en usko että nainen jätti kaljuuntumisen takia, kyllä siihen on muita syitä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin nainen on jättänyt miehen jonkun pinnallisen syyn takia, niin kauhee itku miehillä.
Naiset, laittakaa peukku ylös jos sinut, tai joku jonka tiedät, on jätetty nuoremman ja kauniimman naisen takia. Ensimmäinen peukku tulee minulta.
Ero on siinä että naiset eivät yleensä myönnä olevansa pinnallisia mutta miehet sanovat sen suoraan
Mä en vaan tajua! Itse pakotan mieheni pitämään siiliä, jos alkaa hiukset liikaa kasvamaan niin samantien ajamaan. Hiukset miehellä on ennemminkin turn off... ellei kaipaa estrogeenillä kyllästettyä miesnaista. Mulle kelpaa vaan testohärät :)
Etkö tajua että sillä onko deittisi isä kalju ei vaikuta siihen kaljuuntuuko tapailemasi mies tai teidän lapsenne. Lisäksi se että pelkäsit että ihastuksestasi tulisi kalju oli alkuperäinen syy pakeille. Turha siihen on mitään vale isä draamaa tämän asian kannalta esittää