Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä jonka nainen on jättänyt kaljuksi tulemisen takia?

Vierailija
12.03.2017 |

Minulla päättyi 6 vuoden avoliitto ja olen siitä satavarma että hiustenlähtöni oli syy siihen että nainen otti hatkat. Ennen tätä suhteemme oli mielestäni hyvällä mallilla mutta hiusten harventuessa alkoi nainen viettämään enemmän aikaansa ystäviensä kanssa kuin minun ja hänen kiinnostus seksiinkin laski aivan nollaan. Vuosi sitten ilmoittikin että lähtee pois kun ei enää tunne suhdettamme tyydyttäväksi. Ei tietenkään perustellut mitään olennaista. Kohtalotovereita?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se siitä naisten "syvällisestä kemiasta"

Vierailija
2/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perustellut, niin mistä tiedät syyksi kaljuuntumisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( 

Vierailija
4/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut on ihania <3

P.s erosin 2v sitten ja näin exän eilen pitkästä aikaa --'en tiedä mitä on käyttänyt,mutta hiukset oli tullut päähän

Vierailija
5/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo eikö se ole aika selvää tuon kertomuksen mukaan?

Vierailija
6/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo eikö se ole aika selvää tuon kertomuksen mukaan?

Ei vähäisimmässäkään määrin. 

Vierailija
7/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en tykkää kaljuista yleensä, mut jos kaljun alta mua katsoo kauniit silmät, niin tuskin kaljua huomaisin.

Mut ehdottomasti kaljun yli kammatut hiukset olis nounou. N51

Vierailija
8/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kaljuuntuu ja minua se haittaa vain siksi, että se haittaa miestäni. Yritän lohduttaa, eikä rakkauteni määrä vähene hiusten myötä.

Vaikea uskoa, että hiukset olisivat syy eroon. Onko käytöksesi muuten muuttunut, ehkä osittain hiusten lähdöstä johtuen?

Vierailija
9/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kaljuuntumisesta johtui. Oma miehenikin on nykyään kalju. Kantsii ajaa kaikki hiukset pois, eikä jäädä leikkimään viimeisten haihtuvien kanssa. Ja hyväksyä asia, eikä jäädä märehtimään asiaa. Epävarmuus on pahin turn off. Tsemppiä!

10/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin tulla niin nuorena kaljuksi että enää on myöhäistä edes tapailla naisia. Kaljuuntuminen alkoi siinä teini-iässä ja juuri oli yhden tytön tapailu käynnissä mutta se kaatuikin sitten siihen. Voi tietty olla että vaikutti sekin että olen lyhyt. Eli ainakin nuoruusiän naisten tapailut pitää vain unohtaa koska tässä iässä nuo näyttävät olevan tärkeitä seikkoja naisille. En sitten tiedä miten keski-iässä kuviot toimii mutta kai ihan saman kaavan mukaan. Todella masentavaa

Vierailija
11/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä en tykkää kaljuista yleensä, mut jos kaljun alta mua katsoo kauniit silmät, niin tuskin kaljua huomaisin.

Mut ehdottomasti kaljun yli kammatut hiukset olis nounou. N51

Ei kukaan nainen oikeasti pidä kaljuista. Se on haitta mikä pitää aina jotenkin kompensoida

Vierailija
12/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kaljuuntuu ja minua se haittaa vain siksi, että se haittaa miestäni. Yritän lohduttaa, eikä rakkauteni määrä vähene hiusten myötä.

Vaikea uskoa, että hiukset olisivat syy eroon. Onko käytöksesi muuten muuttunut, ehkä osittain hiusten lähdöstä johtuen?

Ei käytökseni kyllä muuttunut mielestäni. Se vain jotenkin oli tämän ongelman alkaessa niin näkyvää naisessa että se haittaa häntä. Hän oli muutenkin todella kaunis vielä sen ikäisenä( 38 ) ja nuorempana tapaili hyvännäköisiä miehiä paljon. Minunkin ulkonäköä ennen tätä kehui etenkin suhteen alussa ja näin olettaisin että ulkonäköni oli se mikä kuitenkin oli alusta asti tärkeintä

Vierailija
13/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. En minä ainakaan jättäisi kaljuuntumisen vuoksi miestäni. Kaljuuntumiseen on muuten parin vuoden ajan ollut saatavilla rokote, joka kuulemma tehoaa. Pitää vaan uusia silloin tällöin. Ex-miehellänikin päälaen kaljuläntti näyttää olevan kasvanut umpeen.

Vierailija
14/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jätä puolisoaan noin mitättömän syyn vuoksi.

Vierailija
15/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuden hoidossa on sivuvaikutuksia, jotka on vähemmän kivoja. Sitä paitsi kalju/siili miehellä on ihan suosikkihiusmallini.

Sen verran sanon, että todennäköisesti syy jättämiseen oli joku muu syy, ja jos syy oikeasti oli kaljuuntuminen, niin eihän se suhde ollut jatkamisen arvoinen muutenkaan.

Vierailija
16/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeapa tuosta on päätellä syytä suhteen loppumiselle. Yleensä suhteet loppuvat jos rakkaus loppuu tai sitä ei ollut alussakaan ja huuma loppui.

Pinnallisemmissa suhteissa myös toisen ongelmat ja se miten ongelmat muuttavat elämää, voi laimentaa kumppanin tunteet. Se on ihan luonnollista, koska jokainen kuitenkin on vastuussa omasta elämästään ja sen suunnasta. 

Jos ap tuo kaljuuntuminen on sinulle niin suuri ongelma että elämäsi laatu kärsii siitä, kannattaa käydä juttelemassa siitä lääkärin kanssa. Psykiatrian erikoislääkärin kanssa asiaa voi katsoa sekä fyysisen että psyykkisen hyvinvoinnin kautta. Sieltä voisit saada apua siihen miten elää elämääsi sellaisena kuin se nyt on.

17/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. En minä ainakaan jättäisi kaljuuntumisen vuoksi miestäni. Kaljuuntumiseen on muuten parin vuoden ajan ollut saatavilla rokote, joka kuulemma tehoaa. Pitää vaan uusia silloin tällöin. Ex-miehellänikin päälaen kaljuläntti näyttää olevan kasvanut umpeen.

Minkälainen rokote ? Prp-hoitoko?

Vierailija
18/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä miestäsi menemään lääkäriin ja hankkimaan reseptin finasteridiin? Pysäyttää kaljuuntumisen lähes satavarmasti ja palauttaa jo osan lähteneistä hiuksista. Itse olen käyttänyt jo 15 vuotta hyvällä menestyksellä. :)

Vierailija
19/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jätä puolisoaan noin mitättömän syyn vuoksi.

Ei siis kaljuuntunutta naistakaan?

Luultavasti isoin ongelma on kaljuuntuneen oma suhtautuminen eli masentuu itse ja sitä kautta puoliso tuskastuu.

Vierailija
20/103 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeapa tuosta on päätellä syytä suhteen loppumiselle. Yleensä suhteet loppuvat jos rakkaus loppuu tai sitä ei ollut alussakaan ja huuma loppui.

Pinnallisemmissa suhteissa myös toisen ongelmat ja se miten ongelmat muuttavat elämää, voi laimentaa kumppanin tunteet. Se on ihan luonnollista, koska jokainen kuitenkin on vastuussa omasta elämästään ja sen suunnasta. 

Jos ap tuo kaljuuntuminen on sinulle niin suuri ongelma että elämäsi laatu kärsii siitä, kannattaa käydä juttelemassa siitä lääkärin kanssa. Psykiatrian erikoislääkärin kanssa asiaa voi katsoa sekä fyysisen että psyykkisen hyvinvoinnin kautta. Sieltä voisit saada apua siihen miten elää elämääsi sellaisena kuin se nyt on.

Mene ap mielummin käymään plastiikkakirurgilla kyselemään hiustensiirrosta mikäli rahaa löytyy. Ainoa keino asian ratkaisemiseksi on tehdä itse asialle jotain. Hiukset palaa ja naiset palaa. Voit näin paremmin ja itsetunto palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän