Onko muita miehiä jonka nainen on jättänyt kaljuksi tulemisen takia?
Minulla päättyi 6 vuoden avoliitto ja olen siitä satavarma että hiustenlähtöni oli syy siihen että nainen otti hatkat. Ennen tätä suhteemme oli mielestäni hyvällä mallilla mutta hiusten harventuessa alkoi nainen viettämään enemmän aikaansa ystäviensä kanssa kuin minun ja hänen kiinnostus seksiinkin laski aivan nollaan. Vuosi sitten ilmoittikin että lähtee pois kun ei enää tunne suhdettamme tyydyttäväksi. Ei tietenkään perustellut mitään olennaista. Kohtalotovereita?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin nainen on jättänyt miehen jonkun pinnallisen syyn takia, niin kauhee itku miehillä.
Naiset, laittakaa peukku ylös jos sinut, tai joku jonka tiedät, on jätetty nuoremman ja kauniimman naisen takia. Ensimmäinen peukku tulee minulta.
Ero on siinä että naiset eivät yleensä myönnä olevansa pinnallisia mutta miehet sanovat sen suoraan
Kyllähän useimmat naiset myöntää olevansa pinnallisia, esim. useimmat myöntävät että miehen pituudella ja palkkapussin suuruudella on väliä. Mutta harvempi nainen jättää miestänsä minkään niin typerän syyn takia kuin kaljuuntumisen. En usko sitäkään että miehet jättävät naisensa jos tämä lihoo. Jättämisten takana täytyy olla aina myös muitakin syitä.
Tiedän kyllä että naisille juurikin tuo pituus on tärkein kriteeri miehessä mutta usein sitä perustellaan jollain ihme itsetunto-ja korkokenkäteorioilla mitä en vaan tajua. Lisäksi tuo kaljuuntuminen tuntuu olevan naisille melkein yhtä iso este kun lyhyys
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. En minä ainakaan jättäisi kaljuuntumisen vuoksi miestäni. Kaljuuntumiseen on muuten parin vuoden ajan ollut saatavilla rokote, joka kuulemma tehoaa. Pitää vaan uusia silloin tällöin. Ex-miehellänikin päälaen kaljuläntti näyttää olevan kasvanut umpeen.
Mikä tämä on? En löydä infoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin nainen on jättänyt miehen jonkun pinnallisen syyn takia, niin kauhee itku miehillä.
Naiset, laittakaa peukku ylös jos sinut, tai joku jonka tiedät, on jätetty nuoremman ja kauniimman naisen takia. Ensimmäinen peukku tulee minulta.
Ero on siinä että naiset eivät yleensä myönnä olevansa pinnallisia mutta miehet sanovat sen suoraan
Kyllähän useimmat naiset myöntää olevansa pinnallisia, esim. useimmat myöntävät että miehen pituudella ja palkkapussin suuruudella on väliä. Mutta harvempi nainen jättää miestänsä minkään niin typerän syyn takia kuin kaljuuntumisen. En usko sitäkään että miehet jättävät naisensa jos tämä lihoo. Jättämisten takana täytyy olla aina myös muitakin syitä.
Miten se on muka typerä syy lopettaa suhde jos kumppani ei enää viehätä jos miehen kanssa ruvetaan seurustelemaan pinnallisilla kriteereillä jo alusta ?
Mitä miehenä olen saanut naisten preferensseistä selvää niin kaljuuntuminen tulee vasta kolmantena turn-off:na. Lyhyys on pahin ja sitten tulee köyhyys mitä puheista ja seuraamalla olen huomannut
Oma tapailemani naisystävä jätti nuorena kun alkoi hiukset lähteä näkyvästi. Aika hiljaista ollut naisrintamalla sen jälkeen
No tottakai iso-osa siinä menee miehen ulkoisesta viehättävyydestä jos hiukset lähtee ainakin nuorilla miehillä. Vaikea sanoa mitä tekisin siis oman mieheni kanssa jos näin kävisi-seksi ei ainakaan sujuisi enää samaan malliin ja voisihan se olla iso ongelma sitten koko suhteelle
Kovin on pinnallista porukkaa! Entäs sitten kun ne ensimmäiset rypyt naamaan tulee ja yleensä ne kaikille tulee vanhemmiten? Eiköhän se ole paljon tärkeämpää mitä siellä tukan tai kaljun alla on? Ei paljon iloa pitemmän päälle sellaisesta kaverista jolla tulee paskaa kummastakin päästä. Että jos siihen ennemmin "sydämmen viisauteen" perustaisi kuin hiustenlaatuun.
Vierailija kirjoitti:
Oma tapailemani naisystävä jätti nuorena kun alkoi hiukset lähteä näkyvästi. Aika hiljaista ollut naisrintamalla sen jälkeen
Itselläni oli v. 1983-87 ainakin kuusi tyttöystävää jotka vannoivat rakastavansa minua. 1987 alkoi hiukset harveta todella rankasti ja sen jälkeen ei ainuttakaan "rakastavaa". Ja tämä on taivahan tosi.
Kaljuuntuminen on taitolaji. Jos oma pälvikaljunalku tuosta yhtään laajenee niin edessä on totaalinen tyylin muutos.
Ajelen loputkin hiukset ja pidän ne pois, tulee lisää testoa ja lihasta ja pukeutumiseen kosmopoliittista särmää.
Jos ei emänällä pöksyt enää kastu niin muilla kyllä kastuu. Saatanpa alkaa heittämään jopa DJ keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli v. 1983-87 ainakin kuusi tyttöystävää jotka vannoivat rakastavansa minua. 1987 alkoi hiukset harveta todella rankasti ja sen jälkeen ei ainuttakaan "rakastavaa". Ja tämä on taivahan tosi.
Pallikarvoista siirteitä harvoihin kohtiin? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen on taitolaji. Jos oma pälvikaljunalku tuosta yhtään laajenee niin edessä on totaalinen tyylin muutos.
Ajelen loputkin hiukset ja pidän ne pois, tulee lisää testoa ja lihasta ja pukeutumiseen kosmopoliittista särmää.
Jos ei emänällä pöksyt enää kastu niin muilla kyllä kastuu. Saatanpa alkaa heittämään jopa DJ keikkaa.
😂
On myös naisia, jotka todella pitävät pellehermanni-lookista ja kranssitukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kaljuuntuu ja minua se haittaa vain siksi, että se haittaa miestäni. Yritän lohduttaa, eikä rakkauteni määrä vähene hiusten myötä.
Vaikea uskoa, että hiukset olisivat syy eroon. Onko käytöksesi muuten muuttunut, ehkä osittain hiusten lähdöstä johtuen?
Ei käytökseni kyllä muuttunut mielestäni. Se vain jotenkin oli tämän ongelman alkaessa niin näkyvää naisessa että se haittaa häntä. Hän oli muutenkin todella kaunis vielä sen ikäisenä( 38 ) ja nuorempana tapaili hyvännäköisiä miehiä paljon. Minunkin ulkonäköä ennen tätä kehui etenkin suhteen alussa ja näin olettaisin että ulkonäköni oli se mikä kuitenkin oli alusta asti tärkeintä
Aika vaikea uskoa, että eroon asti päästään, eikä mitään ole puhuttu. Mies vain olettaa, että nainen lähti samaa matkaa hiusten kanssa. Aloittaja ei vaan ollut mukava aviomies, mutta hän ei myönnä sitä, tai tajua sitä.
Mä luulin, että en voisi olla kaljun miehen kanssa kunnes kohtasin nykyisen avopuolisoni. Ajelee koko pään ja on niin saamarin hot!
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia, jotka todella pitävät pellehermanni-lookista ja kranssitukasta.
🤡