Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeesti jollain vielä 2017 vuonna KIRJAHYLLY?

Vierailija
11.03.2017 |

Eihän kellään ole enää kirjojakaan!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joka huoneesa eli 4 kpl. Olohuoneessa koko seinän kokoinen, lattiasta kattoon, ja täynnä kirjoja, ei mitään koriste-esineitä tai valokuvia.

Ihmiset, jotka eivät lue kirjoja, ovat ... no, sivistymättömiä.

Vierailija
62/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja tulee olemaan vuonna 2018!

Mutta ei kai kellään enää vuonna 2017 ole vaatekaappia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuilla on vielä 2017 kirjahylly.

Vähemmän fiksut menevät sitten aina näiden muotioikkujen mukaan.

Vierailija
64/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti pakko olla edelleen. Esim työkirjallisuutta on edelleen vaikea saada järkevässä digiformaatissa, tarttee säilöä noita vanhanaikaisia paperitulosteita pölyä keräämässä.

Vierailija
65/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla joka huoneesa eli 4 kpl. Olohuoneessa koko seinän kokoinen, lattiasta kattoon, ja täynnä kirjoja, ei mitään koriste-esineitä tai valokuvia.

Miten se sama informaatio paperilta luettuna sivistää enemmän kuin tietokoneen näytöltä luettuna?

Vierailija
66/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, meille kirja on kirja, ei mikään näytöltä luettava opus.

Vierailija
67/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parempi olisi ollut:

Onko oikeesti jollain vielä 2017 LANKAPUHELIN?

On.

Tosin onhan provoana tuo kirjahylly intellektuallimpi. Erityisesti, kun vuosiluvun edestä puuttuu sana "vuonna".

2/5

Vierailija
68/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meuhkataan lukemisen puolesta ja kun kysyy suosituksia, niin niitä ei kyllä tahdo oikein tulla. http://www.vauva.fi/keskustelu/2812358/kirjasuosituksia-oppikirjoja-ym-…

Vierailija
69/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä. Toinenkin pitäisi ilmeisesti hommata kun eka on käymässä pieneksi. Vaikka konetta käytänkin paljon, vapaa-ajalla tahdon lukea kirjani perinteisessä muodossa, en näytöltä. En tosin edes usko että suurinta osaa meidän kirjoista saisi sähköisenä versiona vaikka haluaisi...

Vierailija
70/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vissiin sitten ole kukaan, koska mulla on kirjoja ja paljon. Yksi huonekin ihan vaan lukemista ja kirjoja varten :-)

Vierailija
71/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sama informaatio paperilta luettuna sivistää enemmän kuin tietokoneen näytöltä luettuna?

Ei varmaan sivistä sen enempää. Mutta en vaan millään viitsisi alkaa skannata yli 20 hyllymetriä tietokoneelle. Senkin ajan voi käyttää lukemiseen ja sivistymiseen.

Vierailija
72/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan niitä e-lukulaitteitakin... Tietokoneelta/tabletilta nyt ei jaksa lukea ollenkaan, hyi. Paperinen on aivan ylivertainen niiden rinnalla, mutta lukulaite on kova juttu ja kätevä jos on kyse isoista kirjoista. 

Vierailija
73/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma huone kirjoille:) Tein vaatehuoneesta kirjaston:)

Vierailija
74/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 kirjahyllyä ja kirjoja satoja. Onneksi olen onnistunut kasvattamaan kaikista viidestä lapsestani kirjojen ystäviä.

Vierailija
75/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä: luen kyllä myös e-kirjoja. Tilanteen mukaan, esim. työmatkalla bussissa ja lomamatkalla e-kirja on kätevä. Tosin ulkona paperikirja päihittää e-kirjan: liika valo ja heijastukset näytöllä vaikeuttavat lukemista ja rasittavat silmiä. Ja paperikirjasta ei akku lopu...

Vierailija
76/76 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta kirjoja siinä on vähän ja ajattelin luopua kokonaan. Olen töissä kirjastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän