En tajua näitä pösilöitä, jotka menee kesällä Kreikkaan
Itse oli siellä maaliskuussa, suomalaiselle sopivat kelit (max 20 C) eikä turistilaumoja, halvat hotellit.
Kommentit (54)
No ehkä he haluavat takuuhellettä kesälomalleen - ihan vapaasti mun puolesta. Nyt ainakin saavat sitä koko rahan edestä!
Eihän sinne maaliskuussa tehdä edes matkoja ja maaliskuussa on kallista lähteä omatoimisesti. Lentoja ei tehdä juurikaan muualle kuin Ateenaan ja Rodoselle ja Kreetalle
Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12
Koululaisten lomat määritti meidän matka-ajankohdat.
Vierailija kirjoitti:
Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12
Ja sen vaihtoehto on mikä? Saada lämpöhalvaus tai kököttää ilmastoidussa hotellissa?
Mä en mene sinne talvella koska haluan lomallani takuuhyvät kelit. +12 lämpötila ja vesisade ja kova tuuli saavat jäädä Suomeen.
Me lähdetään kreikkaan tiistaina. Aivan ihana päästä nauttimaan lämmöstä ja syömään hyvää ruokaa.
Olen yleensä käynyt loka-marraskuussa. Silloin on vielä ihan takuulämmintä.
Ei ollut siellä Ateenan rauniokukkulallakaan tungosta silloin. Eikä polkujen varsilla lojunut kuolleita turisteja.
Suurimmalla osalla on lomat kesällä, siksi varmaan. Ei kyllä houkuttele nykyisin matkustaa "etelään" kesällä, voi tätä ilmastonmuutosta.
Syys-lokakuussa on oikein hyvä aika matkustaa Välimeren maihin. En ikinä lähtisi kesällä, Suomen kesää kestää vain 3kk, niin haluan viettää sen kotimaassa ja mieluummin syksyllä ilmojen viilettyä ja sateiden alkaessa ulkomaille aurinkoon. Ei ole ahdistavan kuumakaan.
Köyhyys ja tyhmyys usein yhdistyvät.
Olis kaveri maksanu mulle tässä kesällä lennot viikon reissulle, mutta kieltäydyin kun on omia suunnitelmia syksylle. Muuten olisinkyllä lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhyys tähän liittyy - köyhä ei kyllä Kreikkaan lähde.
Vaikea onkaan ymmärtää, jos kuvittelee, että suomalaiset ovat identtisiä. Minulle +20 on viileä. Esim. Samoksen saaren tämänhetkinen sää(+32) kuulostaa täydelliseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä siis olekaan halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä siis olekaan halpaa?
Ei se auta, kun lennot jne. eivät ole halpoja.
Maaliskuussa ei oo matkoja oikeen sinne. Siksi en mene. Rodos ja Kreeta niin nähty