Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä vaatii minua käymään vaa'alla niin että hän näkee lukeman, en haluaidi

Vierailija
11.03.2017 |

Painan 63kg ja tiedän että molemmat hänen exänsä painoivat alle 60kg. Osaan jo etukäteen arvata että hän vaatisi minun laihtuvan ainakin 3kg jos hän näkee lukeman. Voisiko vaakaa jotenkin huijata, niin että pyytäisin vaikka hoikemman kaverin käymään vaa'alla ja tallentaisin lukeman jotenkin niin että saisin sen esiin halutessani?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät exien painon?

Minun avovaimoni ainakin tietää minun exieni painot. Kysynyt millaisista naisista tykkään ja olen rehellisesti vastannut, että pienikokoisista ja siroista. Exäni ovat painaneet enintään 50 kiloa ja nykyinen kai 55. 

Mieti nyt vähän,mitä kirjoitat!Tässä on kyse 16-vuotiaasta tytöstä,joka on vielä epävarma kehostaan ja itsestään!

Miten se muuttaa totuutta miksikään? 

Vierailija
22/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun avovaimoni ainakin tietää minun exieni painot. Kysynyt millaisista naisista tykkään ja olen rehellisesti vastannut, että pienikokoisista ja siroista. Exäni ovat painaneet enintään 50 kiloa ja nykyinen kai 55. 

Mieti nyt vähän,mitä kirjoitat!Tässä on kyse 16-vuotiaasta tytöstä,joka on vielä epävarma kehostaan ja itsestään!

Huvittavaa kuinka aina kauhistellaan sitä, että ei saa puhua nuorten kuullen hoikkuuden puolesta jos he sen seurauksena sairastuvat anoreksiaan. Todellisuudessa todella harva sairastuu anoreksiaan verrattuna siihen kuinka monesta tulee ylipainoinen ja joutuu kamppailemaan sen kanssa lopun ikänsä. Toisekseen painonpudotuksella ei itsessään ole mitään tekemistä anoreksian kanssa, vaan se on psyykkinen ongelma. 

Jos tyttö on normaalipituinen ja painaa 63kg, niin hänellä voi ihan hyvin olla vähän pudotettavaa tai olla olematta. Riippuu täysin hänen ruumiinrakenteestaan. 16-vuotias tyttöhän ei juurikaan kasva enää pituutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä otat mittanauhan, kun poikaystäväsi saa erektion, otat mitat ja vertaan miesten keskipituuksiin. Toivottavasti ei yllä kärkisijoille.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml

Vierailija
24/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat ja sirot naiset eivät näytä naisilta,kun ei ole muotoja!

Yritä asettua tytön asemaan,jossa poikaystävä haluaa tarkkailla ja hallita tilannetta.Se ei ole tervettä,kun tytön kehonkuva ei ole valmis.

Vierailija
25/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa "miehen" penis ja sano, että edellytät sen kasvavan sekä pituudessa että leveydessä.

Tai sitten toimit kuten aikuinen toimisi eli sanot poikaystävälle, että se on moro, ellei hän hyväksy sinua sellaisena kuin olet. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
26/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kertonut kun sanoi ettei tykkää jos tyttö painaa yli 60kg. Molemmat exät kuulemma suostuivat vaa'alle ja minä olen hankala. Ap

Sä olet viisaampi kuin poikaystäväsi exät. Kuka tollasta pakkopullaa kontrollointii jaksaa katella? Saat näyttää omalta itseltäsi ja et ole kuin poikaystävän exät parempi niin kuka haluaa olla samanlainen kuin toisen exät? Pidä pokkasi jos miehesi ei rakasta sun ulkonäköä enkä usko että sussa olisi mitään vikaa ulkonäössäsi pistät poikaystäväsi kuriin tai eroat tollasesta kontrolli friikistä. Hyi helvetti mikä äijä...

Vierailija
27/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä asettua tytön asemaan,jossa poikaystävä haluaa tarkkailla ja hallita tilannetta.Se ei ole tervettä,kun tytön kehonkuva ei ole valmis.

Aika hyvin vedät, kun ylöspeukuttajat eivät edes tajunneet viestisi olevan sarkastinen. 

Vierailija
28/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin vedät, kun ylöspeukuttajat eivät edes tajunneet viestisi olevan sarkastinen. 

Tuota, typerä provo ei ole sarkastinen, pelkästään typerä.

Vierailija
29/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, typerä provo ei ole sarkastinen, pelkästään typerä.

Mitähän koitit tällä sanoa? 

Vierailija
30/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet myös vaatimuslistan poikaystävällesi. Ai anteeksi, exäni nyt sattui olemaan 190cm pitkä, painoi 100 kiloa ja oli muuten pelkkää lihasta, nosti ainakin 170kg penkistä, oli mustan vyön karateka, täysraitis, hänellä oli 24cm penis lepotilassa, muistutti nuorta lempinäyttelijääsi (miespuolista), opisleli lakimieheksi ja osteli päivittäin yli 100e:n lahjoja.

Ihan tosi, anna tuommoisen luuserin mennä. Toista ei voi muuttaa eikä vaatia muuttumaan. Pointti on se, että toinen hyväksyy.

Vierailija
31/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet myös vaatimuslistan poikaystävällesi. Ai anteeksi, exäni nyt sattui olemaan 190cm pitkä, painoi 100 kiloa ja oli muuten pelkkää lihasta, nosti ainakin 170kg penkistä, oli mustan vyön karateka, täysraitis, hänellä oli 24cm penis lepotilassa, muistutti nuorta lempinäyttelijääsi (miespuolista), opisleli lakimieheksi ja osteli päivittäin yli 100e:n lahjoja.

Ihan tosi, anna tuommoisen luuserin mennä. Toista ei voi muuttaa eikä vaatia muuttumaan. Pointti on se, että toinen hyväksyy.

Taas yhdellä läskillä repesi pelihousut. Ei tosin mikään yllätys. 

Vierailija
32/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se paino on niin kauhea salaisuus painoi sitten 40 tai 300 kg?

Vierailija
33/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä vaakaa pysty huijaamaan jos hän haluaa nähdä itse punnitustilanteen. Jonkun vanhan lukeman muistista pystyy kyllä vaa'asta riippuen näyttämään mutta mieti kannattaako sinun alkaa tuollaiseen nöyryytyskierteeseen mukaan? Mieti, jos alkaakin punnita sinua joka viikko ja sairastut syömishäiriöön? (olet jo nyt hoikka)

Vierailija
34/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä tuollainen! Heti!

Vierailija
35/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tykkää, jos painat yli 60, jos ei sitä ulkonäöstäsi pysty erottamaan ja tykkää näkemästään, nii mitä merkitystä on joillain vaa´an lukemalla?! Kysäseppäs siltä. Toisekseen vaakoja on erillaisia ja lihas painaa enemmän, kuin läski. Kysäseppä samalla, ku näkee painosi, että lopetatko liikkumisen ja siirryt kitukuurille, niin lihakset lähtee ja paino tippuu. Ulkonäkösi ei siitä kyllä parana, mutta painat alle 60 Yes! Ja poju tykkää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi