Mikä on ollut kallein kampaajareissusi?
Minulla semmoisen parisensataa, tosin onkin todella pitkät hiukset, vaalennettiin ja monivärjäystä kehiin yms... Tajuan kyllä kaikki materiaalikustannukset ja vielä juoksevat kulut siihen päälle, mutta miten se voi olla noin kallista :D
Kommentit (10)
Mulla oli 250 €. 😳 Lopputulos oli hyvä ja samoin kuin ap, ymmärrän kulurakenteen sekä kysynnän ja tarjonnan lain (tosi suosittu kampaaja). Mun tuloilla ei kuitenkaan ole järkeä laittaa tuollaisia summia hiuksiin ja nyttemmin olenkin tyytynyt vain kasvattamaan omaa väriä ja tasaamaan latvoja kampaajalla silloin tällöin.
32€ kun vakiparturi oli lomalla ja piti käydä toisessa paikassa. Kuten arvata saattaa, olen mies...
Jotain tais olla reilu 150e. Mulla on max pari senttiä yli olkapään hiukset ja leikkaus, värin tai raitojen laitto+ se hoitoaine mitä jossain pistetään nosti hintaa aika törkeästi. Pahimmillaan pelkkä leikkauskin on maksanut 30-40e. Mutta pakkohan se heidän on laskuttaa jotta yrittäminen kannattaa.
Mulla yli 20 markkaa, kun parturi sanoi yllättäen, että pesevät aina hiukset. Tästä tuli muistaakseni 7 markan turha lisäkulu. Seuraavien 35 vuoden aikana en käynyt siellä koskaan uudelleen.
139€. Aiemmin oli 99€, vakikampaajani olikin yllättäen poissa ja joku toinen sitten leikkasi ja värjäsi hiukseni ja yllättäen maksoi noin paljon enemmän. Ihmettelin sitä ja kundi vain tiuskaisi että johan tässä menikin yli 3 tuntia. Just ihan kuin olisin itse pyytänyt tuntien käsittelyä. Lopetin tuossa kampaamossa käynnin sen jälkeen. En ollut olleenkaan tyytyväinen lopputulokseen mutta kampaaja oli sen tyyppinen ettei ottanut kriitikkiä vastaan.
325e, mutta se sisälsi sitten 250e sakon...kyllä vi****i
7500 ruplaa eli noin 120€. Väri ja leikkaus pitkille hiuksille.
Noin 550 euroa/kk seuraavan 18 vuoden ajan. Kauniilta hiustenleikkajalta loppui juuri työt ja erehdyin pyytämään häntä lasilliselle. Siinä ilta vierähti pitkäksi ja aamulla herättiin vierekkäin ja siinä vaiheessa tuntui vielä hyvältä.
40€ kun kävin ottamassa juhliin kampauksen. Sen jälkeen olen käynyt kerran opiskelijaparturissa ammattikoululla ja siellä leikattiin 15cm ja maksoi 10€. Värjään kotona ja tuttavani leikkaa.